pari kertaa vuodessa vaihdetaan palstaa ja aloitetaan muka kaikki ihmeen rakentamiset uudestaan. aikuiset ihmiset pelleilevät tosissaan. Onko jotenkin vaikeaa yksinkertaiseti vain aloittaa kirjoittaminen ilman ihme leikkiä?
lapsellista touhua
26
1164
Vastaukset
- se sinua
loukkaa?
- sinulla ehkä
lukihärö?
- Laardi takaisin
sinulla ehkä kirjoitti:
lukihärö?
huuhaalle?
- löydy
sijaa ?
- sinulle?
kysymys ei varmaan ollut siitäkään. Aloitus on kyllä hyvin kirjoitettu ja voimme miettiä mitä se pitää sisällään.
- Dorodea
Saako täällä pelleillä ja leikkiä? Ja minä kun tosissani.. :/
- Adria
Päivää, saako täällä potkia ja sorkkia. Kauppias, eikun maksaa ja kärsiä.
- puolestani haluaisin
Adria kirjoitti:
kiljua ja kirkasta
- Dorodea
Adria kirjoitti:
nyt sä kyllä pilasit mun tosikkouden.. :D
Dorodea kirjoitti:
ja sassiin. *kokoaa hymynsä tiukaksi viivaksi*
Dorodea kirjoitti:
sainko mä tosikkouden palaamaan tuolla äsköisellä vietilläni :))
- Dorodea ejk
TaikisN kirjoitti:
sainko mä tosikkouden palaamaan tuolla äsköisellä vietilläni :))
sait, mulla on hymy pyllyssä nyt :) Ups, pääsi karkuun, sorry :)
peilin eteen ja väännä suupielet ylöspäin..Eikö näytäkki nätemmältä ku se nyrppänaama? :)
- jo niin
vähänä että on helppo tunnistaa puskat :DDDDD
- koska vaan
eppäilen et menee luu kurkkuun sullekkin jos pitäis laittaa nimiä kehiin
- vuan mutta
koska vaan kirjoitti:
eppäilen et menee luu kurkkuun sullekkin jos pitäis laittaa nimiä kehiin
mietippä ite. Kymmenisen kirjoittajaa ja osa niistä ei puskaile jää noin neljä ja niiden vanhat/uudet kaunat tietäen ;DDDDD Oliko vaikeeta?
- edelleen
vuan mutta kirjoitti:
mietippä ite. Kymmenisen kirjoittajaa ja osa niistä ei puskaile jää noin neljä ja niiden vanhat/uudet kaunat tietäen ;DDDDD Oliko vaikeeta?
samoin näyttää olevan sullekkin kun et pysty muuta kertomaan. Helppo on esittää tietävää tietämättä mitään
- myös?????
edelleen kirjoitti:
samoin näyttää olevan sullekkin kun et pysty muuta kertomaan. Helppo on esittää tietävää tietämättä mitään
eipä minulla muuta helposti tunnistin :DDDDD Satunnainen kulkija?
- tunnistit
myös????? kirjoitti:
eipä minulla muuta helposti tunnistin :DDDDD Satunnainen kulkija?
niin kerroppa se kaikille muillekkin,, eppäilen ettei sulla oo kuitenkaan siihen munaa
- kulkija ??
tunnistit kirjoitti:
niin kerroppa se kaikille muillekkin,, eppäilen ettei sulla oo kuitenkaan siihen munaa
lienet :DDDDDDDD
perässä wai mikä mättää :=) onhan sullakin aikaa seurata toisten kirjoituksia? tekemisistä puhumattakaan :=) ja sun on pakko lukea tääkin :=)
- sulta
jäi tjn pois....
- Paranoia.Vanhus
Tottunu siihen, että kun tehtaan pilli soi, niin rukkaset putoo. Nooh tuo leikki tai Raakkel Liekki ei välttämättä oo niin rahvaanomaista kansanlaulua, kuin Ylen ykkösellä Fredrik Paciuksen suomalaisia suuresti kiinnostavasta sävellyksestä väitetään. Ja onko sen vaikeampaa aloittaa kirjoittaminen yleensäkään ilman mitään. No vastaan itselleni, että ei ole tai sitten on.
- Puhurix
oikeesti et ollaan tosissaan. Se on kato vähän sama ku telkkarista kattois vaan asiaohjelmat ku on lapsellista seurata fiktiivisiä sarjoja. Vai mitä? jos et tykkää tästä, voit seurata muita palstoja tai sit heittäytyä mukaan ja ostaa isomman pipon.
- se ryhmä
vähemmistöryhmä aina tee niin:, ne on bongaamassa jotakuta jota voisi häiriköidä? 5 pisteen vihje: haluavat eetteriin kertoa sairaskertomuksensa 3 pisteen vihje: eivät lähde kulumallakaan netistä pariin seuraavaan vuosikymmeneenkään 1 pisteen vihje: eivät tie mitä sana hetero pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131836Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1151270
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 861227
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4141119- 62889
- 49841
- 50836