Jäi kakkossivulle piiloon näin pian tämä sinänsä merkityksetön, mutta minulle, ah, niin tärkee rukousaihe. Sivusto on alkanut juosta kuin oravanpyörässä enkeleiden vauhdittamana. Mutta josap edes yksikin lukija yhtyisi kanssani rukoilemaan Euroopan Yleisradioliiton toimeenpaneman Euroviisujen puolesta silleen, että yhtyisi rukoukseen kanssani Israelin voiton puolesta. Mielestäni Israelin viisu täytisi tulla kaiken maailman tietoisuuteen - niin hyvä se on. Ja tämä maailman suurin laulukilpailu on hyvä ponnahduslauta. Auttakaa minua rukouksessani !!! Kirjoittanut: AnttiVKantola 11.5.2009 klo 16.07 Huomenna TV2 tarjoaa Euroviisujen finaalikarsinnat. Tahdon kovasti että Israel pääsisi 10 finalistin joukkoon! Se nyt vaan on niin hyvä biisi mun mielestä. Ei sen kummempaa. Yhtykää rukoukseen Israelin voiton puolesta, pliis! Matt. 18:19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. [Matt. 7:7 ] "Vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras". Joukkovoimaa! Ap. t. 4:32 Koko uskovien joukolla oli yksi sydän ja yksi sielu. Kukaan ei pitänyt omanaan sitä, minkä omisti, vaan kaikki oli heille yhteistä. [4:32-37: Ap. t. 2:42-47] Ei tarvitse välttämättä yhdessä koolla olla ... Matt. 6:6 Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. [2. Kun. 4:33; Dan. 6:11] Yhteistyöterveisin Antti
Rukoilkaa kanssani!
26
474
Vastaukset
- Mariah
Hei Antti, Voin ottaa osaa rukoukseen, en ole kuullut kappaletta vielä, mutta Israelin puolesta rukoilla kannattaa aina.:) Ja kiitoksia rohkaisevista kommenteistasi jälleen. Ihanaa , kun on kevät ja Jeesus vierellä kulkee. Iloista kevättä sinulle ja Jeesuksen rauhaa. "He ovat karitsan verellä vaatteensa valkaisseet, he saavat uutta laulua laulaa ja heidät on nostettu maasta kyynelten, heidät on nostettu turvaan.Jossain kuulen kauniin laulun alkavan..."
Koen että Israelin kipale on tuiki ajankohtainen herättelijä ja on sen tultava maailman korviin nimenomaan Israelin lasten suusta. Kevätvirsi 571:5 vie ajatukset Lähi-Itään. 5. Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin. Kun Henkes virvoituksen vain sielu saanut on, keväisen kaunistuksen se saa kuin Libanon. Virressä esitetään Jeesus Saaronin liljana, mutta Korkeasta veissuta ja psalmeista voi nähdä niinkin, että Herran seurakuntaa se kuvaisi: Laul. l. 2:1 Neito: Olen Saaronin ketojen kukka, laaksojen lilja. Ps. 29:6 Libanon hyppii niin kuin vasikka, Hermon* kuin nuori villihärkä. [Hepreankielisessä tekstissä Hermonia kutsutaan tässä kanaanilaisella nimellä Sirjon (vrt. 5. Moos. 3:9).] Laul. l. 4:11 Mesi helmeilee sinun huulillasi, sinun kielelläsi on maitoa ja hunajaa. Rakas, sinun vaatteissasi tuoksuu Libanon! Ps. 72:16 niin maa kasvaa viljaa yltäkylläisesti, vainiot lainehtivat vuorten harjanteilla asti, laiho on sankka kuin Libanonin metsä ja lyhteet lukuisat kuin ruoho maassa. Ps. 92:12 (92:13) Hurskaat kukoistavat kuin palmupuu, kasvavat korkealle kuin Libanonin setrit. Laul. l. 4:15 Sinä olet puutarhan lähde, elävän veden kaivo, johon virtaavat Libanonin vuorten vedet! "Heidät on nostettu turvaan" Siunausta!
- Yks-tämmönen
Jumala ei lähde tuohon mukaan. Monet urheilijatkin rukoilevat ennen suoritustaan, että Jumala heitä auttaisi parempaan suoritukseen ja voittoon. Mutta en usko että toisen nujertaminen on Jumalan tahto. Mielestäni Jumala ei lähde tälläiseen rukoukseen mukaan. Muuten kyllä siunaan Israelia ja rukoilen kaikien juutalaisten puolesta, että he pelastuisivat ja saisivat kohdata Vapahtajan.
- Mariah
Hei kaikille, ...niin no taisin tehdä hätiköidyn päätöksen, kun en edes ole kuullut kipaletta:) Kyllähän se saattaa olla, ettei Jumala hyväksy, varsinkin jos sanoma ei ole asiallinen. Muuten kyllä Israelilaiset kaipaa rukoustukea kovasti. Olkaamme kiitollisia, ettei meille sada raketteja naapurista. Iloista kevättä myös yks-tämmöiselle, Alex-kasille,kuuleppaalle ym. palstailaisille. Ilo Herrassa on väkevyytemme!
- Yks-tämmönen
Mariah kirjoitti:
Hei kaikille, ...niin no taisin tehdä hätiköidyn päätöksen, kun en edes ole kuullut kipaletta:) Kyllähän se saattaa olla, ettei Jumala hyväksy, varsinkin jos sanoma ei ole asiallinen. Muuten kyllä Israelilaiset kaipaa rukoustukea kovasti. Olkaamme kiitollisia, ettei meille sada raketteja naapurista. Iloista kevättä myös yks-tämmöiselle, Alex-kasille,kuuleppaalle ym. palstailaisille. Ilo Herrassa on väkevyytemme!
on jäänyt viisut väliin. Mutta siinä olet oikeassa, että Israel tarvitsee rukousapua. Minutkin Jeesus kutsui henkilö kohtaisesti Israelia siunaamaan. Olen siitä täällä joskus kertonutkin. Ja kutsu siunaamaan Israelia löytyy myös Raamatusta ja se on aivan yhtä henkilökohtainen. Iloista ja Jumalan rauhan täyttämää kevättä myös sinulle Mariah. Sinulla on muuten hyviä kirjoituksia. Sinun ehkä kannattaisi rekisteröidä nimimerkkisi, ettei kukaan nimissäsi kirjoita mitään sopimatonta. Jeesus sinua siunatkoon.
- Mariah
Yks-tämmönen kirjoitti:
on jäänyt viisut väliin. Mutta siinä olet oikeassa, että Israel tarvitsee rukousapua. Minutkin Jeesus kutsui henkilö kohtaisesti Israelia siunaamaan. Olen siitä täällä joskus kertonutkin. Ja kutsu siunaamaan Israelia löytyy myös Raamatusta ja se on aivan yhtä henkilökohtainen. Iloista ja Jumalan rauhan täyttämää kevättä myös sinulle Mariah. Sinulla on muuten hyviä kirjoituksia. Sinun ehkä kannattaisi rekisteröidä nimimerkkisi, ettei kukaan nimissäsi kirjoita mitään sopimatonta. Jeesus sinua siunatkoon.
Rekisteröidä nimimerkki...kiitos vinkistä....olen niin sinisilmäinen vissiin edelleen, etten ole osannut ajatella tuota. Hyvää yötä.
### Musta tuntuu, että Kirjoittanut: Yks-tämmönen 11.5.2009 klo 23.01 Jumala ei lähde tuohon mukaan. Monet urheilijatkin rukoilevat ... ### Olen nähnyt niinkin rehtiä korkean tason kisailua, että kilpailijat rukoilevat toistensa puolesta, eivätkä suinkaan tarkoita toisen nujertamista sillä, että itsekin pyrkivät parhaaseen suoritukseen eli voittamaan itsensä ennen muuta. Ei oikeassa kilpailussa ole toisen lyömisestä kyse ollenkaan vaan lahjan käyttämisestä. Toinen toisemme kunnioittaminen kuuluu kisaan ja se on ihan oma kisalajinsakin Jumalan edessä. Room. 12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne. Fil. 2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne. Joukkuekisassa se paremmin tulee esiin, se että homma on yhteinen ja jokainen tekee kaikkensa. Laittavat itsensä peliin kokonaan.
- benedi=SIUNATTU
Yks-tämmönen kirjoitti:
on jäänyt viisut väliin. Mutta siinä olet oikeassa, että Israel tarvitsee rukousapua. Minutkin Jeesus kutsui henkilö kohtaisesti Israelia siunaamaan. Olen siitä täällä joskus kertonutkin. Ja kutsu siunaamaan Israelia löytyy myös Raamatusta ja se on aivan yhtä henkilökohtainen. Iloista ja Jumalan rauhan täyttämää kevättä myös sinulle Mariah. Sinulla on muuten hyviä kirjoituksia. Sinun ehkä kannattaisi rekisteröidä nimimerkkisi, ettei kukaan nimissäsi kirjoita mitään sopimatonta. Jeesus sinua siunatkoon.
että sinut on kutsuttu siunamaan Israelia, mutta kiroamaan heidän tekojaan!? Ainhan se on, että ihmistä voi siunata, kun ei vaan siunaa heidän vääriä tekojaan! Mistä tietää, mikä on väärää ja oikeaa? " Väärää en olisi tullut tuntemaan, ellei Jumalan laki 10-käskyä olisi kertonut mikä on väärin, eli syntiä"--Paavalia mukaiellen!
- IDENEB
benedi=SIUNATTU kirjoitti:
että sinut on kutsuttu siunamaan Israelia, mutta kiroamaan heidän tekojaan!? Ainhan se on, että ihmistä voi siunata, kun ei vaan siunaa heidän vääriä tekojaan! Mistä tietää, mikä on väärää ja oikeaa? " Väärää en olisi tullut tuntemaan, ellei Jumalan laki 10-käskyä olisi kertonut mikä on väärin, eli syntiä"--Paavalia mukaiellen!
Jumalan laki on Krsituksen laki. En kertaa veljien viestejä tässä, mutta varmasti olet lukenut, että kun vanhoilta kiellettiin tappaminen kivitaulujen myötä, niin Jeesus antoi kokonaan toisenlaisen lain, rakkauden lain jossa jo herjaamisesta ansaitsee "helvetin tulen". Pääset vähällä, kun saat tappaa henkisesti ja hengellisesti ja kun ei varmaankaan tuota vaikeuksia olla fyysisesti puukottamatta. Meiltä nuorilta, uusilta vaaditaan Kristuksen lain täyttämistä - juu! Mutta saammepa kirkkaamman kruunun perillä. Jeesus sanoo Luukas 16. luvussa J.Kastajan ja samalla tietysti yleensäkin vanhan edustajien jäävän pienimmiksi taivasten valtakunnassa. "Jolle vähän on annettu siltä vähän vaaditaan" "Joka paljon on saanut anteeksi, se paljon rakastaa" IDENEB
- Eskatologi
benedi=SIUNATTU kirjoitti:
että sinut on kutsuttu siunamaan Israelia, mutta kiroamaan heidän tekojaan!? Ainhan se on, että ihmistä voi siunata, kun ei vaan siunaa heidän vääriä tekojaan! Mistä tietää, mikä on väärää ja oikeaa? " Väärää en olisi tullut tuntemaan, ellei Jumalan laki 10-käskyä olisi kertonut mikä on väärin, eli syntiä"--Paavalia mukaiellen!
Israel on saava tuplahyvityksen siitä, että se on joutunut olemaan kovan käden alla oleva lakikansa. Jes. 61:7 Häpeänne hyvitetään teille kaksin kerroin, ja pilkatut saavat riemuita osastansa. Niin he saavat kaksinkertaisen perinnön maassansa; heillä on oleva iankaikkinen ilo. Herra siunatkoon sinua, Israel, ja varjelkoon sinua!
- kuuleppas
Saat vaikka kopioda koko Raamatun esirukoukspyynnön tueksi. Jumala ei tarvitse Euroviisuvoittoja... ei edes silloinkaan kun Israelilaiset kilpailevat. Jumaln arvot ja päämäärät eivät tue rukouspyyntöäsi, en siis rukoile.
Tietenkään Jumala ei tarvitse Euroviisuja eikä luomaansa musiikkia eikä kukkia eikä kauneutta. Mutta ihminen tarvitsee ja siksi ne on luotu. Monasti olen epäilevästi rukoillut ja toisinaan sellaiseenkin toivomukseen Hän on vastannut. Nyt on kyse hartaasta rukouksesta. Eikä Isä heittele kivillä kun lapsi pyytää hyvää. Lapsenmielisiinkin rukouksiin Isä kernaasti vastaa, sillä Hän keinoja kaihtamatta tahtoo olla mieliksi ihmiselle kuin ihmiselle. Ongelma on ennemminkin vastaanottamisen puolella. Job 42:9 Niin teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli heille puhunut; ja Herra teki Jobille mieliksi. Jobin kirja nviimeinen luku on hyvää opetusta Jumalan luonteesta. Matt 18:19 "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Mark. 11:24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva. Mitä se minuun koskee, jos sinä et tahdo Israelin saavan tunnustusta laulukisan kautta; mutta minä tahdon, että musiikkia rakastava Israel saa laulunsa menestymisen kautta lohdutusta ja ystäviä ja tunnustusta ja ennenkaikkea toivon mukaan maailman muistamaan Israelin Jumalaa edes hetken aikaa. Matt. 6:6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
- alex-kasi
Haluatko että Jumala kääntäisi ihmisten mielen siten että Israel pääsisi jatkoon jos ei meludia miellytä??
- kuokkavieras
Antti haluaa provosoida, huumoria se on
- Mariah
kuokkavieras kirjoitti:
Antti haluaa provosoida, huumoria se on
...niin arvelin itsekin :) Ilo Herrassa pitää kallonpuristajan loitolla:)
"" Haluatko että Jumala kääntäisi ihmisten mielen siten että Israel pääsisi jatkoon jos ei meludia miellytä? "" Tuota en ymmärtänyt. Mutta kun Pyhä Henki laittaa sydämelle rukouksen, niin hän on jo valmistanut vastauksen. Esimerkkinä Matt 24. luvussa, ettei pako tapahtuisi talvella, niin näemme jo Sak 14:6, että Jumala tulee kuulemaan sen rukouksen. Niinikään kun Elia rukoile että olisi satamatta tietyn aikaa, niin Elian rukous perustui sanaan, jossa Jumala sanoo pidättävänsä sateen sellaisessa tilanteessa, jossa Elian kansa Elian rukoilemisen hetkellä oli. Minullakin on syyni rukoilla mitä rukoilen tiistai-ilaln kisan ja loppukisan suhteen. Eikä armo olisikaan armo, ellei siihen sisältyisi myös yllättäviä rukousvastauksia. Mark 9. 23 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo". 24 Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani". - 27 Mutta Jeesus tarttui hänen käteensä ja nosti hänet ylös. Ja hän nousi. Itsekin olen isä ja tahdon lasteni toiveet toteuttaa jso suinkin voin. Jopa runsaammin kuin osaavat odottaakaan. Olen vakavissani ja Israelin biisi miellyttää useampia kuin muiden kipaleet.
kuokkavieras kirjoitti:
Antti haluaa provosoida, huumoria se on
Nimimerkistäsi päätellen sinä olet enemmän kuin tosissasi pilkkaamisesi kanssa. Mutta minä odotan Herraa hartaasti, koko kehollani ja mielelläni ja sielullani. Jumala ei ole ainoastaan minun Isäni, vaan ennen minua Israelin lasten Isä. Israel ja minä tarvitsemme mainitsemaani rukousvastausta. Siksi varmaankin tuo hartaus tässä - ulkopuolisen silmissä turhanpäiväisessä asiassa - on kuitenkin henkeeni annettu. Matt. 6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan. Ps. 40:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(40:2) Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni. Hartaasti minä odotan tiistai-iltaa ... Ps. 130:6 Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua, hartaammin kuin vartijat aamua.
- Eskatologi
AnttiVKantola kirjoitti:
Nimimerkistäsi päätellen sinä olet enemmän kuin tosissasi pilkkaamisesi kanssa. Mutta minä odotan Herraa hartaasti, koko kehollani ja mielelläni ja sielullani. Jumala ei ole ainoastaan minun Isäni, vaan ennen minua Israelin lasten Isä. Israel ja minä tarvitsemme mainitsemaani rukousvastausta. Siksi varmaankin tuo hartaus tässä - ulkopuolisen silmissä turhanpäiväisessä asiassa - on kuitenkin henkeeni annettu. Matt. 6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan. Ps. 40:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(40:2) Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni. Hartaasti minä odotan tiistai-iltaa ... Ps. 130:6 Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua, hartaammin kuin vartijat aamua.
Psalmi 150. 1 Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä taivaan mahtavissa holveissa! 2 Ylistäkää häntä, hänen väkeviä tekojaan, ylistäkää häntä, hän on suuri! 3 Ylistäkää häntä raikuvin torvin, ylistäkää häntä harppua ja lyyraa soittaen! 4 Ylistäkää häntä tanssien ja rumpua lyöden, ylistäkää häntä luuttua ja huilua soittaen! 5 Ylistäkää häntä symbaalien helinällä, ylistäkää häntä riemukkain symbaalein! 6 Kaikki te, joissa on elämän henkäys, ylistäkää Herraa! Halleluja! Eikö Herra olekin ollut uskollinen Israelille, kuitenkin. Sillä Israel oli, on ja tuleva on, niinkuin meidän Herrammekin oli, on ja tuleva on. Jer. 29:11 Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Psalmi 126. 1 Matkalaulu. Kun Herra käänsi Siionin kohtalon, se oli meille kuin unta. [Ps. 14:7] 2 Silloin suumme hersyi naurua ja riemu kajahti huuliltamme. Silloin sanoivat vieraat kansat: "Suuret ovat Israelin Herran teot!" [Job 8:21] 3 Totta! Suuret ovat meidän Herramme teot, niistä me saamme iloita. 4 Herra, käännä jälleen meidän kohtalomme niin kuin aina tuot vedet Negevin kuiviin uomiin. Jordanhan on palestiinalaisvaltio. Mutta myös muinaisten filistealaisten asuinsijoilla asuu nyt palestiinalaiset ja se on tietynlainen palestiinalaisvaltio. Raamattu ennustaa hämmästyttäviä sen suhteen. Gaasan ja Ekronin (nykyinen Akir)ja Akronin ja Askelonin asukkaat sulautuvat Israeliin. Joten Gaasan palestiinalaisalue laajenee kaiketi jonnekin Haifan lähelle asti. Sak. 9:7 Minä otan verisen lihan pois heidän suustaan, tempaan iljettävät, saastaiset ruoat heidän hampaistaan. Silloin jäljelle jääneet filistealaiset tulevat minun omikseni. Heidät otetaan Juudan sukukuntien joukkoon, Ekronin asukkaat liitetään minun kansaani niin kuin jebusilaiset ennen. [1. Sam. 14:32; Hes. 33:25 | 2. Sam. 5:6] Lukekaahan kiintoisa Sak. 9. luku.
- Mariah777
Hei, nyt se on sitten tämä nimimerkki, jollain oli jo se toinen:) Hyvät yöt kaikille:)Jeesus myötä
- Yks-tämmönen
Hyvää yötä sinulle ja kaikille muillekkin Ja Jeesus myötä.
EI RAUHA JA RAKKAUS OLE HUUMORIA VAIN Jos joku tekisi laulun lähimmäisenrakkaudesta - sellaisesta, että viahmiestäkin pitää rakastaa - tykkäisitkö siitä viisusta? Tahtoisitko julistaa samaa sanomaa vai mieluumminko rakennat berliinin muureja tai raja-aitoja vaikkapa juutalaisten ja arabien välille. Mutta on tehty laulu joka ajaa rauhan asiaa. Tiistai-iltana selviää, onko se mieleen meille eurooppalaisille, se että puhutaan rauhan ja sovinnon puolesta. Kuuntele arabin ja israelilaisen vetoomus: http://www.eurovision.tv/event/artistdetail?song=24675&event=1480 ISRAELIN BIISISSÄ ARABI JA JUUTALAINEN VETOAVAT RAUHAN JA RAKKAUDEN PUOLESTA - SIIHEN HERRA YHTYY - maallinen rauha olisi hyvä enne hengellisestä Efes. 2:12- 12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; 13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä. 14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, 15 kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, 16 ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden. Minulla on unelma - rauhaan pyrkimisestä ja se voisi alkaa laulun asein.
- uteljas
Matt. 5:9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Kun Israelin Euroviisualulu kovasti vetoaa rauhaan ja lähimmäisenrakkauteen ja sen esittävät yhdessä juutalainen ja arabi, niin onhan sillä valtava sanoma takanaan. Euroopan ja ehkä koko maailman yhteinen haave. Että kyllä Israelin voitolla jotain yhdistävää merkitystä olisi. Miksikäs ei voisi rukoillakin asian edestä?
Eikö yks iajankohtaisista keinoista ole juuri nuo Euroviisut! Laulukin on niin osuva kuin olla voi. Tärkein asia, lähimmäisenrakkaus ja vihollisuuksien lopettaminen ovat Jumalamme kannalta ensisijaisia. Ei tuo Israelin biisi, Noa & Mira Awad: There Must Be Another Way, välttämättä leipää kellekään tuo eikä ihmsihenkiä pelasta, mutta laulu on tärkeä osa elämää. Muistanette kuuluisan esityksen, "heprealaisten orjien lauluja" vai "Tobacco" vai mikä sen nimi oli - se syntyi orjaleirillä ja auttoi orjia pysymään hengissä ja toivossa ja silleen. Pari vuotta sitten serbialainen Marija voitti biisillään "Rukoilen". Laulun tausta on sellainen, että hänellä oli ollut harras rukous erään asian puolesta ja lupasi rukousvastauksesta kuuluttaa koko maailmalle. Nyt on laulun aiheena rauha ja vihollisen rakastaminen aina sulaan yhteiseloon saakka. Entä ketä Isä kuulee? Ei se rukousvastaus riipu ollenkaan ihmisen hyvyydestä. Onhan Marijakin lesbo ja sitä monet pitää tosi pahana asiana. Täällä kolme-enkeliä on julistanut ueasti sitä tuomion sanomaansa, että rukosu voi menee saatanalle, jos ei satu olemaan sapattiasiat kunnossa. Se on hölynpölyä, sanon minä. Eihän kenelläkään ole sapattiasiat kunnossa! Lyrics Eurovision Song Contest 2009 Semi-Final (1) Israel (IBA) Performer: Noa & Mira Awad Song title: There Must Be Another Way Song writer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor Song composer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor There must be another, must be another way עינייך אחות כל מה שליבי מבקש אומרות עברנו עד כה דרך ארוכה דרך כה קשה יד ביד והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way عينيك بتقول راح ييجي يوم وكل الخوف يزول بعينيك اصرار انه عنا خيار نكمل هالمسار مهما طال لانه ما في عنوان وحيد للاحزان بنادي للمدى, للسما العنيده There must be another way There must be another way There must be another, must be another way דרך ארוכה נעבור דרך כה קשה יחד אל האור عينيك بتقول كل الخوف يزول And when I cry I cry for both of us My pain has no name And when I cry I cry to the merciless sky and say There must be another way והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way There must be another, must be another way Alas berliinin muurit Lähi-Idässä! Minulla on unelma. Ja Israelin biisin voittaminen ilman muuta veisi lähemmäs tuon meidän kaikkien yhteisen unelman toteuttamista, edes pikku askeleen. Miksi emme kaikki koettaisi uskao tähän?
- Rukoilen
joka päivä Israelin puolesta, niin rakas se maa on minulle! Ikävä kyllä, en ole kuullut Israelin euroviisu kappaletta kuullut, enkä muunkaan maan, sillä ei ole tullut seuratuksi. Pitänee karsinnat katsoa, jos muistaa. Mutta Israelia on ehdottomasti siunattava Jumalan sanan mukaan!
Biisi on vihaa vastaan - arabi ja juutalainen laulavat siinä. Kyllä tuolta äänikin pitäisi kuulua, kun sitten klikkaa "play". http://www.eurovision.tv/event/artistdetail?song=24675& event=1480 Lyrics Eurovision Song Contest 2009 Semi-Final (1) Israel (IBA) Performer: Noa & Mira Awad Song title: There Must Be Another Way Song writer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor Song composer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor There must be another, must be another way עינייך אחות כל מה שליבי מבקש אומרות עברנו עד כה דרך ארוכה דרך כה קשה יד ביד והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way عينيك بتقول راح ييجي يوم وكل الخوف يزول بعينيك اصرار انه عنا خيار نكمل هالمسار مهما طال لانه ما في عنوان وحيد للاحزان بنادي للمدى, للسما العنيده There must be another way There must be another way There must be another, must be another way דרך ארוכה נעבור דרך כה קשה יחד אל האור عينيك بتقول كل الخوف يزول And when I cry I cry for both of us My pain has no name And when I cry I cry to the merciless sky and say There must be another way והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way There must be another, must be another way Matt. 5:9 Autuaita rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen. [Sananl. 12:20; Room. 12:18; Jaak. 3:18] Shalom!
AnttiVKantola kirjoitti:
Biisi on vihaa vastaan - arabi ja juutalainen laulavat siinä. Kyllä tuolta äänikin pitäisi kuulua, kun sitten klikkaa "play". http://www.eurovision.tv/event/artistdetail?song=24675& event=1480 Lyrics Eurovision Song Contest 2009 Semi-Final (1) Israel (IBA) Performer: Noa & Mira Awad Song title: There Must Be Another Way Song writer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor Song composer(s): Noa, Mira Awad, Gil Dor There must be another, must be another way עינייך אחות כל מה שליבי מבקש אומרות עברנו עד כה דרך ארוכה דרך כה קשה יד ביד והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way عينيك بتقول راح ييجي يوم وكل الخوف يزول بعينيك اصرار انه عنا خيار نكمل هالمسار مهما طال لانه ما في عنوان وحيد للاحزان بنادي للمدى, للسما العنيده There must be another way There must be another way There must be another, must be another way דרך ארוכה נעבור דרך כה קשה יחד אל האור عينيك بتقول كل الخوف يزول And when I cry I cry for both of us My pain has no name And when I cry I cry to the merciless sky and say There must be another way והדמעות זולגות זורמות לשוא כאב ללא שם אנחנו מחכות רק ליום שיבוא אחרי There must be another way There must be another way There must be another, must be another way Matt. 5:9 Autuaita rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen. [Sananl. 12:20; Room. 12:18; Jaak. 3:18] Shalom!
http://euroviisut.yle.fi/moskova-2009/2008-11-27/euroviisut-yle-tv2ssa Niin - Israelin biisin voitto olisi rakentava elementti kaikelle maailmalle. Mukaansatempaavan laulun sanat taistelevat vihan voimia vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
