Hyvä juttu, venäläiset kantavat rahojaan Suomeen ja samalla työllistävät noin. http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/05/venalaisten_tax_free_-ostokset_kasvussa_736049.html
Rupla vahvistuu
24
263
Vastaukset
- Nauraen seuraava
Ja höpsis, niiden taloushan on romahtanut jo pahasti, ja pian ovat vielä pahemmassa liemessään. Kun eivät muuhun kykene, kuin toimimaan raaka-ainelähteinä, Afrikan maiden tapaan.
- sinä taas olet ryssän vihaaja
Onhan venäjällä vielä matkaa saada koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä, MUTTA. Venäläisillä ei ole sitä hirveetä ulkomaan velkataakkaa, mitä jenkeillä on, siis tätä taustaa silmällä pitäen venäjä nousee suosta korkealle vielä. Silloin on suomalaisilla hyvä olla hyvät suhteet naapuriin, eikä jatkuvasti vetää vanhoja esiin. Minä en esim. edes haluaisi karjalaa takaisin. Meillä ei olisi varaa siihen.
- deliverance...
sinä taas olet ryssän vihaaja kirjoitti:
Onhan venäjällä vielä matkaa saada koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä, MUTTA. Venäläisillä ei ole sitä hirveetä ulkomaan velkataakkaa, mitä jenkeillä on, siis tätä taustaa silmällä pitäen venäjä nousee suosta korkealle vielä. Silloin on suomalaisilla hyvä olla hyvät suhteet naapuriin, eikä jatkuvasti vetää vanhoja esiin. Minä en esim. edes haluaisi karjalaa takaisin. Meillä ei olisi varaa siihen.
"koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä"
siis hä? miksi ihmeessä pitäis alkaa taantumaan? - kuten,
deliverance... kirjoitti:
"koko kansa ylös samlalle tasolle kuin jenkkilässä"
siis hä? miksi ihmeessä pitäis alkaa taantumaan?USA? Ei helv...ä!
- se on nyt
kuten, kirjoitti:
USA? Ei helv...ä!
USA:n alamäkeä.
- köyhiä on
se on nyt kirjoitti:
USA:n alamäkeä.
autettava. Me usanistit toivomme sitä.
- niiden ensiksi
köyhiä on kirjoitti:
autettava. Me usanistit toivomme sitä.
köyhtyä tarpeeksi. Kun Kiina lopettaa syöttämisen.
- rahaa tänne Kaakonkulmalle.
Kyllä tänne venäläisiä mahtuu ostoksille. Saavat nykyään jo ihan kohtuuhyvää palvelua. Heitä ovat ovat maamiehet palvelemassa omalla kielellään. Kyllä suomalainenkin opii, vähän hitaasti tosin.
- tuovat paljon
rahaa, köyhään Suomeen.
- hyvä homma
tuovat paljon kirjoitti:
rahaa, köyhään Suomeen.
tuovat rahaa, mutta Matin tasuunko se päätyy?
- Kyllä kelpaa
Venäjä on ainoa maa piakkoin, mikä pärjää Kiinaa vastaan taloudellisessa mielessä. Kaikki muut maat, Amerikka etunenässä, ovat korviaan myöten velassa Kiinalle, joka omistaa kohta suuren osan maailmaa. Suomen edustaja kävi hiljattain myös Kiinalta lainaa pyytämässä.
- hyvä asia.
Taantuma alkaa helpottaa. Dollari se vaan vajoaa.
- se vaan
menettää arvoaan!
- vahvistuu, mutta
dollarilla on kohta vain paperin arvo, jos ei satu olemaan metallinen.
- vahvistuu, mutta
dollarilla on kohta vain paperin arvo, jos ei satu olemaan metallinen.
- että,,,,,
euro vahvistuu suhteessa dollariin.
- vahvistuu
myös, mutta kuinka on dollarin tilanne? Onko sillä enään jätepaperin arvoakaan?
- on vauhti
nyt venäläisillä. IHMETYTTÄÄ!
- hirmuista
VAUHTIA ja samalla dollari mitätöityy.
- on selvä
Toisen kuolema on toisen leipä.
- tunti tunnilta
Tämä on totuus. Dollarilla on nyt pakapaperin arvoo. Siis kerran käytetyn paperin.
- alas se
on vajonnut?
- Late Lapista
Olen antanut kertoa itselleni jotta ainakin täällä Euro Cityn kaupoissa vielä dollarit kelpaavat, mutta ruplat eivät! MIKSIKÄHÄN ????
- ei ole venäjää
Late Lapista kirjoitti:
Olen antanut kertoa itselleni jotta ainakin täällä Euro Cityn kaupoissa vielä dollarit kelpaavat, mutta ruplat eivät! MIKSIKÄHÄN ????
yhtenäistä venäjää vain joukko riistokapitalisteja ja kerjäläisiä-- realy--
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482