Kertokaa omista suosikeistanne. Mikä Speden leffa on jäänyt lähtemättömästi mieleenne tai mikä on paras?
Lapsuudestani muistan Viuhahtajan ja Koeputkilapsen. Ne olivat erinomaisia!
Paras Speden elokuva?
19
5780
Vastaukset
- Raquel
Nerokkain: X-paroni
Hauskin: Jussipussi
Varhaiset Uuno Turhapurot - tepi
oma mielipide oli Hirttamattomat,kun asiaa hanelta joskus kysyttiin tv.ssa... olen samaa mielta.. Noin seitseman veljesta on myos mestariteos!
- T.S.
Mielestäni yksi parhaista Spede-leffoista on ehdottomasti Näköradiomiehen ihmeelliset siekailut.
- Alppikengät
Eikös ne elokuvat olleet: Viuhahhahtaja sekä Koeputkiaikuinen?
- Alppikengät
Leikkikalukangsteri oli minun mielestä paras. Ja Risto Mäkelä Oli tosi hyvä gangsteri. Niinkuin Fazerin Chigaco purkkamainoksessa:
- Olga R
Kyllä se on ehdottomasti paras!
- Pekka
Olga R kirjoitti:
Kannatetaan!!
- Hugo
Olga R kirjoitti:
Kyllä Pikkupojat on paras Spede -leffa 80 -luvulla!!! Sen voi kattoo monta kertaa peräkkäin, eikä tule tylsäksi kuten jotkut elokuvat.
- Anonyymi
Hugo kirjoitti:
Kyllä Pikkupojat on paras Spede -leffa 80 -luvulla!!! Sen voi kattoo monta kertaa peräkkäin, eikä tule tylsäksi kuten jotkut elokuvat.
Pikkupojkarnat tulee tänään subilta klo 21.
- Paksu
Hirttämättömät on ehdottomasti paras. Sitten seuraa Pähkähullu Suomi ja Noin 7 Veljestä.
- J.Moon
jotka Spete jätti tekemättä :-)
- uuku
haista pitkä paska
- Lauri
Pahan pistit. Minä en pysty yhtä valitsemaan, joten tässä luetteloni:
Paras Uuno: Uuno DG Turhapuro
Paras Ei Uuno: Koeputkiaikuinen
Paras alkutuotanto: Pähkähullu Suomi
Paras Veskun suoritus: Hirttämättömät/
Koeputkiaikuinen/
Uuno DG Turhapuro
Muita tykki Uunoja on lottovoittaja, Rautakauppias, Häpy endkö?
t: Richard Iljevitsh - Eulalia
Ne minulla on oikein ostovideoina... Telkasta tullessa niistä oli törkeästi leikelty osia pois! Sama juttu Viu-hah-hahtajan kanssa, jonka nauhoitin tv:stä.
- onneton
Tietääkö kukaan missä olisi saatavilla speden leffaa: "naisen logiikka" ?
- Anonyymi
Omasta mielestäni top 5 "Spedeä":
1. Hirttämättömät
2. Pohjan tähteet
3. Speedy Gonzales - noin 7 veljeksen poika
4. Noin 7 veljestä
5. Viu-hah hah-taja
Ja top 5 Uunoa:
1. Muuttaa maalle
2. Armeijan leivissä
3. Häpy Endkö?
4. Epsanjassa
5. Lottovoittaja - Anonyymi
Ne joissa Loiro sätkii, yrittää pitää filkat pinnalla.
- Anonyymi
Ne, jotka Spede ymmärsi jättää tekemättä.
- Anonyymi
Parhaat top5 1. Leikkikalugangsteri 2. Speedy gonzales 3. Jussi pussi 4. Hirttämättömät 5. X paroni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912