Miten ratkaistaan ongelma

TaikisN

tullut parit kutsut ylioppilasjuhliin, molemmat juhlakalut ovat sukuhieragiassa samanarvoisia. Toinen asuu puolen tunnin matkan päässä, toinen toisella puolella Suomea. Molempiin juhliin ei millään ennätä määräaikana.:(( Kumpaakaan perhettä ei haluaisi loukata asettamalla jompikumpi etusijalle tärkeysjärjestyksessä. Pitääkö "sairastua" ?

24

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Ihan suoraan ja rehellisesti tilanne. Lähetä juhlakaluille tyylikäs tervehdys ja käy heidän luonaan mahdollisimman pian myöhemmin.

• Dorodea

on viedä sanat suusta kun jo veit jalat alta? Sorry Taikis, oli vaan pakko kommentoida kun olisin just noin kirjoittanut ja nyt en voi kun muru kerkis ensin :D

• en kävisi määräpäivänä kummassakaan paikassa vaan tasapuolisuuden nimissä lähettäisin molemmille tyylikkäät tervehdykset?

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

en kävisi määräpäivänä kummassakaan paikassa vaan tasapuolisuuden nimissä lähettäisin molemmille tyylikkäät tervehdykset?

He luultavasti ymmärtäisivät ja arvostaisivat näkökantaasi.

• Adria kirjoitti:

He luultavasti ymmärtäisivät ja arvostaisivat näkökantaasi.

sellainen juttu että silloin mä en pääsisi lainkaan juhlimaan, ja kun niin tykkäisin tavata tuttuja ja nauttia juhlaherkkuja :)

• Dorodea kirjoitti:

on viedä sanat suusta kun jo veit jalat alta? Sorry Taikis, oli vaan pakko kommentoida kun olisin just noin kirjoittanut ja nyt en voi kun muru kerkis ensin :D

sovitaan että tuo oli teidän yhteinen vastaus :))

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

sellainen juttu että silloin mä en pääsisi lainkaan juhlimaan, ja kun niin tykkäisin tavata tuttuja ja nauttia juhlaherkkuja :)

Toinen, mutta asiaa toki sivuava ongelma.

• sukuhierargiasta löytyisi vielä joku ylemmällä oleva, jolla olisi kans juhlat....? Tai sitten on keksittävä itselleen kamalan tärkeä ja aivan ehdottomasti ensisijainen hommeli.... Kyllä on muuten kinkkinen tilanne, täytyy myöntää:-

• tulemaan apuja sukuhierargiasta.:/ Tilanne on hankala kieltämättä. Kun ei täältä ees kulje lentokoneita :)

• Itse hoitaisin sen lähistöllä olevan, jos ei ole muita syitä, ja muistaisin toista postitse asiaan kuuluvin meiningein. Ja kertoisin kans tilanteen kuten se on, ja että henkilökohtainen tapaaminen olisi mukavaa lähitulevaisuudessa. YO-juhlat on sellasia jonkun tunnin pippaloita joista juhlakalut yleensä häviää heti kun silmä välttää, ja ne päivät on täynnä erilaisia vierailijoita. Pidemmältä tulleiden sukulaisten kanssa olisi mukava turista aina enemmältikin rauhassa, mutta usein sellaiseen ei yleisen huiskeen vuoksi tule YO-juhlissa tilaisuutta.

• nököttävät vaivautuneina paikalla pakollisen ajan yrittäen parhaan taitonsa mukaan peitellä tylsistymistään ja odottavat vain iltaa jolloin päästään kavereiden kanssa bailaamaan :) Itse myös ajattelin ensin noin, että ilman muuta menen lähempään paikkaan ,mutta sitten muistin että juuri tuo kaukana asuva perhe tuli vartavasten tänne muutama vuosi sitten kun omalla pojallani oli ylioppilasjuhlat. Tosin myös tuo lähempänä asuva perhe oli poikani juhlissa.

• imalamaika

kauemmas - saisin juhlat ja "retken" samalla kertaa. Matkaeväätkin saisi mukaan! Etempänä olevia harvemmin tapaa, lähistöllä voi pustäytyä. Onnea molemmille ylioppilaille sekä juhlavieraalle (-ille)!

• lähellä asuvan luon voi piipahtaa milloin vaan, mutta kauas pitää lähteä suunnitelmallisesti ja yöpyminenkin on lähes pakollista, en jaksa reissata yhtenä päivänä lähes tuhatta kilsaa. Siinä ehtisi vielä iltasellakin turisemaan tuttavien kanssa kun yöksi jäisi.

• mii-su

selittäisin kauemmalla olevalle,etten pääse juhliin päällekkäisyyksien takia,mutta että tulen käymään sitten myöhemmin..Kyllä tuollainen asia varmasti ymmärretään..

• juuri sille kauemmaiselle pitäisi selittää päällekkäisyyksistä ? Mikä mielestäsi tekisi sen lähempänäolevan luona käymisen tärkeämmäksi ?

• TaikisN kirjoitti:

juuri sille kauemmaiselle pitäisi selittää päällekkäisyyksistä ? Mikä mielestäsi tekisi sen lähempänäolevan luona käymisen tärkeämmäksi ?

toinen asuu kaukana,niin en välttämättä edes jaksaisi lähteä sinne asti..Siinähän se syy tulikin..Mä varmaan tässä vastaillessa ajattelen omaa selkäkipuani..:D On tuo oikeesti kinkkinen juttu...Toivottasti saat ratkaistua tuon asian..Sitä kuiteski luulen,ettei kukaan suutu päätöksestäsi.Vieraita kun piisaa varmasti muutenkin..:)

• mii-su kirjoitti:

toinen asuu kaukana,niin en välttämättä edes jaksaisi lähteä sinne asti..Siinähän se syy tulikin..Mä varmaan tässä vastaillessa ajattelen omaa selkäkipuani..:D On tuo oikeesti kinkkinen juttu...Toivottasti saat ratkaistua tuon asian..Sitä kuiteski luulen,ettei kukaan suutu päätöksestäsi.Vieraita kun piisaa varmasti muutenkin..:)

ja mä kun kuvittelin olevani korvaamaton vieras :nauraa* Hyvä kun tiputit maanpinnalle :))

• Masse setä

Lähetä vaan ong... onnea molemmille ja sano kaluille vaan, että reipasta mieltä ja proviissorin virkaa tai siltä väliltä. Jos kyse on mafiaperheistä, niin kysy Silvionilta. Hän ehkä voisi järjestää kuljetuksen.

• ei arvaa ottaa mitään kontaktia, kysyy pian euroedustajaksi :)) Jaa sinäkin kallistut sille kannalle, ettei kumpasiinkaan juhliin pidä mennä tässä tapauksessa?

• sen toisen laudadurit on niin huonot ettei tyhmien kanssa wiitsi seurustella :=) ja et mennään wiisaampien kanssa pilettää :=) "pakoon"

• *juoksee kaulimen kanssa perässä* Ootas kun saan kiinni, minä sinut vielä pehmitän ! :)

• TaikisN kirjoitti:

*juoksee kaulimen kanssa perässä* Ootas kun saan kiinni, minä sinut vielä pehmitän ! :)

kaikki muut koitti tarjota jotain selitystä mistä jää selityksen maku suuhun :=) ja jos koitat tota mun ehdottamaa :=) lupaan ottaa täyden poliittisen wastuun tapahtumasta :=) "pirentää askelia"

• A.DONIS kirjoitti:

kaikki muut koitti tarjota jotain selitystä mistä jää selityksen maku suuhun :=) ja jos koitat tota mun ehdottamaa :=) lupaan ottaa täyden poliittisen wastuun tapahtumasta :=) "pirentää askelia"

noilla julmetun pitkillä koivillasi loikkia karkuun. Mie hyppään pyörän selkään !! jos KUItenkin jättäis koittamatta sun ehdotustasi, saattaisi joku pian sanoa sukulaisuussuhteen irti.. :)

• TaikisN kirjoitti:

noilla julmetun pitkillä koivillasi loikkia karkuun. Mie hyppään pyörän selkään !! jos KUItenkin jättäis koittamatta sun ehdotustasi, saattaisi joku pian sanoa sukulaisuussuhteen irti.. :)

pitää tunten kohde mitä sanoo ja mitä ei :=) järjestin kerran "ns" serkusten risteilyn :=) aloitin joulukuussa et kaikki saa wapaata ja mie sowitettua niin et kaikille sopii :=) heinäkuussa oli sitten risteily :=) mut jo joulukuussa mul sanottiin et tää tuli wähän äkkiä :=) kerron joskus lisää :=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1836
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      115
      1270
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1227
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      414
      1119
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50