et pääsette ruottinlomalla loistamaan autotiedoilla.;) http://www.vibilagare.se/zino.aspx?articleID=13618
Sivistystä
10
160
Vastaukset
jollakin. Mites mä saisin tollasen liikkuvan kodin kun kukaan ei uskalla antaa mulle ajokorttia?
- i-v atte
minihameessa autokouluun ja menet samalla hameella inssiajoon.. niin ja jos et oo blondi luonnostas?? niin värjää tukkas vaaleeks..;))
i-v atte kirjoitti:
minihameessa autokouluun ja menet samalla hameella inssiajoon.. niin ja jos et oo blondi luonnostas?? niin värjää tukkas vaaleeks..;))
Siis kun mun tukka on oikeesti vaalea mutta värjäsin sen punaseks kun punapäät on kuulemma sellasia kohtalokkaita naisia eikä kukaan ota pellavapäätä tosissaan. Sikäli meni hutiin ettei mua punapäänäkään kukaan ota tosissaan:o/
vois kyllä tällaisella lelulla viettää aikaste lokoisasti http://www.americanluxurybus.com/Photos.htm
tuputuu kirjoitti:
Voisin lähtee kans kruisailemaan.
oli ainakin tuonmallinen silloin kun vielä 7 hullua tamperelaista bändis kanssa kierteli, ja muistaakseni (takeita ei siitä muistamisesta ole), niin Dannylla oli samanlainen pieni matkakoti.
bar.sinistra kirjoitti:
oli ainakin tuonmallinen silloin kun vielä 7 hullua tamperelaista bändis kanssa kierteli, ja muistaakseni (takeita ei siitä muistamisesta ole), niin Dannylla oli samanlainen pieni matkakoti.
vois sit oikein bongailla? Mää kans haluun tollasen biilin kyytiin!!!
tuputuu kirjoitti:
vois sit oikein bongailla? Mää kans haluun tollasen biilin kyytiin!!!
höyrylaivan kipparia (Ukko Pekka) ja Danny on kait jo telakoitu eläkkeelle, toivottavasti.
bar.sinistra kirjoitti:
höyrylaivan kipparia (Ukko Pekka) ja Danny on kait jo telakoitu eläkkeelle, toivottavasti.
Mää en menis Dannyn kyytiin vaikka olis mikä peli alla. Hitsi kun mä oon tampereella. Onks täällä kellään tuollasta biiliä?
- i-v atte
tranhotelissa on romantiikkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273