mitä tapahtuu r kioskilla??
uudenmaankatu
28
10942
Vastaukset
- Poliisi tehtävä
Montako R-kioskia siellä teillä Hyvinkäällä on? Terkkuja Kotkasta.
- day
ainaki 5
- En tiedä
??????
- Eristäneet
En tiedä kirjoitti:
??????
Puistoalueen Hyvinkäänkadun ja Uudenmaankadun alueella. Kotkasta tieto.
- voisi olla
En tiedä kirjoitti:
??????
Ärriä
- !!!!!!!!!!!!!!!
voisi olla kirjoitti:
Ärriä
7 on. http://www.rkioski.fi/Kioskihaku.kioskihaku.0.html?&no_cache=1
- Vitsihän tuo
!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
7 on. http://www.rkioski.fi/Kioskihaku.kioskihaku.0.html?&no_cache=1
Kysymys oli. Mitä työ Hyvinkääläiset oikein niin tosissaa ootte. Tulkaas Kotkan palstoille seuraa keskustelui.
- saisko
!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
7 on. http://www.rkioski.fi/Kioskihaku.kioskihaku.0.html?&no_cache=1
mitään ikärajaa?
- Ärräx
Vitsihän tuo kirjoitti:
Kysymys oli. Mitä työ Hyvinkääläiset oikein niin tosissaa ootte. Tulkaas Kotkan palstoille seuraa keskustelui.
Ku kysytään.
- kuulin kaverilta...
Ilmeisesti Martinkadun ja Uudenmaankadun risteyksen R-kioskin edustalla on "repullinen" poliiseja rynnäkkövarusteissa?!? Hyvinkäänkadun liikenne on ilmeiseti katkaistu siltäkohtaa. Onkohan tilanne siinä kioskilla vai jossain lähitalossa? Poliisiautoja on kuulemma ainakin kuusi. Onko kellään päivitystä ja tietoa että mitä siellä jahdataan?
- kuulin kaverilta...
Joshonkin läheiseen pienkerrostaloon ovat rynniköimässä...
- Luotiliivein
Eiköhän joku ole pyssyn kanssa taas heilunut humalassa? Lukekaa Hesarin tiedotetta. Lisäksi: Tieliikenne onnettomuus myös jossa ollut eläin osallisena.
- tulee varmaa tietoo
Siellä Mummon hamsteri puri kissaa.
- Nyt myös jo
Ambulanssi. Eiköhän joku känniläinen ampunut sitten itseänsä?
- kuulin kaverilta...
...vaan koira ja se joka puri oli orava. Sitäpaitsi ei se ollut mummon koira vaan anopin!
- ---------------------------...
kuulin kaverilta... kirjoitti:
...vaan koira ja se joka puri oli orava. Sitäpaitsi ei se ollut mummon koira vaan anopin!
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisin hylsynetsintäoperaatio hämmensi Hyvinkäällä/1135245831807
- Luotilivit?
---------------------------... kirjoitti:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisin hylsynetsintäoperaatio hämmensi Hyvinkäällä/1135245831807
Tarvitaanko hylsyn etsimiseen ambulanssi, kypärät ja luotiliivit?
- tarvitaan!
Luotilivit? kirjoitti:
Tarvitaanko hylsyn etsimiseen ambulanssi, kypärät ja luotiliivit?
miten muuten iltapäivälehtiin saataisiin myyviä kuvia?
- Hyvin kää?
Mopetipoikien hommia?
- bandidosit
paljon hyvinkään kylillä.
- ....
Poliisin sivuilta: Hyvinkään keskustassa Uudenmaankadun varressa pysäköintialueella sattui hieman klo 21:n jälkeen ampumavälikohtaus. Hyvinkääläinen mies sai välikohtauksessa lievän ampumavamman toiseen käteensä. Poliisi on tehnyt useita kiinniottoja. Keski-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta. http://www.poliisi.fi/poliisi/ita-uusimaa/home.nsf/PFBD/3CC9B5986E2E9F20C22575B1006E3B19 Että tällästä tällä kertaa..
- aseeksi tietysti
Paljastuu 22 kaliiberinen Ruger Mark II.??? Tai joku muu hauska pyssy, jolla voi harjoitella tarkkuutta.
- Kakarat jo
alueelta ja uutisointi kirjoitti:
Nukkumaan. Vauhdikas operaatio ohi.
- jooozzz
alueelta ja uutisointi kirjoitti:
kuva ihan väärästä talosta Hyvinkäänkadulta,kun talo on Uudenmaankadulla.Siellä alakerran setä piti vähän vauhtiviikonloppua sukulaisten kanssa..normipäivä.
- .oldie.
jooozzz kirjoitti:
kuva ihan väärästä talosta Hyvinkäänkadulta,kun talo on Uudenmaankadulla.Siellä alakerran setä piti vähän vauhtiviikonloppua sukulaisten kanssa..normipäivä.
sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...
- eki69
.oldie. kirjoitti:
sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...
jep kyllä piti sama mies hässäkän aikasemminki jo ja sitä aikasemmin, no mutta sellasta se on kun ei osata pitää suuta kiinni, tuttu ihminen oli kuka teki, ja sanon että saa aika kauan ärsyttää ennen ku povariin käden laittaa...
- Wellhung
.oldie. kirjoitti:
sukulaiset oli taas tullut ruotsista käymään... sama kansanpukua kantava mies tais pitää tossa aikasemmin keväällä samanlaisen hässäkän...
ne näitä Euroviisuista tuttuja Valto´s peoples?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592