Joko olis aika

ninro

heittää talviturkki. Ystävättäreni puhui siitä tänään... kummastelin asiaa. Ihan mietin täytyy harkita.

16

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...talviturkin laitoin komeroon, vielä harkitsen josko näistä lämpöisistä pilkkihaalareista uskaltaisi luopua..saattaa vielä kuitenkin tulla takatalvi? Ei siis syytä hötkyilyyn!

      • ninro

        pilkkihaalarit ovat vielä tarpeen. Takatalvi varmaan vielä koittaa.


    • imalamaika

      Puhun talvitäkistä...

      • ninro

        talvisäkistä ei kun talvitäkistä. Pahus käsitin väärin. Minä luovuin jo ajat sitten...


      • imalamaika
        ninro kirjoitti:

        talvisäkistä ei kun talvitäkistä. Pahus käsitin väärin. Minä luovuin jo ajat sitten...

        tämä väärinkäsitys selvitettiin jo näin heti alkuunsa :-))). Ja uimaan vasta heinäkuulla (jos sittenkään...).


    • Puhurix

      tarkotaks uimista. Hitto on varmaan kylmä vielä.

      • ninro

        uimista tarkoitin. Minä ainakin olen siitä aatoksesta luopunut. Joskus on tullut kokeiltua sekin... Kylmää touhua...


      • Puhurix
        ninro kirjoitti:

        uimista tarkoitin. Minä ainakin olen siitä aatoksesta luopunut. Joskus on tullut kokeiltua sekin... Kylmää touhua...

        sitä on itteään kiusata.


      • ninro
        Puhurix kirjoitti:

        sitä on itteään kiusata.

        kyllä totta.


      • hunaja-ansa
        ninro kirjoitti:

        uimista tarkoitin. Minä ainakin olen siitä aatoksesta luopunut. Joskus on tullut kokeiltua sekin... Kylmää touhua...

        silloin kun vedessä on poreita! Niinkuin minulla, kotini pergolassa on lämminvesiporeallas ja siitä katselen huikaisevan upeaa näköalaa joka avautuu 500 neliömetrin designtaloni alapuolella. Tietysti huvilallani Italiassa on samanlainen.


    • hunaja-ansa

      Minulla on kymmenen turkkia, enkä yhtään aio heittaa pois. Varsinkin valkoinen naaliturkki näytää ihanalta Mersuni etupenkillä istuessani!

      • ninro

        tarkoittanut sitä, että turkit heitetään pois. Kukas nyt turkistaan suosiolla luopuu... Aurinkoista päivää sinulle!


      • imalamaika

        kateellisen, vaikka kiire on... Siis kyllä käy kateeks; mersu, turkkeja ja ties mitä. Ja silti noin vaatimaton olet!


    • jojjjoollii

      jojojojojo

    • ...luovu talviturkisasi, syksy jo nyt..kohta nurkissa paukku pakkaset...taidan rannalle lähteä etsimään heitettyjä talviturkkeja, kyl vaan ihminen on lyhytnäköinen

      • ninro

        jäi se talviturkki heittämättä. Niin kuin kerroit, että talviturkkia kyllä kohta tarvitaan. Se kyllä pitää paikkansa syksyn viileys on kyllä saapunut.... Ja turkit on kohta paikallaan heittää päälle. Silti mukavaa syksyn odotusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe