Joko olis aika

ninro

heittää talviturkki. Ystävättäreni puhui siitä tänään... kummastelin asiaa. Ihan mietin täytyy harkita.

16

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...talviturkin laitoin komeroon, vielä harkitsen josko näistä lämpöisistä pilkkihaalareista uskaltaisi luopua..saattaa vielä kuitenkin tulla takatalvi? Ei siis syytä hötkyilyyn!

• ninro

pilkkihaalarit ovat vielä tarpeen. Takatalvi varmaan vielä koittaa.

• imalamaika

Puhun talvitäkistä...

• ninro

talvisäkistä ei kun talvitäkistä. Pahus käsitin väärin. Minä luovuin jo ajat sitten...

• imalamaika
        ninro kirjoitti:

talvisäkistä ei kun talvitäkistä. Pahus käsitin väärin. Minä luovuin jo ajat sitten...

tämä väärinkäsitys selvitettiin jo näin heti alkuunsa :-))). Ja uimaan vasta heinäkuulla (jos sittenkään...).

• Puhurix

tarkotaks uimista. Hitto on varmaan kylmä vielä.

• ninro

uimista tarkoitin. Minä ainakin olen siitä aatoksesta luopunut. Joskus on tullut kokeiltua sekin... Kylmää touhua...

• Puhurix
        ninro kirjoitti:

uimista tarkoitin. Minä ainakin olen siitä aatoksesta luopunut. Joskus on tullut kokeiltua sekin... Kylmää touhua...

sitä on itteään kiusata.

• ninro
        Puhurix kirjoitti:

sitä on itteään kiusata.

kyllä totta.

• hunaja-ansa
        ninro kirjoitti:

silloin kun vedessä on poreita! Niinkuin minulla, kotini pergolassa on lämminvesiporeallas ja siitä katselen huikaisevan upeaa näköalaa joka avautuu 500 neliömetrin designtaloni alapuolella. Tietysti huvilallani Italiassa on samanlainen.

• hunaja-ansa

Minulla on kymmenen turkkia, enkä yhtään aio heittaa pois. Varsinkin valkoinen naaliturkki näytää ihanalta Mersuni etupenkillä istuessani!

• ninro

tarkoittanut sitä, että turkit heitetään pois. Kukas nyt turkistaan suosiolla luopuu... Aurinkoista päivää sinulle!

• imalamaika

kateellisen, vaikka kiire on... Siis kyllä käy kateeks; mersu, turkkeja ja ties mitä. Ja silti noin vaatimaton olet!

• jojjjoollii

jojojojojo

• ...luovu talviturkisasi, syksy jo nyt..kohta nurkissa paukku pakkaset...taidan rannalle lähteä etsimään heitettyjä talviturkkeja, kyl vaan ihminen on lyhytnäköinen

• ninro

jäi se talviturkki heittämättä. Niin kuin kerroit, että talviturkkia kyllä kohta tarvitaan. Se kyllä pitää paikkansa syksyn viileys on kyllä saapunut.... Ja turkit on kohta paikallaan heittää päälle. Silti mukavaa syksyn odotusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6737
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4182
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3410
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      17
      3356
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2417
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2415
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      25
      1952
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162