Rupla vahvistuu

24

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauraen seuraava

      Ja höpsis, niiden taloushan on romahtanut jo pahasti, ja pian ovat vielä pahemmassa liemessään. Kun eivät muuhun kykene, kuin toimimaan raaka-ainelähteinä, Afrikan maiden tapaan.

      • sinä taas olet ryssän vihaaja

        Onhan venäjällä vielä matkaa saada koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä, MUTTA. Venäläisillä ei ole sitä hirveetä ulkomaan velkataakkaa, mitä jenkeillä on, siis tätä taustaa silmällä pitäen venäjä nousee suosta korkealle vielä. Silloin on suomalaisilla hyvä olla hyvät suhteet naapuriin, eikä jatkuvasti vetää vanhoja esiin. Minä en esim. edes haluaisi karjalaa takaisin. Meillä ei olisi varaa siihen.


      • deliverance...
        sinä taas olet ryssän vihaaja kirjoitti:

        Onhan venäjällä vielä matkaa saada koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä, MUTTA. Venäläisillä ei ole sitä hirveetä ulkomaan velkataakkaa, mitä jenkeillä on, siis tätä taustaa silmällä pitäen venäjä nousee suosta korkealle vielä. Silloin on suomalaisilla hyvä olla hyvät suhteet naapuriin, eikä jatkuvasti vetää vanhoja esiin. Minä en esim. edes haluaisi karjalaa takaisin. Meillä ei olisi varaa siihen.

        "koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä"

        siis hä? miksi ihmeessä pitäis alkaa taantumaan?


      • kuten,
        deliverance... kirjoitti:

        "koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä"

        siis hä? miksi ihmeessä pitäis alkaa taantumaan?

        USA? Ei helv...ä!


      • se on nyt
        kuten, kirjoitti:

        USA? Ei helv...ä!

        USA:n alamäkeä.


      • köyhiä on
        se on nyt kirjoitti:

        USA:n alamäkeä.

        autettava. Me usanistit toivomme sitä.


      • niiden ensiksi
        köyhiä on kirjoitti:

        autettava. Me usanistit toivomme sitä.

        köyhtyä tarpeeksi. Kun Kiina lopettaa syöttämisen.


    • rahaa tänne Kaakonkulmalle.

      Kyllä tänne venäläisiä mahtuu ostoksille. Saavat nykyään jo ihan kohtuuhyvää palvelua. Heitä ovat ovat maamiehet palvelemassa omalla kielellään. Kyllä suomalainenkin opii, vähän hitaasti tosin.

      • tuovat paljon

        rahaa, köyhään Suomeen.


      • hyvä homma
        tuovat paljon kirjoitti:

        rahaa, köyhään Suomeen.

        tuovat rahaa, mutta Matin tasuunko se päätyy?


    • Kyllä kelpaa

      Venäjä on ainoa maa piakkoin, mikä pärjää Kiinaa vastaan taloudellisessa mielessä. Kaikki muut maat, Amerikka etunenässä, ovat korviaan myöten velassa Kiinalle, joka omistaa kohta suuren osan maailmaa. Suomen edustaja kävi hiljattain myös Kiinalta lainaa pyytämässä.

    • hyvä asia.

      Taantuma alkaa helpottaa. Dollari se vaan vajoaa.

      • se vaan

        menettää arvoaan!


    • vahvistuu, mutta

      dollarilla on kohta vain paperin arvo, jos ei satu olemaan metallinen.

    • vahvistuu, mutta

      dollarilla on kohta vain paperin arvo, jos ei satu olemaan metallinen.

      • että,,,,,

        euro vahvistuu suhteessa dollariin.


    • vahvistuu

      myös, mutta kuinka on dollarin tilanne? Onko sillä enään jätepaperin arvoakaan?

    • on vauhti

      nyt venäläisillä. IHMETYTTÄÄ!

    • hirmuista

      VAUHTIA ja samalla dollari mitätöityy.

      • on selvä

        Toisen kuolema on toisen leipä.


    • tunti tunnilta

      Tämä on totuus. Dollarilla on nyt pakapaperin arvoo. Siis kerran käytetyn paperin.

      • alas se

        on vajonnut?


      • Late Lapista

        Olen antanut kertoa itselleni jotta ainakin täällä Euro Cityn kaupoissa vielä dollarit kelpaavat, mutta ruplat eivät! MIKSIKÄHÄN ????


      • ei ole venäjää
        Late Lapista kirjoitti:

        Olen antanut kertoa itselleni jotta ainakin täällä Euro Cityn kaupoissa vielä dollarit kelpaavat, mutta ruplat eivät! MIKSIKÄHÄN ????

        yhtenäistä venäjää vain joukko riistokapitalisteja ja kerjäläisiä-- realy--


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe