Kirosiko Pirkko suorassa lähetyksessä,oliko niin pettynyt?
Kirosiko Pirkko
7
1186
Vastaukset
- selvästi sanoi
voi vittu.
- marikokin
aikoinaan, että me voitetaan koko paska...kyllä siitäkin riitti paljon porua silloin...ei kaikkea ole pakko ottaa niin tosissaan, menee turhan ryppyotsaiseksi...
- hyi olkoon
Ei tarvitse voittaa,kun ei osaa käyttäytyä,mutta eihän se voitakaan.
- Pirkko onnitteli sydämellis...
Pirkko oli selvästi hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Molemmat leidit ovat antaneet julkisesti toisistaan erittäin kauniit arviot, sama näkyi lopputilanteessa. Pirkko oli onnellinen Sadun puolesta, eikä varmasti ollut katkera tai pettynyt. Olihan hän erittäin hyvä kakkonen! Onnea kaikille neljälle, eli finalisteille opettajineen. Hieno ilta! (Sinut "hyi hyi" on tunnistettu, arvostelit yhtä lapsellisesti Rosaa...)
- Musikant-79
...ja just noilla sanoin voi v...u! Ihan selkeästi oli luettavissa huulilta. Vanhan naisen sanavarasto on kyllä outoa...
- suosikkini
Rosa oli suosikkini ihan siihen saakka ,kun oli kisassa.
- puhetta
Miten on mahdollista, että tuollainen ihminen päästää sellaista suustaan!!! Loputkin pisteet meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404