kysäistä, onko täällä vielä mun aikaisia tuttuja, vai nauttivatko jo huuhaaeläkettä? :=)) Mä ajattelin jäädä palstaeläkkeelle (monia palstatyömaita) vasta 80 vuotiaana, vaik' ei terveyttäkään riittäis :=))
Ajattelin vaan
44
783
Vastaukset
Joku joskus koitti laittaa sun punkkuharrastukses mun niskoille vaikka mä tykkään oluesta! Mitä mun syntejä sä oot saanut niskoilles? Nääs tupu ja typy menee niin herkästi sekaisin.
- Yxitypy
Miten joku on voinut sekoittaa meidät?? Jos olisin typytyy, niin paremmin uskoisin :=)) En mä ole mitään sun syntejä saanut niskoilleni, kun mua syntisempää ei olekaan :=))
Yxitypy kirjoitti:
Miten joku on voinut sekoittaa meidät?? Jos olisin typytyy, niin paremmin uskoisin :=)) En mä ole mitään sun syntejä saanut niskoilleni, kun mua syntisempää ei olekaan :=))
Ootappas kun joku sotkee hommat ja saat kaikki mun rötökset niskaas. Huomaat äkkiä ettet niin kovin syntinen olekkaan!!!!
- Yxitypy
tuputuu kirjoitti:
Ootappas kun joku sotkee hommat ja saat kaikki mun rötökset niskaas. Huomaat äkkiä ettet niin kovin syntinen olekkaan!!!!
juttu. Jään odottelemaan niitä rötöksiä *valmistautuu tuleviin koitoksiin järein asein* :=))
Yxitypy kirjoitti:
juttu. Jään odottelemaan niitä rötöksiä *valmistautuu tuleviin koitoksiin järein asein* :=))
Tää yks kaljasieppo ei sit yhtään tykkää jos punkkua mulle muka juotetaan!
- Yxitypy
tuputuu kirjoitti:
Tää yks kaljasieppo ei sit yhtään tykkää jos punkkua mulle muka juotetaan!
Kyllä punkku kaljan päihittää aina. Noh.. menee se kaljakin helteellä :=))
- CharlieChaplin
Mutta eikös sitä sanota, että ikä on vain numeroita ja antaa mielen olla sellainen kuin haluaa...!Typylle mukavaa viikonvaihdetta!
- Yxitypy
Sinäkin näköjään olet vielä kuvioissa. Aika vanha sinäkin jo olet kultaseni, mutta eihän meille ikä merkkaa mitään. Oletko yhtä suosittukin kuin ennen? :=)) Hyvää viikonvaihdetta sullekin :=))
mut myöhäisherännäisiä kyllä on. 8¤]
- Yxitypy
Laardi huuhaalta lähde, vaikka sunkin nikin oon nähty kyllä aidan toisella puolellakin :=)) Noh.. En minäkään huuhaalta lähde. Pidän vaan väliin vähän lomaa. Sitä kun on luonteeltaan aina vähän huuhaa-tyyppi, on pakko käydä väliin ihmistenkin ilmoilla, ettei elämä mene liian huuhaaksi :=)) Myöhäisherännäinen minäkin ole aika monessa asiassa, vaikka en sitä tahtois tunnustaakaan :=))
- Ben_Sjatkel
Muistelee ilokadun aikoja... Sinnehän saattoi mennä tanssikengät jalassa, oikeat lakerikengät. Oli ne aikoja ne, olihan? bngt
- Yxitypy
Hyviä aikoja ne olivat. Mutta.. eihän me vielä niin vanhoja olla, ettei voitais ottaa uusiksi. Vai mitä oot mieltä? :=))
- Ben_Sjatkel
Yxitypy kirjoitti:
Hyviä aikoja ne olivat. Mutta.. eihän me vielä niin vanhoja olla, ettei voitais ottaa uusiksi. Vai mitä oot mieltä? :=))
Kun olet muuttanut tuonne 50 ? Vieläkö pystyisit pitämään ilokatua yllä? bngt
- Yxitypy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Kun olet muuttanut tuonne 50 ? Vieläkö pystyisit pitämään ilokatua yllä? bngt
se onnistuu. Nainen parhaassa iässä. Miten sä Ben tuota edes voit epäillä??
- Ben_Sjatkel
Yxitypy kirjoitti:
se onnistuu. Nainen parhaassa iässä. Miten sä Ben tuota edes voit epäillä??
Mutta varmistin vaan että olet kunnossa. No, illemmalla sitten tangoiltamissa haen sinut tanssihin. Musta puku ja lakerikengät. Silleen se tulee... Vaalea puku tulee päälle vasta kesäkuun alussa. bngt
- Yxitypy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Mutta varmistin vaan että olet kunnossa. No, illemmalla sitten tangoiltamissa haen sinut tanssihin. Musta puku ja lakerikengät. Silleen se tulee... Vaalea puku tulee päälle vasta kesäkuun alussa. bngt
Mä vaihdoin jo kesään, ja tulet hämmästymään kun haet tangolle. Pinkki minihame päällä ja valkoiset tennarit jalassa. Jos mentäiskin jiveeee :=))
- Ben_Sjatkel
Yxitypy kirjoitti:
Mä vaihdoin jo kesään, ja tulet hämmästymään kun haet tangolle. Pinkki minihame päällä ja valkoiset tennarit jalassa. Jos mentäiskin jiveeee :=))
Kun loukkasin päivällä nilkkani veteraanijalkapalloa pelatessa, eli nyrjähti nilkka. Ei nyt mennyt kipsiin asti mutta liki meni. Mutta tango ja foxtrott vielä varmaan menee. bngt
- MuisQuuuuu
vielä..edelleen..;o)... Morjes Typy..Aina, kun nään Sun nicin tulee mieleen Niskavuori...;o)..Taisi olla yksi Juhannus, kun siellä oleiltiin;o)...
- Yxitypy
Vai että Niskavuori tulee mieleen. Eikait vaan se Heta vielä? :=)) Kysys mun ukolta, niin sanois vieläkin, että Heta hänelläkin minusta mieleen tulee, mutta Hetahan olikin viisas nainen :=))
- Rappiomies
asematunnelin oven suussa...
- MuisQuuuuu
Yxitypy kirjoitti:
Vai että Niskavuori tulee mieleen. Eikait vaan se Heta vielä? :=)) Kysys mun ukolta, niin sanois vieläkin, että Heta hänelläkin minusta mieleen tulee, mutta Hetahan olikin viisas nainen :=))
Juuh...Hetapa hyvinkin;o)... Me vetästiin lähes kahdestaan silloin koko Niskavuoren spektaakkeli..Ja jos oikein muistan niin Otso säesti meitä lahjakkaasti;o)...
- MuisQuuuuu
Rappiomies kirjoitti:
asematunnelin oven suussa...
toisinaan..muistelemassa...vain...;o)...Ja odottamassa..yhtä..;o)...
- Ben_Sjatkel
MuisQuuuuu kirjoitti:
toisinaan..muistelemassa...vain...;o)...Ja odottamassa..yhtä..;o)...
Vieläkö odottelet? Vai tuliko jo? bngt
- MuisQuuuuu
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Vieläkö odottelet? Vai tuliko jo? bngt
Just nyt taisi tulla...;o)...
- Yxitypy
MuisQuuuuu kirjoitti:
Juuh...Hetapa hyvinkin;o)... Me vetästiin lähes kahdestaan silloin koko Niskavuoren spektaakkeli..Ja jos oikein muistan niin Otso säesti meitä lahjakkaasti;o)...
tais Otsokin olla mukana. Onkos Otsoa enää näkyillyt täällä? :=))
- MuisQuuuuu
Yxitypy kirjoitti:
tais Otsokin olla mukana. Onkos Otsoa enää näkyillyt täällä? :=))
ei aikoihin...Olis kyllä mukavaa kuulla mitä hänelle kuuluu;o)...
- Yxitypy
MuisQuuuuu kirjoitti:
kuulla hänestä kyllä, mutta älä huoli. Mä oon hyvä järkkäämään. Voidaan kuulla ehkä, mitä hänelle kuuluu :=))
- Otso.
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu...ainakin välillä. Entäs itselles? Vai jokos häippäsit?
- Yxitypy
MuisQuuuuu kirjoitti:
MuisQuu hävisit eilen? Katsos kuka kävi moikkaamassa :=))
- MuisQuuuuu
Yxitypy kirjoitti:
MuisQuu hävisit eilen? Katsos kuka kävi moikkaamassa :=))
mä kaipaan jotain..Mä ryydyn ja missaan kaiken hauskan:o/...
- MuisQuuuuu
Otso. kirjoitti:
Kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu...ainakin välillä. Entäs itselles? Vai jokos häippäsit?
siis näkyi eilen...Vaan ei näjy enää..Pahus..mua:o/.. Kiitos..kuuluu..kuuluu..niin paljon kuuluu;o)...
- Yxitypy
MuisQuuuuu kirjoitti:
mä kaipaan jotain..Mä ryydyn ja missaan kaiken hauskan:o/...
ens kerralla, jos otsoa huudellaan et saa missata. Sun täytyy valvoa vaikka koko yö :=)))
- Otso.
ihan siltä, että minun nimeni mainittiin palstalla? Hitsin pieni tuo huuhaaeläke...ei sillä elä.
- Yxitypy
Moi Otso :=)) Toi Muisquu sua jo kaipailikin :=))
- Otso.
Yxitypy kirjoitti:
Moi Otso :=)) Toi Muisquu sua jo kaipailikin :=))
Typy. On se sitten kiva olla kaivattu. Kuis sulla meneee? Vieläkös se punkku maistuu? Kui et oo nukkumassa tähän aikaan?
- Yxitypy
Otso. kirjoitti:
Typy. On se sitten kiva olla kaivattu. Kuis sulla meneee? Vieläkös se punkku maistuu? Kui et oo nukkumassa tähän aikaan?
sä Otso tunnet mut aika hyvin. Kohta olen punkkupullon tyhjentänyt :=)) Entäs ite? Ettet vaan samoissa merkeissä? :=))
- Otso.
Yxitypy kirjoitti:
sä Otso tunnet mut aika hyvin. Kohta olen punkkupullon tyhjentänyt :=)) Entäs ite? Ettet vaan samoissa merkeissä? :=))
ja vielä kerran ei. Olen jättänyt kaiken tuollaisen. Elän nykyisin terveellisesti.. Ei tupakkaa, ei alkoholia, eikä edes....mitähän se olikaan? Kaiken olen jättänyt ja nautin elämästä!
- Yxitypy
Otso. kirjoitti:
ja vielä kerran ei. Olen jättänyt kaiken tuollaisen. Elän nykyisin terveellisesti.. Ei tupakkaa, ei alkoholia, eikä edes....mitähän se olikaan? Kaiken olen jättänyt ja nautin elämästä!
Siis miten sä sitten nautit? Alas kertoa? :=))
- Otso.
Yxitypy kirjoitti:
Siis miten sä sitten nautit? Alas kertoa? :=))
minä nautin vaikka mistä. Esimerkiksi....Raikkaasta vedestä....Nuotion savusta.....Nikotiinipurkasta....Nukkumisesta
- Yxitypy
Otso. kirjoitti:
minä nautin vaikka mistä. Esimerkiksi....Raikkaasta vedestä....Nuotion savusta.....Nikotiinipurkasta....Nukkumisesta
nikotiinipurkalla? Sehän on niin kallistakin. Mä nautin airwreshistä. Paljon halvempaa :=))
- Otso.
Yxitypy kirjoitti:
nikotiinipurkalla? Sehän on niin kallistakin. Mä nautin airwreshistä. Paljon halvempaa :=))
Ekaksi pureskelen purkan pehmeeksi ja tuhraan sen sormien väliin, ettei niihin enää saa tupakkaa. Nikotiini kuitenkin tuoksuu sormissa, Jos käyttäis muuta purkkaa niin niistä uupuisi tuoksu. Nyt menen nukkumaan ja katsomaan unia malborosta... belmontikin kävis. Hyviä öitä!
- Alien-8
taidetaan olla;)).Mutta kyllä sitä vielä joskus tulee tännekin vilkaistua..elikkä uusia nikkejä,tai uutta sefua.. Hiljaiseksi on palsta muuten mennyt..
- Yxitypy
Niin minäkin väliin kurkistelen tänne, ja näyttää olevan paljon uusia nikkejä :=)) Eihän täällä mitään uutta sefua näy ainakaan vielä :=))
- Anonyymi
On koko kerttun koulun kuvau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820