ja niiden myötä alakulo. Äitienpäivä ei tee poikkeusta. Sydämestä puristaa aina kun on joulu, pääsiäinen, äitienpäivä tai joku muu pakkojuhla. Oisko positiivista asennetta jollakin antaa mulle?
Juhlapyhät
11
434
Vastaukset
tuntuuko sinusta yksinäiseltä vai onko juhlapyhät olleet painajainen lapsuudessa? Jos sua yhtään helpottaa niin kerrottakoon, ettei juhlapyhiä tarvitse viettää laisinkaan jollei itsellä siltä tunnu. Mä en esmes juurikaan panosta pääsiäiseen.
- Puhurix
Pääsiäinen ja vappu ja semmoset mä jätän väliin. Äitienpäivää on vietettävä lasten tähden. Tää ahdistus alkoi kai enemän silloin kun erosin. Tuntui, että lapsille olis aina järjestettävä samat juhlat eikä ne ehkä sit enää tuntunu samalta. Jouluakin pitää viettää kahdessa kodissa. No lapset kyllä tuntuu ihan tasapainoisilta.
alakulo iskee siitä,että jouluna kaipaa lapsuuden jouluja ja äitienpäivänä sitä,kun haluaisi että äiti olisi vielä meidän kanssamme..
- Puhurix
elää vaan eipä ole kanssamme.
ja halaus. *ojentaa arkikalenterin*
- Puhurix
Eiks täs oo yhtään juhlapyhää?
Puhurix kirjoitti:
Eiks täs oo yhtään juhlapyhää?
Itsesäälin aikana saa pistää omaan nimiin muutamat pyhät, mutta minä annoin vain arkikalenterin ihan hyvää hyvyyttäni:)
- Puhurix
tintti.kotivintti kirjoitti:
Itsesäälin aikana saa pistää omaan nimiin muutamat pyhät, mutta minä annoin vain arkikalenterin ihan hyvää hyvyyttäni:)
kyl tosi hieno. Missäs sunnuntait on?
Puhurix kirjoitti:
kyl tosi hieno. Missäs sunnuntait on?
anna takaisin, sait mun kalenteriversionversion. Vuorotyön vitsauksia näet;)
- Puhurix
tintti.kotivintti kirjoitti:
anna takaisin, sait mun kalenteriversionversion. Vuorotyön vitsauksia näet;)
mä saan korjatun version?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4273010Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792310Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1931527- 771502
- 271477
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201358Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411321- 801307