lapsellista touhua

sanon minä

pari kertaa vuodessa vaihdetaan palstaa ja aloitetaan muka kaikki ihmeen rakentamiset uudestaan. aikuiset ihmiset pelleilevät tosissaan. Onko jotenkin vaikeaa yksinkertaiseti vain aloittaa kirjoittaminen ilman ihme leikkiä?

26

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sinua

loukkaa?

• sinulla ehkä

lukihärö?

• Laardi takaisin
        sinulla ehkä kirjoitti:

lukihärö?

huuhaalle?

• löydy

sijaa ?

• sinulle?

kysymys ei varmaan ollut siitäkään. Aloitus on kyllä hyvin kirjoitettu ja voimme miettiä mitä se pitää sisällään.

• Dorodea

Saako täällä pelleillä ja leikkiä? Ja minä kun tosissani.. :/

• Adria

Päivää, saako täällä potkia ja sorkkia. Kauppias, eikun maksaa ja kärsiä.

• puolestani haluaisin
        Adria kirjoitti:

kiljua ja kirkasta

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

nyt sä kyllä pilasit mun tosikkouden.. :D

• Dorodea kirjoitti:

ja sassiin. *kokoaa hymynsä tiukaksi viivaksi*

• Dorodea kirjoitti:

sainko mä tosikkouden palaamaan tuolla äsköisellä vietilläni :))

• Dorodea ejk
        TaikisN kirjoitti:

sainko mä tosikkouden palaamaan tuolla äsköisellä vietilläni :))

sait, mulla on hymy pyllyssä nyt :) Ups, pääsi karkuun, sorry :)

• peilin eteen ja väännä suupielet ylöspäin..Eikö näytäkki nätemmältä ku se nyrppänaama? :)

• jo niin

vähänä että on helppo tunnistaa puskat :DDDDD

• koska vaan

eppäilen et menee luu kurkkuun sullekkin jos pitäis laittaa nimiä kehiin

• vuan mutta
        koska vaan kirjoitti:

eppäilen et menee luu kurkkuun sullekkin jos pitäis laittaa nimiä kehiin

mietippä ite. Kymmenisen kirjoittajaa ja osa niistä ei puskaile jää noin neljä ja niiden vanhat/uudet kaunat tietäen ;DDDDD Oliko vaikeeta?

• edelleen
        vuan mutta kirjoitti:

mietippä ite. Kymmenisen kirjoittajaa ja osa niistä ei puskaile jää noin neljä ja niiden vanhat/uudet kaunat tietäen ;DDDDD Oliko vaikeeta?

samoin näyttää olevan sullekkin kun et pysty muuta kertomaan. Helppo on esittää tietävää tietämättä mitään

• myös?????
        edelleen kirjoitti:

samoin näyttää olevan sullekkin kun et pysty muuta kertomaan. Helppo on esittää tietävää tietämättä mitään

eipä minulla muuta helposti tunnistin :DDDDD Satunnainen kulkija?

• tunnistit
        myös????? kirjoitti:

eipä minulla muuta helposti tunnistin :DDDDD Satunnainen kulkija?

niin kerroppa se kaikille muillekkin,, eppäilen ettei sulla oo kuitenkaan siihen munaa

• kulkija ??
        tunnistit kirjoitti:

niin kerroppa se kaikille muillekkin,, eppäilen ettei sulla oo kuitenkaan siihen munaa

lienet :DDDDDDDD

• perässä wai mikä mättää :=) onhan sullakin aikaa seurata toisten kirjoituksia? tekemisistä puhumattakaan :=) ja sun on pakko lukea tääkin :=)

• sulta

jäi tjn pois....

• sulta kirjoitti:

jäi tjn pois....

siinä ole hywä tjn :=)

• Paranoia.Vanhus

Tottunu siihen, että kun tehtaan pilli soi, niin rukkaset putoo. Nooh tuo leikki tai Raakkel Liekki ei välttämättä oo niin rahvaanomaista kansanlaulua, kuin Ylen ykkösellä Fredrik Paciuksen suomalaisia suuresti kiinnostavasta sävellyksestä väitetään. Ja onko sen vaikeampaa aloittaa kirjoittaminen yleensäkään ilman mitään. No vastaan itselleni, että ei ole tai sitten on.

• Puhurix

oikeesti et ollaan tosissaan. Se on kato vähän sama ku telkkarista kattois vaan asiaohjelmat ku on lapsellista seurata fiktiivisiä sarjoja. Vai mitä? jos et tykkää tästä, voit seurata muita palstoja tai sit heittäytyä mukaan ja ostaa isomman pipon.

• se ryhmä

vähemmistöryhmä aina tee niin:, ne on bongaamassa jotakuta jota voisi häiriköidä? 5 pisteen vihje: haluavat eetteriin kertoa sairaskertomuksensa 3 pisteen vihje: eivät lähde kulumallakaan netistä pariin seuraavaan vuosikymmeneenkään 1 pisteen vihje: eivät tie mitä sana hetero pitää sisällään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      125
      3741
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1701
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1558
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      294
      1401
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      28
      1276
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      964
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      943
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      125
      907
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe