Kun juodaan hyvin niin se kohottaa yleiskuntoa..monet puhisee kuin punaisiksi keitetyt ravut, kun eivät ole juoneet vettä tarpeeksi päivittäin. Itse aloitin juomaan matalahappoista vichy vettä ja hyvin toimii hymyilen entistä enemmän ja olokin tuntuu paljon paremmalta!!Jo neljäs pullollinen menossa..en sano onko isoja vai pieniä!!!!Tuikkis!!
Juominen kohottaa yleiskuntoa..
3
415
Vastaukset
- kun vain muistaisi
juoda silloinkin, kun ei ole janontunnetta. Olen huomannut saman. Nykyinen mielijuomani on Olvin Kevyt olo -kivennäisvesi, etenkin sitruuna, jossa tosin on sokeria ja siksi energiaa kolmanneksen siitä, mitä keltaisessa Jaffassa (oma karkea arvioni).
Meillä on hirmu hyvä vesi omassa kaivossa ja kaikki ovat sitä kehuneet ja sifonista hiilihapotettuna vallan herkullista.
- olisikin oma
Duke.of.America kirjoitti:
Meillä on hirmu hyvä vesi omassa kaivossa ja kaikki ovat sitä kehuneet ja sifonista hiilihapotettuna vallan herkullista.
kaivo. Tuppaa oleen kunnan vettä lähes joka taloudessa. Käy vähän kateeks, mutta kyllä tuosta aurajoen savivellistäkin juomavettä saa, kun keittää niin että melkein pomppii pannusta ja sitten jäähdyttää jääkaapissa.
Kyllä meillä Suomessa on sentäs aika hyvää vettä verrattuna muihin maihin. Pullovesissä on makueroja, joskus ostanut ärrä-vettä. Eipä kummosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027