Valtiovallalla ei ole oikeutta riistää kansalaisilta heiän työllään ansaitsemia varoja ja jakaa niitä Afrikkaan erilaisiin "kehitysapu" kohteisiin. Kaiken auttamisen tulee olla vapaaehtoista ja perustua auttajan omaan valintaan ja harkintaan. Sosialismi ei ole auttamista lainkaan vaan veroriistoa. Parasta köyhien auttamista on oikeistopuolueiden tukeminen, sillä oikeisto haluaa vapauttaa köyhät vasemmistolaisten verokiskureiden ja veropiiskureiden sortovallasta, ja taate heille ne oikeudet joita köyhätkin tarvitsevat elääkseen.
Kehitysmaaapu ei ole auttamista
4
656
Vastaukset
- veronkiskonta
On väärin auttaa kauempana asuvaa lähimmistä lähellä asuvan lähimmäisen kustannuksella - Gandhi -
- silurus
Toisen ihmisen auttaminen ei tietenkään voi tapahtua kenenkään ulkopuolisen kustannuksella. Siksi sosialivaltio on rikos. Mitä ylläolevaan tulee, niin lähellä asuva "lähimmäinen" ei millään muotoa ansaitse apua enempää kuin kaukana asuva.
Olennaista on tunnistaa se, että auttaminen ei ole kenenkään velvollisuus. Silloin kun yksilö haluaa auttaa toista, sen tulisi tapahtua rationaalisen oman edun takia. "Pyyteetön" tai sattumanvarainen auttaminen on moraalitonta.
- maailmanrannan maalaaja
”Olen huomannut, että elinkeinoelämänkin piirissä on ihmisiä, jotka anteeksipyydellen kritisoivat vasemmistoa. He luulevat, että vasemmistolaisuudessa on pohjimmiltaan jotain hyvää. Minun ei tarvitse koskaan tuntea huonoa omaatuntoa, kun sanon, ettei vasemmistolaisuudella ole mitään annettavaa modernissa yhteiskunnassa.” Björn Wahlroos
"En tiedä, onko se ikävästi sanottu, mutta Sdp ja vasemmistoliitto ovat sellaisia katkerien ihmisten puolueita. Ei hyväksytä sitä, että toiset ihmiset menestyvät." Henna Virkkunen - udinen
Eräs poliitikko möläytti totuuden kehitysyhteistyövaroista, mutta joutui sitten nöyrästi pyytelemään anteeksi... SDP tekee verorahoilla avustustyötä, mitä sitten mielellään mainostaa omana hyväntekeväisyytenään, vaikka rahat tulevat veronmaksajilta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736