treffi palstat

näin on

aina haukutaan tuota suomi.24.treffit sivustoo...miehet hakee vaan sitä yhtä...mutta samanlainen sivusto on e-kontakti, profiilit kertoo ihan hyvää..mutta kun tarkemmin tutustut ja seuraat miehen tekemisii niin jo vain.. valmis joka naisen matkaan...puhuu et joo ei viikkoon sivuilla käynyt ja kas käy kaverin kautta ilmi et joka päivä ja viel monesti...naiset pidetään jatkossakin yhtä, jos sais noille miehille (ja naisille) oman sivuston missä hakevat vaan seksi seuraa....

2

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen...

      seksiseuran hakeminen kiellettyä?

    • Tri.Turhanpäiväinen

      KYL KYL sellaista se on, menee vaikka mihin chatti huoneeseen, niin jo on sama ääni kellossa. Eikä siellä kuulema, kukaan minkään muun takia käykään, väittävät jotkut kai kokeneet kättäjät. Ja muuten se on aivan sama, onko mies vai nainen, oma arvio on että ainakin 70% chatin käyttäjistä, on juuri vain sen takia siellä. Toki he usein keskustelevat myös muistakin asiosta, aivan jokapäiväisistä arkisista asiosta. Ja onhan seki yksi, että eihän sitä tiedä kätkeytyykö nimim. taakse mies vai nainen, olkoonkin kuinka vain rek. itsensä jommakksi kummaksi. Joten ei tätä nettiä kannata otaa niin vakavasti. Muuten kuin että tämä on yksi rikkaiden rahan keräys laite, josta on saatu lähes kännykkään verratava kapine. Jolla lisäksi meidän mieltymyksiämme voidaan tarkailla, meidän sitä sen enempää ajattelematta, muita mielipiteitä oletko esim. Porvari, kommunisti, vai siltä väliltä. Tai oletko kristitty, muslimi, budha. Tai ammattirikollinen, vai onko sinussa ainesta terrorismiin, tai muuten vain vaaraksi yhteiskunnalle. Ei meille todellakaan kerrota, mitä tuolla ns.serverien takana nähdään ja tapahtuu. Ompa sinulla minkälaiset palomuurit ja virustuvat, niillä vain kun on niin amattitaitoinen väki ja sellaiset ohjelmat. Että varmasti voivat käynistää sinun web.kamerasi ym. tietämättäsi kun et sitä itse käytä. Sellaiseen ei kannata luotaa että onhan siinä merkki valo, sen saavat aivan varmasti kytkettyä pois niin ettet näe, lienee ongelmista pienimpiä ym. Kun kerran hakkerit sun muut saavat koneesi halintaan, ja murtautuvat jopa armeijoidekin tiedostoihin. Niin mikä ettei hallituksien ja suurten järjestöjöjen resurseilla, voida kyseistä asiaa tehdä. Kun jatkuvasti ns. eletään milloin minkäkin uhan alla. Ja onhan ihminen nämälaiteet tehnyt, hakkerit tai mitä nyt sitten ovatkin. Tekevät kaiken maailman viruksia ja pirun kureja. Sähköpostissa saatat saada ns. pilailu ohjelman DVD asemmasi luuku aukeaa, koneesi samuu ym. jos sellaisia voi tehdä suht tavalliset netin käyttäjät, mitä? voivatkaan tehdä ne jolla on homma hanskassa. Istuvat päivät pitkät näiden laitteiden takana, kymmeniä sivuja päälekkäin auki tekevät kokoajan jotain koneela, samalla vaikka chatissa ja treffi sivuilla. Tai koneita on vaikka 3-4, kokoajan tyypi pyörii tuolinsa kanssa ympäri, koneissa pyörii eri ohjelmia millä tekee mitäkin siinä mihin sellainen kykeneekään? Känykkällä voidaan seurata missä liikut, onhan niitä esimerkkejä kun on pelastettu eksyneitä. Ja sitä sirukorttia voidaan seurata tasan, niin kauan kuin sinulla on se puhelimessa kiinni. Koska se saa virtaa akusta vaikka olisi sammukksissa, toimiihan siinä kellokin vaikka sammuttaisit sen. Ja vielä siinä on muutamia sekunteja tai jopa minuuteja virtaa vaikka olet poistanut akun, sähkölaskukin osataan lähetää oikeaan paikkaan sinun kuluktusesi mukaan. Puhelin laskusi tiedetään, vaikka operaatorisi vaihtuisi välillä kun olet ulkomailla ym. Tämä nyt poikkesi rönsyilemään, muuta tulipa purettu näiden laitteistojenkin luotettavuuta, kuinka me ihmiset olemme olleet valmiit maksamaan siitä, että yksityisyys on mennyt. Ja vapaa aika pikälle menee näiden laiteiden kassa tappelemiseen, taas on joku ongelma siinä ja tarvitaan taas tuota että saan tuon toimimaan, se maksaa yleensä, soita sinne soita tänne laskut kasvaa."Toki onko näillä kaikilla niin suurta merkitystä, jos hallitukset saavat estettyä suuria terrorismin aiheuttamia katastrofeja ja suurrikollisten toimintaa, sehän siinä mielessä hyvä asia". Mutta? Jääkö se kaikki siihen, kun ihminen on mikä on, osa ihmisistä kun rakastaa tuota valtaa ym. T.Tri.Turhanpäiväinen JK:Että et voi välttämättä luotaa mihinkää tässä netissä, jos nyt nykyisin monessa muusakaan, jos sulla on esim. se web cam. ei voi olla varma mikä R*******.va hakkeri siellä kameran takana pyörii, vaikka sä et mitään siellä sellaista tekisikään, tai antaisi edes aihetta moiseen, No mä pidän tätä kapinetta sellaisena, saat tehdä itse omat johtopäätöksesi.´Tai muuten vain valehtelee, pitänee suurimilta osin paikkansa tämä viimeinen´.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe