tekemään Nordean verkkopankissa Visa tapahtumakyselyn? Ja entä näkyykö teillä käytettävissä oleva saldo? Mulla näkyi vielä maanantaina, nyt ei ole näkynyt vaan herjaa "Tilapäinen järjestelmähäiriö. Yritä myöhemmin uudelleen". Kortin tila kumminkin on sivujen mukaan OK eli kortti on toiminnassa jne. Ettei nyt vaan tapahtuisi Sampopankit ja koko systeemit menisi ihan sekaisin?
Vastaukset 3
- sen jälkeen
Tänään katosi hetkeksi koko kortti näkyvistä eli minulla näkyi vain Nordean Mastercard. Nordean Mastercardin tapahtumakysely on kyllä toiminut koko ajan.
- pepitar
" Tilapäinen järj.häiriö" näkyy olevan pysyvä. Että näin Nordea, kun yrittää päästä uudella Visalla rahastamaan. No, minun kohdalla ei onnistunut...
- Rkb
Ei näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa134880- 97814
- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672