Suomen helluntailaisten

15

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helluntaiseurakunnan tilasta, vaan mieti asiaa itsesi kannalta! * Miten sinun käy, jos ennustukset pitää paikkansa? * Tee parannus, ja usko evankeliumi, eli tunnusta Jeesus Kristus Jumalan Pojaksi, saat syntisi anteeksi, pääset ylösottoon Jeesuksen tullessa!

      • häränpyllyä lukuisat profetiat. Niilo Yli-Vainiokin on jo osoittautunut vääräksi profeetaksi, josta Raamattu varoittaa. Niilo profetoi Jeesuksen tulemisen tapahtuvan vuonna 2000. Mat. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Wilkerson haluaa lisää rahaa vaikka Suomen helluntailailtakin on kerännyt jo ties kuinka paljon. Hänen tuotteitten menekki voimistuu. Helluntaikirkkokin suhtautuu profetiaan vakavasti ja on Suomentanut sen sivulleen. http://www.suomenhelluntaikirkko.fi/ajankohtaista/sanoma_david_wilkersonilta_8309/suom_sanoma_david_wilkersonilta_532009/?session=94150339 Mitä sitten Ristin voitto paperi-versiossaan kertoo, johon Kotomaan uutinen viittaa?


      • to..
        Pe.ku kirjoitti:

        häränpyllyä lukuisat profetiat. Niilo Yli-Vainiokin on jo osoittautunut vääräksi profeetaksi, josta Raamattu varoittaa. Niilo profetoi Jeesuksen tulemisen tapahtuvan vuonna 2000. Mat. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Wilkerson haluaa lisää rahaa vaikka Suomen helluntailailtakin on kerännyt jo ties kuinka paljon. Hänen tuotteitten menekki voimistuu. Helluntaikirkkokin suhtautuu profetiaan vakavasti ja on Suomentanut sen sivulleen. http://www.suomenhelluntaikirkko.fi/ajankohtaista/sanoma_david_wilkersonilta_8309/suom_sanoma_david_wilkersonilta_532009/?session=94150339 Mitä sitten Ristin voitto paperi-versiossaan kertoo, johon Kotomaan uutinen viittaa?

        että Daavid on kirjoittanut yhdenkään psalmin ei kannata uskoa edes Raamattuun liittyvissä asioissa. Katastrofiennustuksia ovat kristityt "profeetat" esittäneet varmaan muutaman miljoonan aikojen kuluessa, joten kyseessä lienee jo oma genre. Milloin palaa New York, milloin Eurooppa hukkuu tulvaan, milloin Neuvostoliitto miehittää Suomen, mitä ikinä.Tosikatastrofit ovat jääneet ennustamatta. Jostain syystä.


      • Mohikaanilla

        Olla vaimo kotona kun ei uskalla palstalla oleskella!Terv.Nimim."Miksi saara nauroi".


    • kotivara
    • todé

      on ottanut yhteyttä ko. Matikaiseen? Tuskinpa heitä niin kauheasti on.

      • otettava vakavasti. Kun maalliset johtajat ja helluntailainen media tuputtavat suuren oppi-isän profetiaa niin huolestuahan helluntailaisten pitää. Jos ei joku helluntailainen usko katastrofin tulevan, niin se tarkoittaa sitä että ei ole luottoa helluntailiikkeeseen.


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        otettava vakavasti. Kun maalliset johtajat ja helluntailainen media tuputtavat suuren oppi-isän profetiaa niin huolestuahan helluntailaisten pitää. Jos ei joku helluntailainen usko katastrofin tulevan, niin se tarkoittaa sitä että ei ole luottoa helluntailiikkeeseen.

        on kohistu asiasta enemmän, kuin helluntaikirkoissa yhteensä. 99.9 % hellareista ei seuraa tämän palstan, tai muunkaan foorumin, jorinoita. Jos seuraisi, asia saattaisikin olla enemmän puheenaiheena.


      • todé kirjoitti:

        on kohistu asiasta enemmän, kuin helluntaikirkoissa yhteensä. 99.9 % hellareista ei seuraa tämän palstan, tai muunkaan foorumin, jorinoita. Jos seuraisi, asia saattaisikin olla enemmän puheenaiheena.

        että 99,9% hellareista on nimikristittyjä kuten valtaosa luterilaisistakin, koska eivät lue kesustelupalstojaan, nettisivustojaan eikä Ristin voittoakaan jossa katastrofi on ilmoitettu tulevaksi?


      • Sivustaseurannut..
        Pe.ku kirjoitti:

        että 99,9% hellareista on nimikristittyjä kuten valtaosa luterilaisistakin, koska eivät lue kesustelupalstojaan, nettisivustojaan eikä Ristin voittoakaan jossa katastrofi on ilmoitettu tulevaksi?

        sinulle tulee Ristin voitto lehti, ethän muuten voisi tietää mitä siinä lukee?


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        että 99,9% hellareista on nimikristittyjä kuten valtaosa luterilaisistakin, koska eivät lue kesustelupalstojaan, nettisivustojaan eikä Ristin voittoakaan jossa katastrofi on ilmoitettu tulevaksi?

        mutta jättää suurimman osan teksteistä omaan arvoonsa. Älä siis sinäkään höyryä turhaan. Missähän nrossa RV tuosta puhuu? Minä en ole huomannut aiheesta kuin yhden parin palstan pätkän jossakin sivun alalaidassa - eikä sekään mitenkään kovin kummoisen innostavasti.


      • todé kirjoitti:

        mutta jättää suurimman osan teksteistä omaan arvoonsa. Älä siis sinäkään höyryä turhaan. Missähän nrossa RV tuosta puhuu? Minä en ole huomannut aiheesta kuin yhden parin palstan pätkän jossakin sivun alalaidassa - eikä sekään mitenkään kovin kummoisen innostavasti.

        että Ristin voitto kuvaa kannessaan liekehtivää New Yorkia katastrofin merkkinä. Yksi kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. "Ristin Voitto -lehti kuvaa kannessaan liekehtivää New Yorkin kaupunkia. http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=8615&Itemid=38


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        että Ristin voitto kuvaa kannessaan liekehtivää New Yorkia katastrofin merkkinä. Yksi kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. "Ristin Voitto -lehti kuvaa kannessaan liekehtivää New Yorkin kaupunkia. http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=8615&Itemid=38

        ko. nro on toisessa osoitteessa, enkä voi nyt tarkistaa jutun sisältöä. Kuten jo koetin antaa ymmärtää, asiasta tekevät härkästä helluntaiherätyksen ulkopuoliset ihmiset. Tosin herätysliikkeessä itsessään on tietysti uskovia, jotka jaksavat höyrytä profetioiden perään.


      • todé kirjoitti:

        ko. nro on toisessa osoitteessa, enkä voi nyt tarkistaa jutun sisältöä. Kuten jo koetin antaa ymmärtää, asiasta tekevät härkästä helluntaiherätyksen ulkopuoliset ihmiset. Tosin herätysliikkeessä itsessään on tietysti uskovia, jotka jaksavat höyrytä profetioiden perään.

        helluntaikirkon nettisivuston ja uutisen Kotimaasta, niin voi olettaa nopean katastrofin olevan helluntailiikkeen kanta.


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        helluntaikirkon nettisivuston ja uutisen Kotimaasta, niin voi olettaa nopean katastrofin olevan helluntailiikkeen kanta.

        eritoten arabien mielipteitä jenkkilästä, niin voisi epäillä nykin savan kohta päälleen kuumia kiviä. Ja sitäpaitsi profetoiminen kuuluu kristillisen uskontokunnan elintapoihin. Pitäisi kuulua luterilaistenkin aivan samalla tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe