Adventistien(kin) tulee tehdä parannusta/uskonpuhdistusta opissaan

eepu*

Adventistien(kin) tulee tehdä parannusta/uskonpuhdistusta opissaan ja palata myös tuossa yhteisönimessään takaisin "seurakuntayhteisönimeen"! jne. .. sillä muuten teille tulee pimeys, sillä Ovet SULKEUTUU vanhalle puhdistamattomalle opille/kansalle!!! Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta: "Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa." UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta! Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! --- Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! [ Ei siis kirkko - sana "kirkko" on paavin/katolisenkirkon hapatusta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI ] Sillä; Oikea Sapatti/Lepopäivä on pe. illasta (nyt kesäaikana) klo 19.00 - la. iltaan klo 19.00! [ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!] Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät. " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)! Ja lisäksi Raamatun mukaan ymmärrämme, että; - Jumala on YKSI! (Room.3:30; Gal.3:20; Jaak.2:19, 1.Tim.6:15,16), ja että; - Vapahtajan Oikea Nimi on; JAHSHUA MESSIAS = JUMALA PELASTAA (ks.Joh.5:43; 10:25)[ http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000020460736 ], ja että; - Kasteen, (jossa uskovalle Jumala antaa syntien anteeksiantamuksen), tulee tapahtua upottamalla kastettava veteen Vapahtajan (Apt.4:12) Nimeen [ei kolmeen ”arvoasema -nimeen”] ja että; - Kastetulle (uloskutsutulle) uskovalle on annettava tilaisuus toteuttaa saamaansa uskonkutsumusta, Pyhän Hengen Armolahjaansa! * Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille     minulle niin Rakkaassa Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä eepu * Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! http://suomi24kristinuskomme.foorumit.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=cef631871e0a84f8e9ef92631c4110c5 Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta * ♥ MARANATA! ♥

31

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niillä muilla

pituuspiireillä ja leveysasteilla?

• eepu*

Kyllä se tuo yksi [päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä)] lähtökohta riittää! Siis, Sapatinaika on: pe. illasta klo 19.00 – la. iltaan klo 19.00!

• Yks-tämmönen

tarvi puhdistaa. Jeesus antaa meille uskon ja Jeesuksessa syntyy vain puhdasta uskoa ja tällä Jeesuksen uskolla meidän sydämemme puhdistetaan.

• eepu*

Oletko luterilainen kun tuommoisia puhelet? Vaikka kyllä Marttikin yritti uskonpuhdistusta tehdä, häneltä se jäi vain pahasti kesken!

• hähh??
        eepu* kirjoitti:

Oletko luterilainen kun tuommoisia puhelet? Vaikka kyllä Marttikin yritti uskonpuhdistusta tehdä, häneltä se jäi vain pahasti kesken!

Miksi sotket luterilaisuuden ja uskon? Kirkot kuuluvat olla juoksevien asioiden organisaatioita eikä uskon raameja. Siinä asiassa teidän kirkkonne on ottanut väärän tehtävän itselleen kun on opillistanut joka ikisen Raamatunlauseen ja tulkinnut ne uudesti.

• eepu*
        hähh?? kirjoitti:

Miksi sotket luterilaisuuden ja uskon? Kirkot kuuluvat olla juoksevien asioiden organisaatioita eikä uskon raameja. Siinä asiassa teidän kirkkonne on ottanut väärän tehtävän itselleen kun on opillistanut joka ikisen Raamatunlauseen ja tulkinnut ne uudesti.

Paljon on ollut käännösvirheitä, joita tulee nyt oikaista!

• nähty on!
        eepu* kirjoitti:

Paljon on ollut käännösvirheitä, joita tulee nyt oikaista!

Adventistit ovat kaikkein huonoimpia oikomaan virheitä. Siitä on hyvänä esimerkkinä adventistien oma käännös Cöler Word Bible. Eipä voi juuri ketään osoittaa, joka olisi hillittömämmin vääristellyt pyhiä kirjoituksia kuin juuri adventisti. Ja teillä on vääristelyn perinteet kirkkonne oppeinakin nähtävillä.

• eepu*
        nähty on! kirjoitti:

Adventistit ovat kaikkein huonoimpia oikomaan virheitä. Siitä on hyvänä esimerkkinä adventistien oma käännös Cöler Word Bible. Eipä voi juuri ketään osoittaa, joka olisi hillittömämmin vääristellyt pyhiä kirjoituksia kuin juuri adventisti. Ja teillä on vääristelyn perinteet kirkkonne oppeinakin nähtävillä.

Olen ymmärtänyt, että ko. käännös (saattaa olla hyväkin, en ole lukenut) on yksityisen henkilön tekemä, sitä ei ole virallistettu Adventismiin, joten älä sotke asioita yhteen, enhän minäkään liitä kaikkea sitä kirjoittelua, jota teidän tuhannet jäsenenne harrastavat, teidän luterilaiseen uskoon kuuluvaksi, hehän kirjoittavat kaikenlaista kirjallisuutta/roskaa!

• Sues hobres
        eepu* kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että ko. käännös (saattaa olla hyväkin, en ole lukenut) on yksityisen henkilön tekemä, sitä ei ole virallistettu Adventismiin, joten älä sotke asioita yhteen, enhän minäkään liitä kaikkea sitä kirjoittelua, jota teidän tuhannet jäsenenne harrastavat, teidän luterilaiseen uskoon kuuluvaksi, hehän kirjoittavat kaikenlaista kirjallisuutta/roskaa!

Clear Word Biblen kirjoittaja on vaikutusvaltainen adventisti. Eikä kukaan muu niin vääristelisikään raamatunkäännöstään, ellei olisi adventisti. Joten yksityishenkilö ei ole mikään muu kuin teidän joukkoonne kuuluva. Me emme huoli häntä meiksi!

• eepu*
        Sues hobres kirjoitti:

Clear Word Biblen kirjoittaja on vaikutusvaltainen adventisti. Eikä kukaan muu niin vääristelisikään raamatunkäännöstään, ellei olisi adventisti. Joten yksityishenkilö ei ole mikään muu kuin teidän joukkoonne kuuluva. Me emme huoli häntä meiksi!

Niin kuin jo edellisessä kirjoituksessani kirjoitin se ei ole virallinen adventistinen oppi, jokaisella on oikeus kirjoittaa ja tulkita/selittää asioita, me arvostelemme sitten ne! Mutta Haloo, mitä on se teidän kirjoitelmanne oppi, mm tämä vauva-valelu, eihän sellaista ole Raamatussa, olette vaihtaneet Sapatin sunnuntaihin jne... eikö tuollainen Raamatun väärentäminen ole KAUHISTUS Jumalalle?!!!

• 324234234
        nähty on! kirjoitti:

käännös eikä ole kirkon tekele. on yhden miehen tulkinta. lopettakaa jo tuo valehtelu.

sinä se vääristelijä olet. se on nähty.

• 234234234
        Sues hobres kirjoitti:

käännös. Tekijä itse sanoo, ettei se ole käännös. Eikän hän nyt mitenkään erityisen vaikutusvaltainen ole.

Sinä saat olla ihan vapaasti yhden miehen oppositio. Ei se meitä kiinnosta. Sinä et kuulu meihin, joten sinun mielipiteesi voi vetää vessanpöntöstä alas. Siinä sulle, omalla tavallas.

• alex-kasi
        nähty on! kirjoitti:

oletko lukenut Clear Word'din kun olet siitä puhumassa kuin olisit?
        Minä olen ja voin kertoa että se on yksi niistä monen monista oppikirjoista joita Raamatusta on olemassa.

Meillä on kotona esimerkiksi Luterilaisen kirkon "lahjoittama" lasten Raamattu ja muita hieman vanhempia painoksia muista Raamattua selittävistä kirjoista. Clear Word on siitä erikoinen että vaikka se ei ole Raamattu se seuraa Raamatun jaottelua tarkasti ja siten sitä on helppo lukea ja verrata Raamattuun - ominaisuus mitä ei monissakaan muissa Raamattua selittävissä kirjoissa ole.

Kirjailijan nimi on Blanco ja kirjan taka sivulta voi lukea seuraavaa:

The Clear Word paraphrased by Jack j. Blanco YH.D.

Ja hieman alempana:
        Jack J. Blanco is chair of the Religion Departement of Southern Adventist University, near Chattanooga, Tennessee. He began writing this paraphrase by hand because he sought a deeper devotional experience.

Joten voimme todeta että kyseessä ei ole Raamattu (asia jonka sinäkin varmasti jo tiedät) vaan yhden ihmisen työ jolla hän haluaa antaa oman panoksensa ihmimisille jotta he tulisivat paremmin tuntemaan Raamatun sanoman.

Olen lukenut kirjaa ja voin sanoa että a) se ei ole Raamattu b) se on hyvä silmien aukaisija sille joka haluaa tietää enemmän Raamatusta, mutta kuten kaikista Raamattua selittävistä kirjoista siitä putoaa myös pois ajatuksia joita Raamattu sisältää johtuen siitä selittavästä kirjoitus tavasta jolla Blanco on sen kirjoittanut.

Siis hyvä - yhden ihmisen kirjoittama kirja - joka ei ole Raamattu, mutta josta saa paljon lisää jos haluaa tutkia Raamattua.

Olen tällä palstalla lukenut teidän adventismin vihollisten kirjoituksia Clear Word kirjasta, ja olen aika varma että tuskin monikaan teistä on edes nähnyt koko kirjaa, saati sitten lukenut.

Jokainen joka ei ole ihan pöhkö tajuaa kyllä mistä noissa kirjoituksissanne on kysymys, haluatte mustata adventismia ja mielummin näkisitte että ihmiset eivät tutkisi Raamattua yhtenä kokonaisuutena - koska se paljastaa kirkkojen opettaman oma-kuolemattomuus-opin epäraamatulliseksi valheeksi ja se ei luonnollisesti kirkon oppiin uskovia miellytä.

Minä olen sitä mieltä että SE on pääsyy anti-adventismiinne.

Mutta eihän se ole väärin tutkia Raamattua yhtenä kokonaisuutena - ja kun Raamattua aletaan tutkimaan siten paljastuu kirkkojen opetuksissa paljon sellaista mikä ei ole raamatullista ja sen paljastaminen ei teitä miellytä.. tietenkään --- ja Clear Word'kin on osana tässä kirkon virheitä paljastavassa prosessissa.

alex

• Vaiko lihallinen?

============= Onko meillä kiivaus HYVÄÄN ? Kirjoittanut: AnttiVKantola 14.5.2009    1. Piet. 3:12-13 12 Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan." 13 Ja kuka on, joka voi teitä vahingoittaa, jos teillä on kiivaus hyvään? Kyllä kai se Makkonen ihan hyvin puhui, mutta minä en jaksa kaunopuheisuutta. Olen tiivistetyn opetuksen tyyppejä. Heti alussa oli kuitenkin tuo hyvä Pietarin kohta. "Kuka voi teitä vahingoittaa, jos teillä on kiivaus hyvään". Pietari oli kiivas kiukkuinen ja julma hirmuinen luonteeltaan, mutta oli oppinutsen, että Herran erityinen varjelus on niiden yllä, jotka eivät malta olla puolustamatta ja tekemättä hyvää. Joutui siinä muut pelkäämään vahingoittumistaan, kun Pietarilla oli kiivaus hyvään. Korva miekalla irti eräältäkin sotamieheltä. Mutta Pietari ei ollut kunnolla uskossa silloin vielä? No ei ollut, eikä Golgatan tapahtumien keskelläkään vielä ollut kunnolla uskossa. Vai miten on? Mehän emme olisi Jeesusta kieltäneet piika pahasen edessä, emmehän? Mutta pyhä Pietari kielteli ja kiroili. Vaikka oli lähellä Jeesusta ja uskontunnustuksensa vakuuttanut ja vannonut. Kun Pietarin lihallinen kiivaus jalostui jumalalliseksi luonteenpiirteeksi - Pyhän Hengen saatua otteen Pietarista - sellaiseksi, josta adventtiliikkeessä ei edes uneksia uskalleta - sitten vasta pelkäämistä olikin seurakunnan keskellä ... Apt 5:3-5 3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta? 4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle." 5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat. Niinpä niin. Pietarissa ei ollut jumalisuuden ulkokuorta niin että olisi kieltänyt sen voiman, vaan käskysana oli hänelle täyttä totta Hengessä. Kiivaus hyvän puolesta oli niin lujaa, ettei hän sietänyt valehtelemista edes raha-asioissa. Jumala oli samaa mieltä - että valehteleminen on Pyhän Hengen pettämistä ja se on rangaistava. Pilkkaamiset sinänsä on pikku juttu valehtelemisen rinnalla. Jeesus tuli pilkattavaksi muttei petettäväksi. EI Jumalalta varastaminenkaan sinänsä aina ... J.Iskariothan kavalteli Jeesuksen lähetyskassasta, eikä Jeesus välittänyt siihen puuttua. Mutta kun Juudas petti Jeesuksen, niin antoi Pyhä Henki sellaiset tunnontuskat, että Juudas ei pystynyt antamaan itselleen anteeksi. No, EGW opettaa että Judaksen katumus johti parannukseen, mutta me tiedämme, ettei. Ananias ja Safiira -tapauksessa talousrikos oli Pyhän Hengen pilkaa käsittääkseni siksi, että asian tultua puheeksi, he yhä pysyivät valheessa. Siinä olisi ollut parannuksen paikka. Mikä sitten johti tuon anteliaan pariskunnan talousrikollisuuden polulle? Lahihenkisyys !!! Tahtoivat antaa itsestään vielä puolta paremman kuvan kuin mitä totuus oli. Että mehän annamme ihan kaikki Herralle. Emme ole puolinaisia. Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta. Matt. 12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa. Tietenkään emme voi tietää, oliko Ananiaksen ja Safiiran synti sitä luokkaa, että olisivat ollet vikapäitä iankaikkiseen syntiin, mutta kuitenkin ihan vakava varoitus Pyhän Hengen pilkkaa ajatellen. Jeesushan puhuu tuossa Hengen pilkasta tilanteessa, jossa hänen parantamistoimintaansa väitettiin pahoalisen työksi ja se on Jumalan Voiman eli Pyhän Hengen pilkkaamista se ainakin. KUN jaksoitte lukea tämän pitkän sepustuksen tähän saakka, olette hyvinkin hengellisiä. :)     -------- Paavali teki käskyt eläviksi! Kirjoittanut: AnttiVKantola 14.5.2009 Tyhatvuotiset kiitoksen sanankohdasta, jota en ole ennen huomioinut! Pakanain apostoli taitaa olla minulle tuiki tuntematon ja kuolleen lain kirjaimen tilalle tullut Pyhä Henki! Apt. 13:11-12 11 Ja nyt, katso, Herran käsi on sinun päälläsi, ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn päivään asti." Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys, ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa. 12 Kun käskynhaltija näki, mitä oli tapahtunut, niin hän uskoi, ihmetellen Herran oppia. Olihan Jeesus antanut käskyn Paavalin tulla sokeaksi, alussa, määräajaksi. Nyt Paavali osasi käyttää samaista käskyä elävästi. Mitä tulee käskyyn "älä tapa!", tulkitsen sitä niin, että kun se on käskemismuodossa oleva kieltolaki, niin tappamisen sijaan täytyy tehdä eläväksi. Älä tapa trkoittaa minulle, että "Te eläväksi!". Jeesushan lisäsi tuohon kieltolakiin, ettei saa tappaa edes henkisesti tai hengellisesti. (Herjaaminen kielletty). Joten tee, rakasamalla, ihmiset eläviksi henkisesti ja hengellisesti. Ehkä olen aivan eksynyt, mutta näin minä tulkitsen käskyä "älä tapa".     ========== Uskokaa jo: KÄSKYJÄ EI VOI POISTAA ! Kirjoittanut: AnttiVKantola    Anteeksi vaan jeesusmainen kielenkäyttöni, mutta olisi kuin heittäisi helmiä sioille, jos vielä vastailisin tuolla kolme-enkelin aloittamassa ketjussa ("Voidaanko keskustella sovussa?" !) ( http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 43896768 ) uudelleen ja uudelleen, perustellusti, muutaman vikoilijan huomautuksiin. Vaikka kuinka suurin kirjaimin VAKUUTAN, että käskyjä ei ole poistettu - he inisevät, että miksi sinä, Antti, poistat käskyt. Käskyt eivät voi poistua ennenkuin "alkuaineet kuumuudesta sulavat", sillä Jeesus on elävä Sana ja käskee Pyhän Hengen kautta ja toivottavasti meillä on uskonkuuliaisuus! En tietenkään arvosta arkistoissa pölyttyviä painettuja tai printattuja käskyjä. Nehän ovat vain tahroja paperilla, eikä niistä asiat miksikään muutu. Mutta uskoni käskyihin perustuu Jeesuksen luokse tulleen sadanpäämiehen uskoon. Tuo kapteeni ei tarvinnut Jeesusta henk.koht. luokseen, vaan pyysi Jeesukselta ainoastaan käskysanaa mukaansa - niin tuon päällikön palvelija paranee. Niin paljon hän rakasti sairastunutta palkkalaistaan, että tahtoi itse viedä parantavan sanan vuoteen luokse! Kun Jeesus ihmettelee tuon PAKANAN uskoa, tämä itse ei näe siinä mitään ihmeellistä ... Matt 8:9 Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen, ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: 'Mene', ja hän menee, ja toiselle: 'Tule', ja hän tulee, ja palvelijalleni: 'Tee tämä', ja hän tekee." Käskysana tekee tehtävänsä ja sillä siisti! Käskijä luottaa toiseen käskijään!! Sikasiistiä!!! Ei tarvitse tietää syljen koostumusta, eikä Jumalan sormen paksuutta - sillä oleellista eräässäkin tapauksessa oli Herran käskysana: "Aukene!": Mark 7 33 Niin hän otti hänet erilleen kansasta, pisti sormensa hänen korviinsa, sylki ja koski hänen kieleensä 34 ja katsahti ylös taivaaseen, huokasi ja sanoi hänelle: "Effata", se on: aukene. Käskysana itse tekee kuuroistakin kuulevia. Jeesus on ksäkysanan takana, sillä Hän on elävä Sana. Kunpa oppisimmekin huokaisemaan ylöspäin ja käyttämään sitten käskysanaa! Kaarlo Syväntö kirjasessaan "Vanhan Testamentin käännösvirheitä", korjaa erään kohdan kuulumaan: "Käskekää te minua". Pietari käski: "Käske minun tulla luoksesi vettä pitkin kävellen". Kun itsekin tottelemme, alamme luottaa käskysanaan. Käskysana on hyvä ja pyhä !!! Room. 7:12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä. Vakuuttaa Antti

• eepu*

Onko minulla kiivaus hyvään? No kuinkas muuten harrastaisin ja julistaisin uskonpuhdistusta ja varoittaisin tulevasta Tuomiosta, jos ei olisi?! Tehkää siis parannus ja kääntykää Jumalan puoleen uskossa ja rukouksessa ja uskonpuhdistuksessa! * Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille minulle niin Rakkaassa Voittoisassa ja Voimallisessa JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä י ה וֹ שׁ ﬠ eepu * Jk.: "Mutta kun Hän tulee, TOTUUDEN HENKI, johdattaa Hän teidät KAIKKEEN TOTUUTEEN.” Sillä; ”Hänen VOITELUNSA (joka teissä vaikuttaa/on) OPETTAA teitä kaikessa"! ... ja me alamme uudistua/muuttua Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä, kaikesta pahasta, heistä tulee ystävällisiä, jne.. tämä saa aikaan tottelevaisuus Pyhän Hengen äänelle, se saa meidät uudistumaan, se on pyhitystä meissä! ... ja niin Hän, Pyhä Henki, johtaa kaikkeen Totuuteen, ja sanoo; ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät. " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)! * ♥ MARANATA! ♥   

• Nyt on pelastuksen päivä
      • eepu*

Näin juuri, tänään tulee julistaa; Lakia – Evankeliumia - uskonpuhdistustyötä! * Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille     minulle niin Rakkaassa Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä eepu * Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! http://suomi24kristinuskomme.foorumit.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=cef631871e0a84f8e9ef92631c4110c5 Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta * ♥ MARANATA! ♥

• potaskaa

kyllä se on niin, että te harhaoppiset olette noiduttuja...

• eepu*

Katsohan vaan itse sinne peiliin, niin näet sen noidutun!

• hyi olkoo

Ei kukaan tule uskovaksi sapattia noudattamalla! Sinun opetustesi perusteet ovat ihan pöpelikössä. Et ole itsekään uskossa siten kuin apostolinen uskonnoppi tarkoittaa. Mikset usko Utn sanomaa? Miksi teet itsellesi väärän uskonnon?

• eepu*

Neuvopa siis missä olen väärässä!

• vastaa sillävälin
        eepu* kirjoitti:

Neuvopa siis missä olen väärässä!

Mitä se valkoinen on kanankakassa?

• eepu*

Suomen Adventtikirkon ylimääräinen yleiskokous pidetään sunnuntaina 17.5.2009 Aitolahden adventtikirkossa, Ketarantie 4, Tampere (Huomioi muuttunut aika ja paikka aiemmin ilmoitettuun). Kokous alkaa 17.5. klo 10.00. Yleiskokoukselle on varattu lisäksi päivä 14.6.2009 Laukaassa, jos yleiskokous päättää pitää kokouksen kaksivaiheisena, niin kuin hallitus ehdottaa. "KOKOUKSESSA KÄSITELTÄVÄT ASIAT: 1. Sääntömuutos yhdyskuntajärjestykseen ja täydentäviin sääntöihin koskien rekisteröimättömän piirikunnan asemaa 2. Käsitellään hallituksen ehdotus koskien suunniteltua organisaatiouudistusta 3. Adventtikirkon koulut, koulujen kehittämisprojektin arviointi ja jatkotoimenpiteistä päättäminen 4. Kirkon yhtenäisyys" http://www.adventtikirkko.fi/tapahtumat/yleiskok.html Lisäys ( Suomen Adventtikirkon ylimääräinen yleiskokous 2009) kokouksenasialistalle: 5.) Adventistien(kin) tulee tehdä parannusta/uskonpuhdistusta opissaan ja palata myös tuossa yhteisönimessään takaisin "seurakuntayhteisönimeen"! .. sillä muuten teille tulee pimeys, sillä Ovet SULKEUTUU vanhalle puhdistamattomalle opille/kansalle!!! Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta: "Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa." UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta! Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! --- Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! [ Ei siis kirkko - sana "kirkko" on paavin/katolisenkirkon hapatusta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI ] 6.) Oikea Sapatti/Lepopäivä on pe. illasta (nyt kesäaikana) klo 19.00 - la. iltaan klo 19.00! [ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!] Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät. " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)! 7.) Ja lisäksi Raamatun mukaan ymmärrämme, että; - Jumala on YKSI! (Room.3:30; Gal.3:20; Jaak.2:19, 1.Tim.6:15,16), ja että; 8.) - Vapahtajan Oikea Nimi on; JAHSHUA MESSIAS = JUMALA PELASTAA (ks.Joh.5:43; 10:25)[ http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 20460736 ], ja että; 9.) - Kasteen, (jossa uskovalle Jumala antaa syntien anteeksiantamuksen), tulee tapahtua upottamalla kastettava veteen Vapahtajan (Apt.4:12) Nimeen [ei kolmeen ”arvoasema -nimeen”] ja että; 10.) - Kastetulle (uloskutsutulle) uskovalle on annettava tilaisuus toteuttaa saamaansa uskonkutsumusta, Pyhän Hengen Armolahjaansa! 11.) Kastamisoikeus on suotava kaikille miespuolisille jäsenille! * Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille minulle niin Rakkaassa Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä eepu * Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! http://suomi24kristinuskomme.foorumit.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=cef631871e0a84f8e9ef92631c4110c5 Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta * ♥ MARANATA! ♥    

• eepu*

Anna pelastaa ja kastaa itsesi, OTA se OIKEA KASTE! Pian taas kesä tulee ja rannat aukenevat, anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi Herran Vapahtajan Nimeen (ei kolmeen arvoasemaan), Olenko AINOA Suomessa, joka kastaa Oikeaa Herran Nimeen (JAHSHUA MESSIAS) uskovan (ei kolmeen arvoasemaan), vai joko löytyy itseni lisäksi muitakin?
      KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"! Katso lisää:
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11&sid=f3cc073b5acab227f2de9c52e32665f9
      *
      Matt.28:19 jakeen sanojen ongelmallisuus ja Apt.2:38 oikeudellisuus;
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=22&sid=f3cc073b5acab227f2de9c52e32665f9
      *
      MESSIAS VAPAHTAJAMME OIKEA NIMI
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=4&sid=f3cc073b5acab227f2de9c52e32665f9#p12

*
      Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
      minulle niin Rakkaassa
      Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
      JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä

eepu
      *
      Jk.:
      Se siis tietäkää, että tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa HENGELLISEEN SOKEUTEEN ja UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
      ”Sillä niillä, jotka elävät (kastamattomina) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
      "... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
      Lue Mark.16:15,16; Apt.2:38 ja perään Room.6.Luku!
      *
      Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=f3cc073b5acab227f2de9c52e32665f9
      Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta
      *
      ♥ MARANATA! ♥

• 234234234

sinua!

Opetat väärin sapatin alkamisajasta, kasteesta ja monesta muustakin asiasta. Olisi parempi, että tunnustaisit avoimesti, ettet ole adventisti ollenkaan.

• eepu*

Lopeta se monikossa puhuminen/kirjoittaminen ja tunnusta sinä, joka olet kastamaton; Pyhästä Hengestä, avoimesti se roomalaiskatolilaisuus, joka on sinun oppisi!

• eepu*

MISTÄ HARHAINEN kolminaisuusoppi tuli?
      Katso: http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=4787eefd0812f658ee1ffaa64d00b8c6#p56

*
      Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
      minulle niin Rakkaassa
      Voittoisassa ja Voimallisessa
      JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä

eepu
      *
      Jk.:
      Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua? Sillä vain se ”Joka erheensä tunnustaa ja hylkää sen saa Armon”! – Mieti siis, kumpi siis on sinulle/teille TÄRKEÄMPÄÄ puolustaa harhaoppianne vai iankaikkinen pelastus Kristuksessa/Jumalassa?
      *
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2
      *
      ♥ MARANATA! ♥

• Jumala on Yksi

Oikeaa Raamatullista asiaa/tietoa "kolminaisuudesta"!

• sda.manager
        Jumala on Yksi kirjoitti:

Oikeaa Raamatullista asiaa/tietoa "kolminaisuudesta"!

Hänessä on kuitenkin kolme osaa.

Henki
        Ruumis
        Sielu

Siis luotu Jumalan kuvaksi.

• eepu*
        sda.manager kirjoitti:

Hänessä on kuitenkin kolme osaa.

Henki
        Ruumis
        Sielu

Siis luotu Jumalan kuvaksi.

Henki ruumis = Yksi elävä sielu!

1.Mooseksen kirja:
        2:7 "Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu."

*
        "KUOLEMATTOMUUDEN SALAISUUS" on Kristus, kun taas saatanan PETOS/VALHE on syntisen ihmisen kuolemattomuus;
        "Ette suikaan kuole” - "oli ensimmäinen valheellinen saarna, mitä milloinkaan on pidetty sielun kuolemattomuudesta."

Katso lisää:
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=7
        *
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2
        *
        ♥ MARANATA!♥

• Öljypuun lehti

Ovatko adventistit jo niin sokaistuneet katolisenkirkon oppiin, että moni heistä ei käänny vaan menee kadotukseen jääräpäisyyden vuoksi?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1389
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1379
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1364
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      15
      1332
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1331
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe