kaffeelle! -------------------------->
mä MUUTAN
25
913
Vastaukset
- olemme kovin
iloisia asiasta. Dee Dee
Onkos teitä monta? Meinaan, kun enemmistön mielipiteillä on aina se suurempi äänivalta:-) Vai äänestetäänkö?
- kyllä kyllä
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Onkos teitä monta? Meinaan, kun enemmistön mielipiteillä on aina se suurempi äänivalta:-) Vai äänestetäänkö?
meneekö hän vai odottaako että anellaan jäämään
kyllä kyllä kirjoitti:
meneekö hän vai odottaako että anellaan jäämään
sellaisen virallisen adressin! *innossaan* Ois hirmu kiva nähdä kuinka monta nimee siihen ilmaantuu! -)
- pakkaamisessa
NainenKirjoittaa kirjoitti:
sellaisen virallisen adressin! *innossaan* Ois hirmu kiva nähdä kuinka monta nimee siihen ilmaantuu! -)
vai päätitkö kuitenkin jäädä tänne
kaffeelle? -------------> ?
- NK:-
Kaffeen palsta on ollutkin alunperin se kaikkein mukavin. Jospa se puhkeasi uudelleen kukoistukseensa. *toivossa on hyvä elää*
NK:- kirjoitti:
Kaffeen palsta on ollutkin alunperin se kaikkein mukavin. Jospa se puhkeasi uudelleen kukoistukseensa. *toivossa on hyvä elää*
liittyy paljon hyviä muistoja! Se oli minustakin sitä parasta aikaa, mitä palstoilla olen kokenut. Vaan paratiisin idylli särkyi ja tuskin enää koskaan palaa. *niin kauan kun on elämää, on toivoa*
- Arja-täti
minunkin ensimmäinen mieheni oli se kaikkein mukavin....niin kauan kun oli. Nyt toivon, että hän puhkeaa kukoistukseen mahdollisimman kaukana minusta.
voisi kirjoittaa useammalla palstalla. :))
- NK:-
Mutta hyvä kun aika riittää edes yhdellekään palstalle:- Toisaalta olisi kiva, jos kaffeesta tulisi jälleen se suosikki!
Mutta hyvä kun aika riittää edes yhdellekään palstalle:- Toisaalta olisi kiva, jos kaffeesta tulisi jälleen se suosikki!
kirjoittajaporukka olla niin hajallaan että "aika entinen ei koskaan enää palaa".?
Mitenkäs meidän käy, jotka emme ole koskaan siellä "vaikuttaneet"? Ei auta, että tervetuloa uudet ja vanhat remmiin...mää enää niin uusi ole, mutta emmä haluu olla mikään väliinputoajakaan..*rääkyy*
näiden palstojen väliä :))) Mä ainakin oon valinnut tuollaisen taktiikan toistaiseksi. Terkkutuloa käymään vastaanotolla tuolla naapurissa :)
TaikisN kirjoitti:
näiden palstojen väliä :))) Mä ainakin oon valinnut tuollaisen taktiikan toistaiseksi. Terkkutuloa käymään vastaanotolla tuolla naapurissa :)
tyrkkäämässä;D Taitaa sulla olla pallo todellakin hallussa:D
tintti.kotivintti kirjoitti:
tyrkkäämässä;D Taitaa sulla olla pallo todellakin hallussa:D
tuota, teko ei ollut niin paha kuin tarkoitus...siis eikun toisinpäin *pyyhkii hikeä otsaltaan miettien miten pelastaisi tilanteen* :))
TaikisN kirjoitti:
Näin aluksi voisi pujotella kahden palstan väliä, mutta jossain vaiheessa toinen auttamatta jää vähemälle huomiolle. Onhan se kahvila sentään eräänlainen merkkipaalu, josta ei haluaisi luopua.
TaikisN kirjoitti:
tuota, teko ei ollut niin paha kuin tarkoitus...siis eikun toisinpäin *pyyhkii hikeä otsaltaan miettien miten pelastaisi tilanteen* :))
ja heitä se pyyhe sitten sen pallon päälle..se kertoo joskus ihan omiaan:)
- Paranoia.Vanhus
Waffe kirjoitti:
Näin aluksi voisi pujotella kahden palstan väliä, mutta jossain vaiheessa toinen auttamatta jää vähemälle huomiolle. Onhan se kahvila sentään eräänlainen merkkipaalu, josta ei haluaisi luopua.
että, kihti eli luuvalo jäytää ukkovarpaiden ensimmäistä niveltä, ja ontto ohimo kumisee tyhjyyttään, olen latonut leppäpuuta pitkin poikin pihapataan ja tulta puihin. Siellä se pätsi tekeytyy oivaksi kanasen koipireisiproteiinin kypsyttäjäksi. Ja kun mustarastas taas aloittaa huilunsa lurituksen, on sopivainen aika käännellä kanalinnun tassut moneen otteeseen ympäriinsä, istahtaa nuotion viereen kera Rebekan ja Rufuksen, ja imeskellä kypsät lihat ahneeseen mahaan. ps. Eilen naapuri tirautti peltoonsa muutaman kuution liettynyttä sianpaskaa. Hetken tuo tuoksahdus tunki sieraimeen, mutta ystävällinen ystäväni hyökkäsi aamulla äkeinensä nelivetoValmetilla muutama kerran paskalastin ylitse ja hajut hävisivät kuin Suomen leijonat Usalle.
Paranoia.Vanhus kirjoitti:
että, kihti eli luuvalo jäytää ukkovarpaiden ensimmäistä niveltä, ja ontto ohimo kumisee tyhjyyttään, olen latonut leppäpuuta pitkin poikin pihapataan ja tulta puihin. Siellä se pätsi tekeytyy oivaksi kanasen koipireisiproteiinin kypsyttäjäksi. Ja kun mustarastas taas aloittaa huilunsa lurituksen, on sopivainen aika käännellä kanalinnun tassut moneen otteeseen ympäriinsä, istahtaa nuotion viereen kera Rebekan ja Rufuksen, ja imeskellä kypsät lihat ahneeseen mahaan. ps. Eilen naapuri tirautti peltoonsa muutaman kuution liettynyttä sianpaskaa. Hetken tuo tuoksahdus tunki sieraimeen, mutta ystävällinen ystäväni hyökkäsi aamulla äkeinensä nelivetoValmetilla muutama kerran paskalastin ylitse ja hajut hävisivät kuin Suomen leijonat Usalle.
suomipoika, luin vain rivien välistä;)
suomipoika, luin vain rivien välistä;)
Ei sulle koskaan ole tarjottu vastaavissa tilanteissa sanakirjaa?:))
Waffe kirjoitti:
Ei sulle koskaan ole tarjottu vastaavissa tilanteissa sanakirjaa?:))
koskaan, koska en ole mielestäni maininnut lukevani rivien välistä ketään koskaan aiemmin, mutta nyt se kopsahti:)
koskaan, koska en ole mielestäni maininnut lukevani rivien välistä ketään koskaan aiemmin, mutta nyt se kopsahti:)
Rivien välien lukeminen vaati pelisilmää, ja sen tulkitseminen on taito sekin. Toinen näkee aivan toista kuin toinen. Sanoisin että suurempaa taitoa vaatii osata kirjoittaa sanomansa rivien väliin ja sellaista osaamista löytyy harvoilta. Tiedän yhden joka on erittäin taitava siinä.
Waffe kirjoitti:
Rivien välien lukeminen vaati pelisilmää, ja sen tulkitseminen on taito sekin. Toinen näkee aivan toista kuin toinen. Sanoisin että suurempaa taitoa vaatii osata kirjoittaa sanomansa rivien väliin ja sellaista osaamista löytyy harvoilta. Tiedän yhden joka on erittäin taitava siinä.
vai vain tiedonhaluinen?
vai vain tiedonhaluinen?
Luulen että halusit vain tasata tietojasi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 63819
- 61815