Miksi jotkut helluntailaiset ja muut herätykselliset ovat kuin eivät uskoisi sitä siinä varoitetaan vääristä profeetoista. En muuten kerro mitä siinä sanotaan saatte katsoa itse. Kun taas herätyksestä josta ei suoraan sanota sanaakaan Raamatussa ainoastaan viitataan johonkin Jooel kirjassa joka voisi olla herätys, no kyllä minäkin toivon että ihmisiä tulisi paljon uskoon. Ja Joelin kirjassa puhutaan huonoista ajoista jolloin Jumala vuodattaa Hengen kaiken lihan päälle. Sitä herätystä mistä Raamattu puhuu Joelin kirjassa ei aikaansaada hakemalla maistiaisia milloin Hinnin,milloin Bentleyn,tilaisuuksista. Miksi hankitte esimerkkejä toimivasta kristillisyydestä niin paljon Amerikasta toimivia ja hyviä esimerkkejä löytyisi Venäjältäkin(maanalainen aika). Osat Amerikan esimerkeistä hyviä osa taas lääke korvasyyhyyn. On teissä oikeasti hienoa porukkaa mutta myös sellaisiakin joilla on syytä tuntea hengellistä ylpeyttä vähemmän mitä tuntee.
Matt 24:
1
115
Vastaukset
tosiasiasta, ettei helluntailaisuudessa arvosteta muuta armolahjaa kuin eri kielillä puhumista, josta on tehty jopa Pyhällä Hengellä täyttymisen merkki heidän keskuuteensa.. Henkien arvostelemisen armolahjahan on erittäin tarpeellinen seurakunnan rakentumiseen Hengessä ja Totuudessa vaellettaessa, mutta kuitenkaan tätä armolahjaa ei edes pyydetä Herralta, vaikka paljon asioita pyydetään viikottain..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364