Eniten

minnuu ihmistelytyttää

miten rekkautuneina kehtoo moralisoija kaikkii kirkkain silimin vaikka puskailoo ittekki:DDDDD On se nii näppärää olla kauheen pyhä?

17

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wastaan waikka saatkin sen käsityksen et myös puskailen :=) minen moralisoi ketään tjn enkä puskaile mul on munaa kirjoittaa aina jollain nikillä :=) jokainen tietää mitä tekee tjn tiet sä?

• aina kannattoo

kirjoottoo jollain nikillä.

• MuisQuuuuu

etteivät ne rekkautuneet, jotka kritisoivat kirjoitakkaan puskista..Sillä aina on olemassa se mahdollisuus;o)... Mun mielestäni kaiksita hauskimpia ja koomisimpia ovat ne puskat, jotka arvostelevat muita puskia..puskakirjoittelusta..Voi olla et huumorini on anaalista, koska juuri tuon kaltainen kirjoittelu saa mut nauramaan makiasti;o)...

• oudolla huumorintajulla varustettu, mutta välillä on kyllä saanut viettä armottoman hilpeitä hetkiä kirjoituksia lukiessa :))

• MuisQuuuuu
        TaikisN kirjoitti:

oudolla huumorintajulla varustettu, mutta välillä on kyllä saanut viettä armottoman hilpeitä hetkiä kirjoituksia lukiessa :))

välillä nauraneeni niin hilpeästi ja hervottomasti..liki hysteerisenä;o)... Sitä voisi kai sanoa jo laatuajaksi..keskustelupalstalla;o))...

• ei se
        MuisQuuuuu kirjoitti:

välillä nauraneeni niin hilpeästi ja hervottomasti..liki hysteerisenä;o)... Sitä voisi kai sanoa jo laatuajaksi..keskustelupalstalla;o))...

että kirjoittaa uudella/oudolla nimimerkillä, kuten Mansikkaperhonen, tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää? En kritisoi puskia jotka kirjoittavat kirjoittamisen halusta vaan niitä rekkautuneita jotka kirjoittaa hyvää edessäpäin ja sitten lyö puukon selkään nimettömänä. Ei ole sinullekaan outoa touhua.Jopa ystäväsi harrastavat samaa. Onko se noin vaikea myöntää totuus?

• MuisQuuuuu
        ei se kirjoitti:

että kirjoittaa uudella/oudolla nimimerkillä, kuten Mansikkaperhonen, tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää? En kritisoi puskia jotka kirjoittavat kirjoittamisen halusta vaan niitä rekkautuneita jotka kirjoittaa hyvää edessäpäin ja sitten lyö puukon selkään nimettömänä. Ei ole sinullekaan outoa touhua.Jopa ystäväsi harrastavat samaa. Onko se noin vaikea myöntää totuus?

Olen siitä usein kirjoittanut huuhaalla..tällä omalla nicilläni;o)... Tarjoitinkin..että on meitä, jotka uskjallamme kritisoida ja sanoa sanottavamme aina rekkautuneena:o)... Hetken mietin luka on Mansikkaperhonen..Muistin sitten..Solahan se sillä kirjoitteli. Kaksinaamaisuus on mielestäni aina heikkouden merkki.

• kertoa tuon
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Olen siitä usein kirjoittanut huuhaalla..tällä omalla nicilläni;o)... Tarjoitinkin..että on meitä, jotka uskjallamme kritisoida ja sanoa sanottavamme aina rekkautuneena:o)... Hetken mietin luka on Mansikkaperhonen..Muistin sitten..Solahan se sillä kirjoitteli. Kaksinaamaisuus on mielestäni aina heikkouden merkki.

solalle?

• MuisQuuuuu
        kertoa tuon kirjoitti:

solalle?

Keskustelimme siitä palstalla..Keskustelemme muutoinkin paljon..ilman koneiden välitystä;o)..

• ei se kirjoitti:

ajatusta mä inhoon,että joku kirjottaa mun kaa muuten sopuisasti,mutta menee sit puskiin vinoilemaan...:/

• Että te

jaksatte jauhaa tästä asiasta?

• kyllä, nikittömänä

taas Sinäkin

• se on näyttänyt hyökkäys on paras puolustus taktiikalta. Mitä enemmän elämöi puskailusta niin sitä puhtoisemmalta kaluaa näyttää. Jos meittien yhtään nikkiä ei näy ensviikolla, niin ei se johdu siitä että oltais puskissa, vaan siitä että löysin tänään korillisen korvasieniä ;)

• ...vaikutukset sitte niin että sä maistat ensin, ja mä syön loput. Deal? ;)

• Kossunen kirjoitti:

...vaikutukset sitte niin että sä maistat ensin, ja mä syön loput. Deal? ;)

et syödään yhdessä, ihan samaan aikaan, voidaan sit tarkkailla toisiamme et huomaaks mitään muutosta.

• BonnieBonBon kirjoitti:

et syödään yhdessä, ihan samaan aikaan, voidaan sit tarkkailla toisiamme et huomaaks mitään muutosta.

Ja jos huomataan niin sitte voidaan santsata lisää. ;)

• Adria

Älä ole huolissas. Ole huolissas vasta sitten, jos toi on ainoa asia mitä et käsitä. Dee dee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50