kaffeelle! -------------------------->
mä MUUTAN
25
943
Vastaukset
- olemme kovin
iloisia asiasta. Dee Dee
Onkos teitä monta? Meinaan, kun enemmistön mielipiteillä on aina se suurempi äänivalta:-) Vai äänestetäänkö?
- kyllä kyllä
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Onkos teitä monta? Meinaan, kun enemmistön mielipiteillä on aina se suurempi äänivalta:-) Vai äänestetäänkö?
meneekö hän vai odottaako että anellaan jäämään
kyllä kyllä kirjoitti:
meneekö hän vai odottaako että anellaan jäämään
sellaisen virallisen adressin! *innossaan* Ois hirmu kiva nähdä kuinka monta nimee siihen ilmaantuu! -)
- pakkaamisessa
NainenKirjoittaa kirjoitti:
sellaisen virallisen adressin! *innossaan* Ois hirmu kiva nähdä kuinka monta nimee siihen ilmaantuu! -)
vai päätitkö kuitenkin jäädä tänne
kaffeelle? -------------> ?
- NK:-
Kaffeen palsta on ollutkin alunperin se kaikkein mukavin. Jospa se puhkeasi uudelleen kukoistukseensa. *toivossa on hyvä elää*
NK:- kirjoitti:
Kaffeen palsta on ollutkin alunperin se kaikkein mukavin. Jospa se puhkeasi uudelleen kukoistukseensa. *toivossa on hyvä elää*
liittyy paljon hyviä muistoja! Se oli minustakin sitä parasta aikaa, mitä palstoilla olen kokenut. Vaan paratiisin idylli särkyi ja tuskin enää koskaan palaa. *niin kauan kun on elämää, on toivoa*
- Arja-täti
NK:- kirjoitti:
Kaffeen palsta on ollutkin alunperin se kaikkein mukavin. Jospa se puhkeasi uudelleen kukoistukseensa. *toivossa on hyvä elää*
minunkin ensimmäinen mieheni oli se kaikkein mukavin....niin kauan kun oli. Nyt toivon, että hän puhkeaa kukoistukseen mahdollisimman kaukana minusta.
voisi kirjoittaa useammalla palstalla. :))
- NK:-
Mutta hyvä kun aika riittää edes yhdellekään palstalle:- Toisaalta olisi kiva, jos kaffeesta tulisi jälleen se suosikki!
NK:- kirjoitti:
Mutta hyvä kun aika riittää edes yhdellekään palstalle:- Toisaalta olisi kiva, jos kaffeesta tulisi jälleen se suosikki!
kirjoittajaporukka olla niin hajallaan että "aika entinen ei koskaan enää palaa".?
Mitenkäs meidän käy, jotka emme ole koskaan siellä "vaikuttaneet"? Ei auta, että tervetuloa uudet ja vanhat remmiin...mää enää niin uusi ole, mutta emmä haluu olla mikään väliinputoajakaan..*rääkyy*
näiden palstojen väliä :))) Mä ainakin oon valinnut tuollaisen taktiikan toistaiseksi. Terkkutuloa käymään vastaanotolla tuolla naapurissa :)
TaikisN kirjoitti:
näiden palstojen väliä :))) Mä ainakin oon valinnut tuollaisen taktiikan toistaiseksi. Terkkutuloa käymään vastaanotolla tuolla naapurissa :)
tyrkkäämässä;D Taitaa sulla olla pallo todellakin hallussa:D
tintti.kotivintti kirjoitti:
tyrkkäämässä;D Taitaa sulla olla pallo todellakin hallussa:D
tuota, teko ei ollut niin paha kuin tarkoitus...siis eikun toisinpäin *pyyhkii hikeä otsaltaan miettien miten pelastaisi tilanteen* :))
TaikisN kirjoitti:
näiden palstojen väliä :))) Mä ainakin oon valinnut tuollaisen taktiikan toistaiseksi. Terkkutuloa käymään vastaanotolla tuolla naapurissa :)
Näin aluksi voisi pujotella kahden palstan väliä, mutta jossain vaiheessa toinen auttamatta jää vähemälle huomiolle. Onhan se kahvila sentään eräänlainen merkkipaalu, josta ei haluaisi luopua.
TaikisN kirjoitti:
tuota, teko ei ollut niin paha kuin tarkoitus...siis eikun toisinpäin *pyyhkii hikeä otsaltaan miettien miten pelastaisi tilanteen* :))
ja heitä se pyyhe sitten sen pallon päälle..se kertoo joskus ihan omiaan:)
- Paranoia.Vanhus
Waffe kirjoitti:
Näin aluksi voisi pujotella kahden palstan väliä, mutta jossain vaiheessa toinen auttamatta jää vähemälle huomiolle. Onhan se kahvila sentään eräänlainen merkkipaalu, josta ei haluaisi luopua.
että, kihti eli luuvalo jäytää ukkovarpaiden ensimmäistä niveltä, ja ontto ohimo kumisee tyhjyyttään, olen latonut leppäpuuta pitkin poikin pihapataan ja tulta puihin. Siellä se pätsi tekeytyy oivaksi kanasen koipireisiproteiinin kypsyttäjäksi. Ja kun mustarastas taas aloittaa huilunsa lurituksen, on sopivainen aika käännellä kanalinnun tassut moneen otteeseen ympäriinsä, istahtaa nuotion viereen kera Rebekan ja Rufuksen, ja imeskellä kypsät lihat ahneeseen mahaan. ps. Eilen naapuri tirautti peltoonsa muutaman kuution liettynyttä sianpaskaa. Hetken tuo tuoksahdus tunki sieraimeen, mutta ystävällinen ystäväni hyökkäsi aamulla äkeinensä nelivetoValmetilla muutama kerran paskalastin ylitse ja hajut hävisivät kuin Suomen leijonat Usalle.
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
että, kihti eli luuvalo jäytää ukkovarpaiden ensimmäistä niveltä, ja ontto ohimo kumisee tyhjyyttään, olen latonut leppäpuuta pitkin poikin pihapataan ja tulta puihin. Siellä se pätsi tekeytyy oivaksi kanasen koipireisiproteiinin kypsyttäjäksi. Ja kun mustarastas taas aloittaa huilunsa lurituksen, on sopivainen aika käännellä kanalinnun tassut moneen otteeseen ympäriinsä, istahtaa nuotion viereen kera Rebekan ja Rufuksen, ja imeskellä kypsät lihat ahneeseen mahaan. ps. Eilen naapuri tirautti peltoonsa muutaman kuution liettynyttä sianpaskaa. Hetken tuo tuoksahdus tunki sieraimeen, mutta ystävällinen ystäväni hyökkäsi aamulla äkeinensä nelivetoValmetilla muutama kerran paskalastin ylitse ja hajut hävisivät kuin Suomen leijonat Usalle.
suomipoika, luin vain rivien välistä;)
tintti.kotivintti kirjoitti:
suomipoika, luin vain rivien välistä;)
Ei sulle koskaan ole tarjottu vastaavissa tilanteissa sanakirjaa?:))
Waffe kirjoitti:
Ei sulle koskaan ole tarjottu vastaavissa tilanteissa sanakirjaa?:))
koskaan, koska en ole mielestäni maininnut lukevani rivien välistä ketään koskaan aiemmin, mutta nyt se kopsahti:)
tintti.kotivintti kirjoitti:
koskaan, koska en ole mielestäni maininnut lukevani rivien välistä ketään koskaan aiemmin, mutta nyt se kopsahti:)
Rivien välien lukeminen vaati pelisilmää, ja sen tulkitseminen on taito sekin. Toinen näkee aivan toista kuin toinen. Sanoisin että suurempaa taitoa vaatii osata kirjoittaa sanomansa rivien väliin ja sellaista osaamista löytyy harvoilta. Tiedän yhden joka on erittäin taitava siinä.
Waffe kirjoitti:
Rivien välien lukeminen vaati pelisilmää, ja sen tulkitseminen on taito sekin. Toinen näkee aivan toista kuin toinen. Sanoisin että suurempaa taitoa vaatii osata kirjoittaa sanomansa rivien väliin ja sellaista osaamista löytyy harvoilta. Tiedän yhden joka on erittäin taitava siinä.
vai vain tiedonhaluinen?
tintti.kotivintti kirjoitti:
vai vain tiedonhaluinen?
Luulen että halusit vain tasata tietojasi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602