Kertokaa omista suosikeistanne. Mikä Speden leffa on jäänyt lähtemättömästi mieleenne tai mikä on paras?
Lapsuudestani muistan Viuhahtajan ja Koeputkilapsen. Ne olivat erinomaisia!
Paras Speden elokuva?
19
5747
Vastaukset
- Raquel
Nerokkain: X-paroni
Hauskin: Jussipussi
Varhaiset Uuno Turhapurot - tepi
oma mielipide oli Hirttamattomat,kun asiaa hanelta joskus kysyttiin tv.ssa... olen samaa mielta.. Noin seitseman veljesta on myos mestariteos!
- T.S.
Mielestäni yksi parhaista Spede-leffoista on ehdottomasti Näköradiomiehen ihmeelliset siekailut.
- Alppikengät
Eikös ne elokuvat olleet: Viuhahhahtaja sekä Koeputkiaikuinen?
- Alppikengät
Leikkikalukangsteri oli minun mielestä paras. Ja Risto Mäkelä Oli tosi hyvä gangsteri. Niinkuin Fazerin Chigaco purkkamainoksessa:
- Olga R
Kyllä se on ehdottomasti paras!
- Pekka
Olga R kirjoitti:
Kannatetaan!!
- Hugo
Olga R kirjoitti:
Kyllä Pikkupojat on paras Spede -leffa 80 -luvulla!!! Sen voi kattoo monta kertaa peräkkäin, eikä tule tylsäksi kuten jotkut elokuvat.
- Anonyymi
Hugo kirjoitti:
Kyllä Pikkupojat on paras Spede -leffa 80 -luvulla!!! Sen voi kattoo monta kertaa peräkkäin, eikä tule tylsäksi kuten jotkut elokuvat.
Pikkupojkarnat tulee tänään subilta klo 21.
- Paksu
Hirttämättömät on ehdottomasti paras. Sitten seuraa Pähkähullu Suomi ja Noin 7 Veljestä.
- J.Moon
jotka Spete jätti tekemättä :-)
- uuku
haista pitkä paska
- Lauri
Pahan pistit. Minä en pysty yhtä valitsemaan, joten tässä luetteloni:
Paras Uuno: Uuno DG Turhapuro
Paras Ei Uuno: Koeputkiaikuinen
Paras alkutuotanto: Pähkähullu Suomi
Paras Veskun suoritus: Hirttämättömät/
Koeputkiaikuinen/
Uuno DG Turhapuro
Muita tykki Uunoja on lottovoittaja, Rautakauppias, Häpy endkö?
t: Richard Iljevitsh - Eulalia
Ne minulla on oikein ostovideoina... Telkasta tullessa niistä oli törkeästi leikelty osia pois! Sama juttu Viu-hah-hahtajan kanssa, jonka nauhoitin tv:stä.
- onneton
Tietääkö kukaan missä olisi saatavilla speden leffaa: "naisen logiikka" ?
- Anonyymi
Omasta mielestäni top 5 "Spedeä":
1. Hirttämättömät
2. Pohjan tähteet
3. Speedy Gonzales - noin 7 veljeksen poika
4. Noin 7 veljestä
5. Viu-hah hah-taja
Ja top 5 Uunoa:
1. Muuttaa maalle
2. Armeijan leivissä
3. Häpy Endkö?
4. Epsanjassa
5. Lottovoittaja - Anonyymi
Ne joissa Loiro sätkii, yrittää pitää filkat pinnalla.
- Anonyymi
Ne, jotka Spede ymmärsi jättää tekemättä.
- Anonyymi
Parhaat top5 1. Leikkikalugangsteri 2. Speedy gonzales 3. Jussi pussi 4. Hirttämättömät 5. X paroni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887