Ehdotus

Eija on syyttänyt minua, etten uskalla olla esillä omalla nimelläni, mutta uskaltaako Eija hoitaa homman kotiin ja tehdä sen valituksen tonttikaupoissa? Sinä nimenomaan olet ottanu asian esille ja sinä otit sen toistamiseen esille, mutta onko sinussa naista/edustajan toimen vaatimaa vastuuntuntoa, mitä perään kuulutat muilta edustajilta. Mikäli olet se superihminen, miksi noi fundamentalistit sinut leimaa, niin tee nyt sitten se valitus, että nähdään, että onko siinä epäilyksessäsi perää. Minä en voi tehdä sitä, koska minun mielestä asia on menny suhteellisen oikein, mutta sinä jaksat siitä itkeä. Oletko pelkkä populisti, vai uskallatko oikeasti ajaa asiaa, jos siinä on menetelty mielestäsi väärin? Mielenkiintoista nähdä, että teetkö jotain, vai loksutatko leukoja vain, kun tiedät, ettei asiassa ole tapahtunu mitään väärää:)

39

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eija K-K

Hyvä, Mave olen tehnyt kuntalaisaloitteita, vanhusten kuljetuksen lopettamisen seurauksena, kysely, miksi Ylihärmässä ei lääkäripalvelut toimi sovitulla tavalla, kuntalaisaloitteen kirjastoauton ja lainausaseman kulujen selvittämisestä ym. ym. Lääkäripalvelut sekä vanhusten kuljetus ovat kuntayhtymä Kaksineuvoisella käsittelyssä. Kirjastoauton ja lainauspisteen kuluja selvitellään. Maakauppasta on tehty jo kaksi valitusta. Minä satun kuulumaan ihmisiin joka myös tekee eikä vain puhu, eikä etenkään: Loksuta leukojansa tyhjästä vaan asiasta.

• hyvä tieto

että maakaupoista on valitettu. yt nähdään. miten kunnallinen demokratia toteutuu Suomen oikeuslaitoksen piirissä. Epäilen kuitenkin vahvasti vanhan sanonnan mukaan; ei korppi, korpin silmää noki.

• Eli et hoida aloittamaasi asiaa loppuun? Jos voi tehdä kaksi valitusta, niin voi tehdä kolmannenkin.Kysyinkö minä, että mitä olet tehnyt? Kysyin, että valitatko sinä asiasta, vai loksutatko leukoja ja pidät asiaa esillä populistisella tavalla. Kiertelet ja kaartelet kysymystä, mikä on ihan suoraan esitetty. Minua ei kiinnosta sukusi, ei facebookkisi, ei lasten elämäntarinat, ei oikeastaan mikään yksityiselämäsi puolelta, eikä minua kiinnosta oikeastaan kirjastokaan, koska olen toisesssa aloituksessa jo kertonut sinun populistisesi kotiinpäin vetämisen siinä asiassa. Minua kiinnostaa aiotko sinä tehdä asialle jotan varavaltuutettuna, vai loksutatko vain leukoja asiassa suomi24-sivuilla? Helppoahan tuo on esittää, että nyt on maailman suurin vääryys tapahtunut ja sitten jättää asia siihen. Mitä helvetin kansalaisten oikeuksien puolustamista se oikein on, jos kertoo, että nyt on taas kuntalaisia vedetty höplästä, tässä on pöytäkirja, mutta minä en muuten tee asiassa mitään :D

• muuttanut
        mave kirjoitti:

Eli et hoida aloittamaasi asiaa loppuun? Jos voi tehdä kaksi valitusta, niin voi tehdä kolmannenkin.Kysyinkö minä, että mitä olet tehnyt? Kysyin, että valitatko sinä asiasta, vai loksutatko leukoja ja pidät asiaa esillä populistisella tavalla. Kiertelet ja kaartelet kysymystä, mikä on ihan suoraan esitetty. Minua ei kiinnosta sukusi, ei facebookkisi, ei lasten elämäntarinat, ei oikeastaan mikään yksityiselämäsi puolelta, eikä minua kiinnosta oikeastaan kirjastokaan, koska olen toisesssa aloituksessa jo kertonut sinun populistisesi kotiinpäin vetämisen siinä asiassa. Minua kiinnostaa aiotko sinä tehdä asialle jotan varavaltuutettuna, vai loksutatko vain leukoja asiassa suomi24-sivuilla? Helppoahan tuo on esittää, että nyt on maailman suurin vääryys tapahtunut ja sitten jättää asia siihen. Mitä helvetin kansalaisten oikeuksien puolustamista se oikein on, jos kertoo, että nyt on taas kuntalaisia vedetty höplästä, tässä on pöytäkirja, mutta minä en muuten tee asiassa mitään :D

yhtä äkkiä mieltään ja on nyt sitä mieltä, että "vääryys on tapahtunut"?

• Luetun ymmärtänine
        mave kirjoitti:

Eli et hoida aloittamaasi asiaa loppuun? Jos voi tehdä kaksi valitusta, niin voi tehdä kolmannenkin.Kysyinkö minä, että mitä olet tehnyt? Kysyin, että valitatko sinä asiasta, vai loksutatko leukoja ja pidät asiaa esillä populistisella tavalla. Kiertelet ja kaartelet kysymystä, mikä on ihan suoraan esitetty. Minua ei kiinnosta sukusi, ei facebookkisi, ei lasten elämäntarinat, ei oikeastaan mikään yksityiselämäsi puolelta, eikä minua kiinnosta oikeastaan kirjastokaan, koska olen toisesssa aloituksessa jo kertonut sinun populistisesi kotiinpäin vetämisen siinä asiassa. Minua kiinnostaa aiotko sinä tehdä asialle jotan varavaltuutettuna, vai loksutatko vain leukoja asiassa suomi24-sivuilla? Helppoahan tuo on esittää, että nyt on maailman suurin vääryys tapahtunut ja sitten jättää asia siihen. Mitä helvetin kansalaisten oikeuksien puolustamista se oikein on, jos kertoo, että nyt on taas kuntalaisia vedetty höplästä, tässä on pöytäkirja, mutta minä en muuten tee asiassa mitään :D

sulle nuan vaikiaa, justihin sait vastauksen Eijalta kysymyksees ja ny jo taas oot päätäs aukomas. Onko nuan helevetin vaikiaa käsittää että kaikki mitä Eija on kirioottanu täälä ja plokissansa on päätyny Kauhavan päättäjien käsittelyhy. Pitääskhän Eijan teherä uurestansa valitus jos yks kerta ei sulle riitä. Vanaattises kiihkos tuallalailla nimimerkin takaa huutelet. Onkos sulla sellaasia meriittiä kun Eijalla kuntalaasten asiootten ajamisesta, paas ilamoottaen jos on. Ja tuskin on, sen mä sanon.

• muuttanut kirjoitti:

yhtä äkkiä mieltään ja on nyt sitä mieltä, että "vääryys on tapahtunut"?

Ei vain kiinnosta enää katsella tuota paskanpuhumista, eikä kiinnosta selittää alkeita enää sellaisille, joiden vanhemmat on lähisukulaisia keskenään, Paras ratkaisu on, että valittakoot asiasta ja paras valittaja on siinä Eija, koska toi asian "Julkisuuteen". Turha vedota siihen, että valituksia on tehty kaksi, kun perusteet on jokaisella kuitenkin omansa. Valittakoot Eija asiassa ja perustelkoot itse, miksi hänestä asiassa ei ole menty oikeaoppisesti. pitäisi olla ihan simppeli tehtävä, jos kerran uskoo olevansa oikeassa. Mikäli on kuntalaisten puolella, kuten esittää olevansa, niin tehkööt sen valituksen. Eija on ainoa, joka remuaa täällä nimellänsä ja on varavaltuutettu, joten kuka voisi olla parempi ehdokas asiassa?

• jaska-vaa lapualta
        Luetun ymmärtänine kirjoitti:

sulle nuan vaikiaa, justihin sait vastauksen Eijalta kysymyksees ja ny jo taas oot päätäs aukomas. Onko nuan helevetin vaikiaa käsittää että kaikki mitä Eija on kirioottanu täälä ja plokissansa on päätyny Kauhavan päättäjien käsittelyhy. Pitääskhän Eijan teherä uurestansa valitus jos yks kerta ei sulle riitä. Vanaattises kiihkos tuallalailla nimimerkin takaa huutelet. Onkos sulla sellaasia meriittiä kun Eijalla kuntalaasten asiootten ajamisesta, paas ilamoottaen jos on. Ja tuskin on, sen mä sanon.

paskan puhuja koko eija ei saa tikkua ristihin muu paikkakuntalaasena luuloo jotta täällä kaikki menee niinku on sanottu, asukoho ny ensin 15 vuotta ja kattotaha sitte onko ämmän miäli muuttunu-perkele

• Luetun ymmärtänine kirjoitti:

Mulle on erittäin vaikeaa kieltämättä Eijan tekstin lukeminen, koska en ole tottunut sen tapaiseen kirjoittamiseen. En tiedä, koska hän puhuu itsestään, koska muista, en tiedä koska alkaa uusi juttu, koska kappaleesta ei se riipu. On erittäin vaikea keskustella asiasta, jos kirjoittamisesta voi saada erillaisia käsityksiä. Olen erittäin tyytyväinen, jos hän on tehnyt ne kaksi valitusta asiasta, mutta tosta tekstistä ei ota pirukaan selvää,onko hän tehnyt ne vai onko joku muu tehnyt ne. Lukemisen ymmärtämisen helpottamiseksi pitäisi tekstikin olla helposti luettavissa olevassa muodossa, eikä mieluiten YLEISESTI saisi aiheuttaa sekaannusta.

• nyt sinne hoitoon jo.
        mave kirjoitti:

Ei vain kiinnosta enää katsella tuota paskanpuhumista, eikä kiinnosta selittää alkeita enää sellaisille, joiden vanhemmat on lähisukulaisia keskenään, Paras ratkaisu on, että valittakoot asiasta ja paras valittaja on siinä Eija, koska toi asian "Julkisuuteen". Turha vedota siihen, että valituksia on tehty kaksi, kun perusteet on jokaisella kuitenkin omansa. Valittakoot Eija asiassa ja perustelkoot itse, miksi hänestä asiassa ei ole menty oikeaoppisesti. pitäisi olla ihan simppeli tehtävä, jos kerran uskoo olevansa oikeassa. Mikäli on kuntalaisten puolella, kuten esittää olevansa, niin tehkööt sen valituksen. Eija on ainoa, joka remuaa täällä nimellänsä ja on varavaltuutettu, joten kuka voisi olla parempi ehdokas asiassa?

mitä paskapuhetta eijalta on tullut? onko se paskaa että se toi julki kauhavan päättömät maakaupat? jos siinä on mielestäsi jotain järkevää, niin ostakko mun sadan euron setelinki samantien 200€:llä? :D eija olisi varmaan tehnyt asialle jotain, mutta kun asiasta on jo kaksi valitusta, niin mihin sitä kolmatta enää tarvii? eija on ennenkin vienyt asioita eteenpäin eikä vain täällä marmattanut kuten sinä! sun on turha vaatia eijalta muutenkaan sitä että sen täytyis tehdä valitusta jostain täällä puhumastaan asiasta, kun et itse ole tehnyt mitään! se on jo sun aika todistaa uskaltamiset, eijasta siihen on, ja se on nähty.

• jos et ymmärrä
        mave kirjoitti:

Mulle on erittäin vaikeaa kieltämättä Eijan tekstin lukeminen, koska en ole tottunut sen tapaiseen kirjoittamiseen. En tiedä, koska hän puhuu itsestään, koska muista, en tiedä koska alkaa uusi juttu, koska kappaleesta ei se riipu. On erittäin vaikea keskustella asiasta, jos kirjoittamisesta voi saada erillaisia käsityksiä. Olen erittäin tyytyväinen, jos hän on tehnyt ne kaksi valitusta asiasta, mutta tosta tekstistä ei ota pirukaan selvää,onko hän tehnyt ne vai onko joku muu tehnyt ne. Lukemisen ymmärtämisen helpottamiseksi pitäisi tekstikin olla helposti luettavissa olevassa muodossa, eikä mieluiten YLEISESTI saisi aiheuttaa sekaannusta.

eijan tekstiä, sitä on vaikea lukea, et pysy kappaleissakaan kärryillä, tai saat vääriä käsityksiä, niin miten helvetis osaat niihin mitään vastata, miksi kirjoitat edes eijan juttuihin mitään, kun et edes tiedä mistä se puhuu?!? "lukemisen ymmärtämisen helpottamiseksi pitäisi tekstikin olla helposti luettavissa olevassa muodossa" Tekstikö ei ole luettavassa muodossa? vaan?

• Mave,
        jos et ymmärrä kirjoitti:

eijan tekstiä, sitä on vaikea lukea, et pysy kappaleissakaan kärryillä, tai saat vääriä käsityksiä, niin miten helvetis osaat niihin mitään vastata, miksi kirjoitat edes eijan juttuihin mitään, kun et edes tiedä mistä se puhuu?!? "lukemisen ymmärtämisen helpottamiseksi pitäisi tekstikin olla helposti luettavissa olevassa muodossa" Tekstikö ei ole luettavassa muodossa? vaan?

taitaa olla joka alan asiantuntija.

• jos et ymmärrä kirjoitti:

"Maakauppasta on tehty jo kaksi valitusta. " Kerro mulle tuosta pätkästä, että onko Eija tehny ne valitukset, vai joku muu? Tuossa on se vastaus, kun siivoaa liirumlaarumit pois.En minä kysyny cv:tä Eijalta, vaan ehdotin sille, että HÄN tekee valituksen, mutta pirukaan ei ota varmuudella selvyyttä tuosta vastauksesta. että kuka ne valitukset on tehny. Onko siis sinun mielestä selkeästi sanottu silloin asia? Subjektiivinen käsitys, onko teksti HELPOSTI luettavassa muodossa. Miksikö vastaan niihin? Vastaan niihin sen mukaan mitä ne tekstit kertoo, enkä sen mukaan, mitä mahdollisesti on yritetty kertoa. Saisi laittaa aina samaan juttuun 4-5 erillaista vastausta, jos yrittäisi arpoa, mitä niissä on oikeasti yritetty kertoa. En minä tiedä aina mitä Eija puhuu, mutta ikävä kyllä ei moni muukaan tiedä mistä Eija oikeasti puhuu. Lähipiiriläisenä sulla ei tätä ongelmaa ole. Mikäli tekstistä voi saada yleisesti väärän kuvan asiasta, niin tottakai siihen pitää vastata ja vaatia täsmennystä, mutta kun niitä vastauksia ei tule, vaan joku jauhojulppi vastaa aina "eijan puolesta". Mahtaneeko olla taustalla jotain muuta?

• nyt sinne hoitoon jo. kirjoitti:

mitä paskapuhetta eijalta on tullut? onko se paskaa että se toi julki kauhavan päättömät maakaupat? jos siinä on mielestäsi jotain järkevää, niin ostakko mun sadan euron setelinki samantien 200€:llä? :D eija olisi varmaan tehnyt asialle jotain, mutta kun asiasta on jo kaksi valitusta, niin mihin sitä kolmatta enää tarvii? eija on ennenkin vienyt asioita eteenpäin eikä vain täällä marmattanut kuten sinä! sun on turha vaatia eijalta muutenkaan sitä että sen täytyis tehdä valitusta jostain täällä puhumastaan asiasta, kun et itse ole tehnyt mitään! se on jo sun aika todistaa uskaltamiset, eijasta siihen on, ja se on nähty.

Mistäs tiedät minun tekemiset? :D.....Minähän puolustan kauppaa eli mun pitäisi myydä sulle se 200 euron setelin sadalla eurolla. Mikäli ymmärrät asian? Varmahan en tosin ole, mutta epäilen. Ai niin muuten, saat sen 200 euron setelin satasella, MUTTA kaupassa on pienet rasitteet ja joudut myöskin vastaamaaan veloistani :( Valituksissa on erillaiset perusteet, joten siksi kaivataan useampikin. Mikäli ne aiemmat valitukset on tehny joku kaltaisesi, niin ne tulee bumerangina takaisin.

• yhden asian
        mave kirjoitti:

"Maakauppasta on tehty jo kaksi valitusta. " Kerro mulle tuosta pätkästä, että onko Eija tehny ne valitukset, vai joku muu? Tuossa on se vastaus, kun siivoaa liirumlaarumit pois.En minä kysyny cv:tä Eijalta, vaan ehdotin sille, että HÄN tekee valituksen, mutta pirukaan ei ota varmuudella selvyyttä tuosta vastauksesta. että kuka ne valitukset on tehny. Onko siis sinun mielestä selkeästi sanottu silloin asia? Subjektiivinen käsitys, onko teksti HELPOSTI luettavassa muodossa. Miksikö vastaan niihin? Vastaan niihin sen mukaan mitä ne tekstit kertoo, enkä sen mukaan, mitä mahdollisesti on yritetty kertoa. Saisi laittaa aina samaan juttuun 4-5 erillaista vastausta, jos yrittäisi arpoa, mitä niissä on oikeasti yritetty kertoa. En minä tiedä aina mitä Eija puhuu, mutta ikävä kyllä ei moni muukaan tiedä mistä Eija oikeasti puhuu. Lähipiiriläisenä sulla ei tätä ongelmaa ole. Mikäli tekstistä voi saada yleisesti väärän kuvan asiasta, niin tottakai siihen pitää vastata ja vaatia täsmennystä, mutta kun niitä vastauksia ei tule, vaan joku jauhojulppi vastaa aina "eijan puolesta". Mahtaneeko olla taustalla jotain muuta?

ajajan fanittajat ovat yksinkertaisia, uskovat Kankaan "totuuden torven" kirjoituksia, kuin jumalan sanaa. Mave puolestaa ajattelee järjellä, jota hänen kirjoituksista päätellen todedellakin hänellä on. Kankaalaiset ja muutkin älkää nyt nielkö kaikkia propagandaa, jota Kankaan suunnasta tänne suolletaan.

• uskoa kun
        yhden asian kirjoitti:

ajajan fanittajat ovat yksinkertaisia, uskovat Kankaan "totuuden torven" kirjoituksia, kuin jumalan sanaa. Mave puolestaa ajattelee järjellä, jota hänen kirjoituksista päätellen todedellakin hänellä on. Kankaalaiset ja muutkin älkää nyt nielkö kaikkia propagandaa, jota Kankaan suunnasta tänne suolletaan.

kauhavan omillakin sivuilla noista maakaupoistakin lukee! surkeat kaupat kauhavalta, eikä mitenkään järjellä selitettävis.

• kun täällä marmatat
        mave kirjoitti:

Mistäs tiedät minun tekemiset? :D.....Minähän puolustan kauppaa eli mun pitäisi myydä sulle se 200 euron setelin sadalla eurolla. Mikäli ymmärrät asian? Varmahan en tosin ole, mutta epäilen. Ai niin muuten, saat sen 200 euron setelin satasella, MUTTA kaupassa on pienet rasitteet ja joudut myöskin vastaamaaan veloistani :( Valituksissa on erillaiset perusteet, joten siksi kaivataan useampikin. Mikäli ne aiemmat valitukset on tehny joku kaltaisesi, niin ne tulee bumerangina takaisin.

vaan kokoajan. ja jos oikeasti jotai uskaltaisit tehdä ja vielä oikein, niin miksi jättää ottamasta vastaan kansan suosion osoituksia? pelkäätkö leimautuvasi tyhmäksi? et tosiaan nuota tekstejä ymmärrä, kun tuon rahan myynti jutunkin tajusit väärinpäin. taidat olla kauhavan päättäjiä siis ihan selvästi :D bumerangina tulisi takaisin? näinkö kauhavalla käsitellään valituksia?

• kumpikaan
        mave kirjoitti:

ostajista ei joudu maksamaan Kauhavan velkoja niinkuin mave pelkää.

• taas toivon
        kumpikaan kirjoitti:

ostajista ei joudu maksamaan Kauhavan velkoja niinkuin mave pelkää.

että molemmat ostajat yhteistoimin maksavat kaikki velat riippumatta siitä, kenen veloista tai saajista on kysymys.

• sanomatta, että
        taas toivon kirjoitti:

että molemmat ostajat yhteistoimin maksavat kaikki velat riippumatta siitä, kenen veloista tai saajista on kysymys.

kannatan eijaa.

• tämä tyttö
        sanomatta, että kirjoitti:

kannatan eijaa.

äkkiä alas!

• viitsinyt
        tämä tyttö kirjoitti:

äkkiä alas!

lukea koko ketjua:) Ps. Viestejä ei pidä lukea kuin piru raamattua:D

• taira tätää
        jaska-vaa lapualta kirjoitti:

paskan puhuja koko eija ei saa tikkua ristihin muu paikkakuntalaasena luuloo jotta täällä kaikki menee niinku on sanottu, asukoho ny ensin 15 vuotta ja kattotaha sitte onko ämmän miäli muuttunu-perkele

että piaru on perseestä.

• kuntalaasten asioota ajetahan
        Luetun ymmärtänine kirjoitti:

Ei tuon eijan tapa ajaa asiotita johda mihinkään. Sehän huutelee joka asiasta,kaikessa on sen mielestä menetelty väärin.Ei koskaan esitä kuinka asia korjattaisiin ja millä rahoilla. Tyypillenen populisti,jo kolmannessa valtakunnassa oli tälläistä varten jopa oma ministeri. Ei ole todellisuudessa eijan näytöt hääppösiä. Riitelee jopa omien puolutovereitten kanssa. Tuollaisia heittoja voi jokainen esittää, mitä sen tarinoissa löytyy. Valtaosalla ihmisistä on vain jonkunlainen häveliäisyys,tai kuinka sen ilmaisisi. Mitä tulee eijan toitottamaan maakauppaan,tunnen ostajan,hän ei oikein sovellu täällä esitettyyn suurrikollisen raameihin. Toivottavasti tuosta eijastakin löytyisi inhimillinen piirre,tuntuu joskus ettei.

• jauhat

Eikö tiato oo tullu sulleasti,mitä se sun persutoveri meinaa,kun ei informeeraa..Hualtiskalla jo tiedetähän,kiriastoauto on halapee.

• Eija haluaa
        kuntalaasten asioota ajetahan kirjoitti:

Ei tuon eijan tapa ajaa asiotita johda mihinkään. Sehän huutelee joka asiasta,kaikessa on sen mielestä menetelty väärin.Ei koskaan esitä kuinka asia korjattaisiin ja millä rahoilla. Tyypillenen populisti,jo kolmannessa valtakunnassa oli tälläistä varten jopa oma ministeri. Ei ole todellisuudessa eijan näytöt hääppösiä. Riitelee jopa omien puolutovereitten kanssa. Tuollaisia heittoja voi jokainen esittää, mitä sen tarinoissa löytyy. Valtaosalla ihmisistä on vain jonkunlainen häveliäisyys,tai kuinka sen ilmaisisi. Mitä tulee eijan toitottamaan maakauppaan,tunnen ostajan,hän ei oikein sovellu täällä esitettyyn suurrikollisen raameihin. Toivottavasti tuosta eijastakin löytyisi inhimillinen piirre,tuntuu joskus ettei.

Ehkäpä, Eija haluaa että vääränlainen johtaminen lopetetaan.Säästöt väärästä päästä, eivät ole säästöja, vaan tulevaisuuden kuluja. Maakaupan ostajalla, oli kuka hyvänsä ei ole merkitystä lain kirjaimen noudattamisessa. Maakaupassa, suurrikollisia löytyy valtuustosta ei ostajasta. Valtuusto on päätöksen tehnyt ei ostaja. Eija ei kylläkään riitele omiensa kanssa, joku muu kylläkin.

• ajatus ..
        kuntalaasten asioota ajetahan kirjoitti:

on ollut eräälä hallituksen jäsenellä kun on pitänyt poiketa kaupuginjohtajan esityksestä.Tunnekko myös kyseisen henkilön?Kuka tässä tapauksessa on rikollinen,jokainen voi itse päätellä.Hallituksen ja valtuuston päätöksiä tässä asiassa pitää tutkia eikä ostajaa.

• kuule äkkiä
        mave kirjoitti:

eero huilaamaan.

• missio.

Taitaa hänkin havitella pukiksi kaalimaan vartijana.

• Minä myös

Nyt Mave, uskallatko tulla rohkeasti esiin omalla nimellä? Kannanotoistasi päätellen olet sisäpiireissä tai "kantomatkan" päässä ja ilmeisesti sheriffi, jolla valta poistaa loukkaavat kirjoitukset. Ei taida olla rohkeutta? Mikäli lähdet mukaan avoimeen keskusteluun omalla nimellä, jota epäilen, osallistuu nimim. "MINÄ MYÖS" nimellään joko myötäelävänä tai eri mieltä olevana. Mikäli ja kun et luultavasti persoonasi paljasta, on todennäköistä, että kuulut "yksipuoluejärjestelmän" sisäpiiriin. Toivottavasti olen väärässä.

• Aika veijari olet :D Miksiköhän luulet minulla olevan paineita paljastaa oikea nimeni? Ymmärrät tai et, mutta keskustelussa ei ole tärkeä kuka on henkilö, vaan asia. Ei minua kiinnosta sinun henkilöllisyytesi tai fundamentalistien henkilöllisyys. Minä olen arvioinu kijoitusten perusteella, että sisko ja veli on päättänyt leikkiä lääkärileikkejä ja nyt se leikin tulos sitten kehottelee minua täällä hakeutumaan hoitoon...... Noin en voisi sanoa oikeasta henkilöstä tai napsahtaisi syytteet, jopa tuomio, mutta nyt minä voin. Minusta on paree vaan, kun on salatut henkilöllisyydet. Tietenkin, jos käyttää suomi24-sivuja seuraavien vaalien kampanjointiin, niin sitten onkin syytä paljastaa nimensä, mutta ei muuten. Ei minua kiinnosta alkaa vastailemaan öiseen aikaan puhelimeen ja puhelimesta ei kuulu muuta kuin "hakeudu hoitoon". Henkilöllisyys kun paljastuu, niin siinä hakeudutaan välittömästi henkilökohtaisuuksiin ja vielä vähemmän pysyttäisiin asiassa kuin nykyään, joten varmasti en paljasta nimeäni.Minusta nimensä paljastaminen ei ole kovinkaan rohkea teko, vaan enemmänkin typerä teko. Nimensä paljastamisesta pitää saada jotain hyötyä, muuten se on erittäin typerää, eikä missään tapauksessa rohkeaa. Sheriffi en ole, koska minulla olisi silloin tähti tuossa nimessä, eikä minulla ole. Olet muuten väärässä, en kuulu kepuun :D

• Yks äänestäjä
        mave kirjoitti:

Aika veijari olet :D Miksiköhän luulet minulla olevan paineita paljastaa oikea nimeni? Ymmärrät tai et, mutta keskustelussa ei ole tärkeä kuka on henkilö, vaan asia. Ei minua kiinnosta sinun henkilöllisyytesi tai fundamentalistien henkilöllisyys. Minä olen arvioinu kijoitusten perusteella, että sisko ja veli on päättänyt leikkiä lääkärileikkejä ja nyt se leikin tulos sitten kehottelee minua täällä hakeutumaan hoitoon...... Noin en voisi sanoa oikeasta henkilöstä tai napsahtaisi syytteet, jopa tuomio, mutta nyt minä voin. Minusta on paree vaan, kun on salatut henkilöllisyydet. Tietenkin, jos käyttää suomi24-sivuja seuraavien vaalien kampanjointiin, niin sitten onkin syytä paljastaa nimensä, mutta ei muuten. Ei minua kiinnosta alkaa vastailemaan öiseen aikaan puhelimeen ja puhelimesta ei kuulu muuta kuin "hakeudu hoitoon". Henkilöllisyys kun paljastuu, niin siinä hakeudutaan välittömästi henkilökohtaisuuksiin ja vielä vähemmän pysyttäisiin asiassa kuin nykyään, joten varmasti en paljasta nimeäni.Minusta nimensä paljastaminen ei ole kovinkaan rohkea teko, vaan enemmänkin typerä teko. Nimensä paljastamisesta pitää saada jotain hyötyä, muuten se on erittäin typerää, eikä missään tapauksessa rohkeaa. Sheriffi en ole, koska minulla olisi silloin tähti tuossa nimessä, eikä minulla ole. Olet muuten väärässä, en kuulu kepuun :D

"Nimensä paljastamisesta pitää saada jotain hyötyä, muuten se on erittäin typerää, eikä missään tapauksessa rohkeaa." Tämä oli Mave erittäin hyvä huomio... Nimimerkin takaa asioihin kantaa ottamalla et millään tavalla/tasolla pysty henkilökohtaisesti hyötymään saamastasi julkisuudesta. Ja oot muuten jo pienoinen "julkkis" - kylilläkin puhutaan Mavesta :)

• Minäpä alan kirjoittamaan muuten samalla lailla, kuin muutkin, että aloitan jutun jo otsikossa ja jatkan sitä nimimerkkiin, ettei vaan kellekkään tuu pahamieli, että jahtaisin jotain yksittäistä henkilöä. Tuleepa silläkin pikkasen eloa keskusteluun, kun jokaiseen kritoisoivaan tekstiin tulee sen jälkeen, "sä oot mave,hakeudu hoitoon" :D.

• nimimerkilläsi
        mave kirjoitti:

Minäpä alan kirjoittamaan muuten samalla lailla, kuin muutkin, että aloitan jutun jo otsikossa ja jatkan sitä nimimerkkiin, ettei vaan kellekkään tuu pahamieli, että jahtaisin jotain yksittäistä henkilöä. Tuleepa silläkin pikkasen eloa keskusteluun, kun jokaiseen kritoisoivaan tekstiin tulee sen jälkeen, "sä oot mave,hakeudu hoitoon" :D.

kirjoittelua jatkossakin. Jos joskus päätät asettua vaaleissa ehdokkaaksi, paljasta silloin henkilöllisyytesi. Olen varma, että tulet valituksi roimin äänimäärin.Kirjoitustesi taso hakkaa mennen tullen "kangas" populistien propagandan asiapitoisuudessa ja faktoissa.

• ehdokkaalle
        nimimerkilläsi kirjoitti:

kirjoittelua jatkossakin. Jos joskus päätät asettua vaaleissa ehdokkaaksi, paljasta silloin henkilöllisyytesi. Olen varma, että tulet valituksi roimin äänimäärin.Kirjoitustesi taso hakkaa mennen tullen "kangas" populistien propagandan asiapitoisuudessa ja faktoissa.

Tuossa linkissä on helkkarin pitkä keskusteluketju, mutta tapahtumissa ehdottomasti suomen kärkiketju. Juonenkäänteitä on ja paljon. Ihmisen typeryyttä voi vain ihmetellä :D. Tuossa siis ollaan kunnalisvaaleissakin jossakin vaiheessa.

• paskanjauhantaa

tämä.

• menisivät töihin

että olis jotain hyödyllisempää tekemistä kun jauhaa samaa paskaa viikosta toiseen.

• tuntuu
        menisivät töihin kirjoitti:

että olis jotain hyödyllisempää tekemistä kun jauhaa samaa paskaa viikosta toiseen.

kinnostavan eli jauhetaan loppuun asti.Päätökset pitää olla reiluja kaikkia kaupungilaisia kohtaan ja pelata avoimilla korteilla,häinhän tässä kaupassa ei käynyt.

• mieltä

älykkyystaso ei näillä kellään yllä aikuisten tasolle mutta onneksi tämä on
        varsin pieni ja vaatimaton porukka joka ei oikeaa elämää hetkauta suuntaan
        eikä toiseen.

• Eläkeläinen.
        mieltä kirjoitti:

älykkyystaso ei näillä kellään yllä aikuisten tasolle mutta onneksi tämä on
        varsin pieni ja vaatimaton porukka joka ei oikeaa elämää hetkauta suuntaan
        eikä toiseen.

Oikea elämä?? Mitä se on???

Kerropa nyt meillekin kun näytät tietävän, mitä se on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe