Maanatai tuo viikon 1. päivä saapui :)

miljoonapulu

On kohtalaista pilvisyyttä ihan ulkona. Toiveita auringonpaisteesta on siis tänäänkin koska kellohan ei vielä ole kotvasenkaan vertaa sanoisinko että ehtiihän tuo vielä paistamaan :). Ja jos ei paista tänään niin saattaa paistaa huomenna. Ja ehtiihän tuo vielä illallakin paistamaan :) . Maanantai on minusta kiva päivä. Plondihan kääntää tämänkin asian toisinpäin kuin moni muu ihminen ja ehkä eläinkin. Moni tykkää viikonlopuista. Eilen oli tuo äitienpäivä sitten, kuten kaikki tiedämme äitienpäivä on kerran vuodessa. Minulle laulettiin ja tyttäret antoivat kauniin itssetehdyn kortin jossa luki; Hyvää äitienpäivää maailman parhaalle äidille. Kyynelhän siinä poskelle vierähti liikutuksesta. Sitten tyttäremme tekivät ruokaa joka oli hyvää. Vielä illemmalla leipoivat suklaamuffinsseja :) . Kiitokseni heille olivat ylitsevuotavia. Itse en mennyt keittiöön ollenkaan kun leipoivat ja tekivät ruokaa. Luin sinä aikana James Pattersonin uusinta kirjaa Lontoon sillat. Vaikuttaa hyvältä kirjalta. Olen lukenut kaikki James Pattersonin kirjat (suomennetut siis, en tiedä onko kaikkia hänen kirjojaan suomennettu), hän on eräitä lempikirjailijoitani, mulla on lemppari kirjailijoita varmaan lähemmäs 30 tai ehkä jo yli. Plondi päättää täältä tähän. Kertokaa te muut hyvät kirjoittajat mitä mietitte; aihe on vapaa MUTTA ei rivouksia tartte kirjoitella muut aiheet käy.

31

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on paistanut aurinko koko päivän.Töissä oli älytön kiire,mutta menipähän maanantai nopeammin.Mulle kun tuo viikon eka päivä on aina hankala,kun on niin väsynyt..:)

• miljoonapulu

paistanut aurinko koko päivän? Hassu juttu mutta tunnin päästä kun kirjoitukseni olin laittanut alkoi täällä päin paistaa aurinko! Kylmä tuuli on kyllä puhaltanut; lenkillä kun olin iltapäivällä niin olisi saanut pipo olla päässäni! Ai sä oot väsynyt maanantaina? Kenkkua.

• miljoonapulu kirjoitti:

paistanut aurinko koko päivän? Hassu juttu mutta tunnin päästä kun kirjoitukseni olin laittanut alkoi täällä päin paistaa aurinko! Kylmä tuuli on kyllä puhaltanut; lenkillä kun olin iltapäivällä niin olisi saanut pipo olla päässäni! Ai sä oot väsynyt maanantaina? Kenkkua.

kenkkuu on,mut kyllä sitä sitten taas piristyy.. Tänäänkin paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta..Kiva päivä mennä lenkille..:)

• miljoonapulu
        mii-su kirjoitti:

kenkkuu on,mut kyllä sitä sitten taas piristyy.. Tänäänkin paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta..Kiva päivä mennä lenkille..:)

oli taasen aurinkoista MUTTA kylmää tuulta. Lenkiltä tulin vähän aikaa sitten ja PIPO olisi saanut olla päässä = tuli pipoani ikävä siis. Mutta eihän tuo piponi päähäni tullut ajatuksen voimalla sittenkään. Ihana auringonpaiste oli kyllä.

• Putkivalo

kevään eka ukkonen :) Tämä akkanen nauttii siitä, se voima ja tuuli, melkein mustat pilvet.. mahtavaa.. Jos silloin saisi istua meren rannalla, puun latvassa ;)) hetki olisi täydellinen. Sade puhdistaa pölyistä, ja meillä alkoi selvästi olla vihreämpää sen yhden kunnon sateen jälkeen :) kyllä sitäkin siis tarvitaan. Mukavaa kevättä blondille :))

• miljoonapulu

kevään eka ukkonen. Kunnon ukonilma melkein mustine pilvineen on aikamoista. Eihän ukkosella puuhun saa mennä. Niin mä oon luullut. Juu sade tekee hyvää kyllä välillä, pitäähän luonnon puhdistua pölyistä. Juu kyllä vihertää jo aivan eri tavalla kuin vielä viime viikolla. Täytyy pian ajaa nurmikko tasaiseksi. Kiitos samoin, mukavaa kevättä sullekin :) .

• Sinuun ihastunut.

Minä otin tänään partsullani aurinkoa n 2h :) Näytin peilin edessä jopa vähän väriä saaneelta. Ulkona oli kyllä aika kylä pohjoinen tuuli, mutta se ei haitannut kun oli noi pleksit suojana..näin kesäisin ja pitkälle syksyyn mulla on tapana syödä ja nauttia aina kahvitkin partsulla, kesällä pitää olla paljon ulkoilmassa:)....Sähkögrillillä sitten vasta juhlat saadaan, käristeet yms muut grillaustuotteet vaan paistumaan ja kyytipojaksi jotain kylmää esim olutta :)...Kesää ei voita mikään...niin...vieläkun olis hyvää seuraa niin se olisi jo huipennus kesään ;)

• ihastunut,

ainaiseen kesäjuoman lipittäjään, jolle maistuu huurteinen jos toinenkin kyytipoikana partsilla tai terassilla. Ihan kuin muuta kesäjuomaa ei olisi tarjolla!

• Sinuun ihastunut.
        ihastunut, kirjoitti:

ainaiseen kesäjuoman lipittäjään, jolle maistuu huurteinen jos toinenkin kyytipoikana partsilla tai terassilla. Ihan kuin muuta kesäjuomaa ei olisi tarjolla!

Nyt meni saarasi kyllä aivan väärään osoitteeseen, minä en todellakaan kuulu niihin kesäholisteihin.

• miljoonapulu

kerralla siinä on palamisen vaara. Hyvät aurinkokertoimet on hyvä laittaa. (Pitäisi toi muistaa mun itsenikin). Aivan; kesää ei voita mikään. Kevätkin on kivaa aikaa ja mun mielestä on ihanaa seurata kun luonto herää ja puhkeaa kukkaloistoon. :) Kyllä sä sen mukavan ihmisenkin vielä löydät. :)

• Sinuun ihastunut.
        miljoonapulu kirjoitti:

kerralla siinä on palamisen vaara. Hyvät aurinkokertoimet on hyvä laittaa. (Pitäisi toi muistaa mun itsenikin). Aivan; kesää ei voita mikään. Kevätkin on kivaa aikaa ja mun mielestä on ihanaa seurata kun luonto herää ja puhkeaa kukkaloistoon. :) Kyllä sä sen mukavan ihmisenkin vielä löydät. :)

Onnellinen on se mies joka saa sinu läheisyytesi ja positiivisen elämänasenteesi kokea :)....Olet kuule aika harvinainen nainen ;)

• miljoonapulu
        Sinuun ihastunut. kirjoitti:

Onnellinen on se mies joka saa sinu läheisyytesi ja positiivisen elämänasenteesi kokea :)....Olet kuule aika harvinainen nainen ;)

tuumailet. Kiitos kehuistasi.

• tretori

Aamu oli kolea ja iltapäivällä satoi reippaasti. Saadaan tuo nurmikko taas hyvään kasvuun. Illaksi saatiin jo auringonpaistetta. Oli mukava hurrata kentän laidalla kun pojat voittivat kauden ensimmäisen sarjapelinsä komein luvuin 5-0 (jalkapalloa). Tästä se kesäkausi alkaa! Eikä tarvita edes huurteisia;)

• miljoonapulu

sitä oli varmasti kiva seurata. Olivat varmasti aivan innoissaan. Juu kesäkausi alkaa :) . (Huurteinenkin kyllä joskus maistuu ihan hyvältä. Myös lonkero on ihan paikallaan joskus, ei kovin usein tietenkään.)

• Mutta ihan kelvollista säätä pitelee tänäänkin. Vaan kun tarvitsin autoa, ei päässyt fillarilla töihin! :( Melkein kun olisi päivä pilalla. Heittäsköhän jonkun lenkin vielä illalla noin niinkuin korvaukseksi? Aika vaarallista muuten mennä kyselemään kirjoittajilta mitä miettivät! Joku saattaa ottaa vielä vaikka todesta! :))

• miljoonapulu

Ihanasti paistoi aurinko, paikoitellen oli aika tuulista kun lenkillä olin. Mua ei tuuli haitannut; nautin auringonpaisteesta ja tipujen lauluista :) . Aha et mennyt fillarilla tänään töihin. Olet vissiin tottunut fillaroija jos päiväsi melkein oli pilalla kun et mennytkään fillarilla. Kannattaa se lenkki vielä tehdä. Ahaa vai vaarallista kysellä mitä kirjoittajat miettivät, no eipä oo tullut mieleeni tuo tuollainen :)))) . Heh

Ihanasti paistoi aurinko, paikoitellen oli aika tuulista kun lenkillä olin. Mua ei tuuli haitannut; nautin auringonpaisteesta ja tipujen lauluista :) . Aha et mennyt fillarilla tänään töihin. Olet vissiin tottunut fillaroija jos päiväsi melkein oli pilalla kun et mennytkään fillarilla. Kannattaa se lenkki vielä tehdä. Ahaa vai vaarallista kysellä mitä kirjoittajat miettivät, no eipä oo tullut mieleeni tuo tuollainen :)))) . Heh

tästä samantein iltalenkille! :)

• miljoonapulu
        norMix kirjoitti:

tästä samantein iltalenkille! :)

lähdet iltalenkille. Hyvä juttu.

lähdet iltalenkille. Hyvä juttu.

tarkoitettu vihjeeksi, että poissaoloni on hyvinkin suotavaa! ;)) No terveisiä nyt kuitenkin rullaluistelulenkiltä, lähes tyyni ja sopivan viileä keli kiitää! :)

• miljoonapulu
        norMix kirjoitti:

tarkoitettu vihjeeksi, että poissaoloni on hyvinkin suotavaa! ;)) No terveisiä nyt kuitenkin rullaluistelulenkiltä, lähes tyyni ja sopivan viileä keli kiitää! :)

tarkoitettu noin mitä sä meinasit. Ja kyllähän mä tiedän että vain vitsailit. Eix niin. Aha, olit rullaluistelemassa. Hyvä kun oli kiva keli siihen.

• norMix evk
        miljoonapulu kirjoitti:

tarkoitettu noin mitä sä meinasit. Ja kyllähän mä tiedän että vain vitsailit. Eix niin. Aha, olit rullaluistelemassa. Hyvä kun oli kiva keli siihen.

Ymmärsit tarkoitukseni! :)) Loistava keli oli taas kiitää etenkin kun vaihdoin juuri uudet rullat ja laakerit alle! :)

• miljoonapulu
        norMix evk kirjoitti:

Ymmärsit tarkoitukseni! :)) Loistava keli oli taas kiitää etenkin kun vaihdoin juuri uudet rullat ja laakerit alle! :)

niin ymmärsinkin. Oletko rullaluistellut niin paljon että edelliset rullat kuluneet puhki? Kuinka pitkiä matkoja sä oikeen "luistelet"? Mä en uskalla, katkeis varmaan käsi tai jalka tai jotain muuta kurjaa = en siis rullaluistimia edes kokeile. Hurjemmat "luistelkoot" :) .

• norMix evk
        miljoonapulu kirjoitti:

niin ymmärsinkin. Oletko rullaluistellut niin paljon että edelliset rullat kuluneet puhki? Kuinka pitkiä matkoja sä oikeen "luistelet"? Mä en uskalla, katkeis varmaan käsi tai jalka tai jotain muuta kurjaa = en siis rullaluistimia edes kokeile. Hurjemmat "luistelkoot" :) .

norMaalimatka kuten eilen on 15km. Viikonloppuisin saatan tehdä pidempiäkin lenkkejä. Ranne-, polvi- ja kyynärpääsuojia sekä kypärää käytän aina. Pari kertaa olen lievästi kaatunut, molemmilla kerroilla rannesuojat estivät vakavammat vammat.

• miljoonapulu
        norMix evk kirjoitti:

norMaalimatka kuten eilen on 15km. Viikonloppuisin saatan tehdä pidempiäkin lenkkejä. Ranne-, polvi- ja kyynärpääsuojia sekä kypärää käytän aina. Pari kertaa olen lievästi kaatunut, molemmilla kerroilla rannesuojat estivät vakavammat vammat.

matka ku 15 km. Hyvä kun sulla kunnon suojukset ettet loukkaa itseäsi sitten.

• Jermuxi tms.

pitkästä aikaa oli vapaata sen verran, että ehti kirjojen pariin. Kesä on jo paikalla ja niin olen minäkin. Kylläpä on hauskaa taas urheilla autolla pitkin kesäistä Suomea.

• miljoonapulu

sä luit? Oliko hyvä? Joo, voi sanoa että on jo melkein kesä, ihan vielä ei oo kuitenkaan.

• Jermuxi tms.
        miljoonapulu kirjoitti:

sä luit? Oliko hyvä? Joo, voi sanoa että on jo melkein kesä, ihan vielä ei oo kuitenkaan.

Clancyn kirja. Ai miksi ei muka ole kesä? Mulla on jo kesä ja sitten kun tulen Suomeen, niin sitten on lisää kesää. Mitäs siihen sanot?

• miljoonapulu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Clancyn kirja. Ai miksi ei muka ole kesä? Mulla on jo kesä ja sitten kun tulen Suomeen, niin sitten on lisää kesää. Mitäs siihen sanot?

hänen kirjoittamiaan kirjoja. Mulla menossa James Pattersonin kirja Lontoon sillat. On muuten mukaansatempaava ja jännä ihan alusta asti. Luet siis dekkareitako? Oon lukenut kaikki Pattersonin kirjat suosittelen sullekin. Yx lempparikirjailijoitani Patterson on. Lemppareita mulla on aika paljon. Noin 30 tai vähän alle tai yli, tarkkaa lukua en tiedä. Kerroxä keiden muiden kirjoja luet? Onko sulla mitään tiettyä vai luetko satunnaisesti vai usein tai miten on? Mä luen aina kun mahdollista :) . Ai sulla on jo kesä. Missä sulla se kesä sitten on jo? Sulla on pitkä kesä sitten kun se vaan jatkuu kun tulet suomeen. Kivaa kun sulla on pitkä kesä sitten :) . Hienoa.

• Puhurix

Sain lapsilta 20 valkoista ruusua. Yhden jokaisesta vuodesta jonka olen ollut äiti, he sanoivat. Oli kivaa. Käytiin ravintolassa syömässä. On se muuten kallista lystiä!

• miljoonapulu

20 valkoista ruusua, varmasti kaunis kimppu :) . Oliko ravintolassa hyvää ruokaa?

• Puhurix
        miljoonapulu kirjoitti:

20 valkoista ruusua, varmasti kaunis kimppu :) . Oliko ravintolassa hyvää ruokaa?

Silti se hinta pisti nieleksimään vielä enemmän kuin ruoka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe