Havainnut palstalla selvää tekstiä siitä, että ihmisen täytyy pelastua ikuisesta häpeästä. Havaittu myös ne vastakirjoitukset, joissa ei ole tietoakaan pelastuksen TARPEESTA. Tuossa alla mainio esimerkki todellisesta evankeliumista ja aidosta julistamisesta! Joh. 6: 47 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: JOKA USKOO, sillä on iankaikkinen elämä. Ihanaa että olemme saaneet armon pelastua häpeästä ja kauhistuksen paikasta 8tai kauhukuvista?)! "Vanhurskas vaivoin pelastuu" On tuska sieluista. 1. Joh. 2:28 Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. Room. 9:3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta, (Paavali, pakanain apostoli, oli Benjaminin sukua) Danielin kirja 12. 2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen. 3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
Vastaukset 8
"TUOMIOKSI MINÄ OLEN TULLUT" Jeesus toi miekan niitä vastaan, jotka valehtelee, ettei ole olemassa paikkaa, josta meidän täytyy pelastua. Ja Jeesuksen sanoma sokaisee kaikki. Tiisille se on kunniaksi ja toisille päpeäksi iankaikkisuudessa, tuomioistuimen edessä. Älkää luulko muuta! Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. [10:34-36: Luuk. 12:51-53] Joh. 9:39 Ja Jeesus sanoi: "TUOMIOKSI minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi". Apt 9:3-5 3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; 4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" 5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. TUOMIO KUNNIAAN VAIKO HÄPEÄÄN ? 1. Joh. 2:28 Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. Dan. 12:2-3 2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen. 3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti. Mark. 9:48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu. Sinä joka vielä olet kuollut ja tiedoton - herää valvomaan! Ef. 5:14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!" Herra armahda! Antti
- benedi=SIUNATTU
Jeesus herättää kuolemaan nukkuneet, unesta! " Sentähden sanotaan: " Heräjä sinä joka nukut" Jeesus sanoi: " Tyttö nukkuu"...niin ihmiset nauroivat koska tiesivät tytön kuolleeksi...ja sanoipa joku: " Herra, jos hän nukkuu, niin hän tulee terveeksi" ..silloin Jeesus sanoi suoraan: " tyttö on kuollut" Toiset taas luulivat hänen puhuvan unessa nukkumisesta" raamattu1 Ihana kun Antti opettaa oikein iankaikkista evankeliumia! Kuolleet nukkuvat, eivätkä tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa!---Miksi ei? No, siksi kun suurin osa? jo poltetaan , ja tuhkat heitetään mereen, niiin oikean käden tuhka voi olla Atlantilla ja vasemman jäämerellä , jaloista puhumattakaan! Herra armahda Anttia jatkamaan toden puhumista!
Iso myrsky on tulossa. Millaisen arkin rakentaisit, että pysyisit pinnalla? Muista tämä tuleva myrsky on hirvittävä! Saapa sitten nähdä pystyykö Vaticaanin Jumala paljonkin omiaan pelastamaan? Näet maailma hukkuu saasteidensa alle, siksi tämä puhdistu operaatio on välttämätön!
- ARKI ON..
JEESUS KRISTUS, ITSE! Pauhatkoonpa elon meri, purten kestää sen. Turvan antaa pyhä veri, siksi pelkää en. Purtenani ompi armo, armo ikuinen. turhaan uhkaa meren tarmo, viima vihainen. Johdossa saan olla Herran, taivaan Kuninkaan. Hänpä voitti meren kerran, Hältä avun saan. Vaaroja on paljon kyllä, mutta pelkää en. Taivashan on meren yllä, hallitsija sen Puhdistaahan myrsky purren, painot pudottaa. Kulkisinko sitten surren, vaikka aaltoaa? Rauhan ranta silmiin siintää, sinne ikävöin. Sinne mielen aina kiitää, päivin sekä öin. (hengellisestä laulukirjasta san. Aatu Heiskanen)
- edellisen
ARKI ON.. kirjoitti:
JEESUS KRISTUS, ITSE! Pauhatkoonpa elon meri, purten kestää sen. Turvan antaa pyhä veri, siksi pelkää en. Purtenani ompi armo, armo ikuinen. turhaan uhkaa meren tarmo, viima vihainen. Johdossa saan olla Herran, taivaan Kuninkaan. Hänpä voitti meren kerran, Hältä avun saan. Vaaroja on paljon kyllä, mutta pelkää en. Taivashan on meren yllä, hallitsija sen Puhdistaahan myrsky purren, painot pudottaa. Kulkisinko sitten surren, vaikka aaltoaa? Rauhan ranta silmiin siintää, sinne ikävöin. Sinne mielen aina kiitää, päivin sekä öin. (hengellisestä laulukirjasta san. Aatu Heiskanen)
otsikon. Uudenliiton arkki. (ei arki) Lisään vielä, että eiköhän kaikki uudestisyntyneet ole tässä arkissa turvassa. Laitan vielä vakuudeksi Room 8:38-39 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä eroittaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- ON iankaikkinen elämä
mutta joka EI USKO ... silläkinkö on iankaikkinen elämä ???? EI SUINKAAN OLE.. sitä juuri usko on että uskoo Joh. 5:24 "Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän EI JOUDU TUOMITTAVAKSI, vaan hän ON JO SIIRTYNYT kuolemasta elämään. Siis meidän ei tule uskoa Anttia tai muita jotka uskottelevat, että me olisimme kuolemattimia ilman pelastustakin, tosin jossain muualla kuin Jumalan huostassa. Raamattu on yksiselitteinen tässä asiassa, sellainen elämä ei ole ikuista yhtä vähän kuin meidän rakkaudellinen taiivaallinen Isämme olisi piinaaja.
- on iankaikkisuus,
mutta vaan eri paikassa, kuin Jeesuksen omilla. On oleva ylösnousemus, niin vanhurskasten kuin vääräin. Ja Danielinkirjaa näissä viesteissä on jo siteerattu monta kertaa.
- benedi=SIUNATTU
että kuolleet nukkuvat, eivätkä tiedä mitään! Todistaahan siitä hänen oma kirjoituksensa " ja monet maan tomusta heräjävät... Antti uskoo aivan oikein ettäö kuolleet nukkuvat, kuten Jeesuskin uskoi! Sen vuoksi Antilla on sama usko kuin Jeesuksellakin! " Lasarus nukkuu mutta minä menen herättäämään hänet" ..Jeesus Välillä Antti vain käväisee kuuntelemasssa HELLUNTAI VELJIÄ?. JA ON VÄLILLÄ TAAS EKSYKSISSÄ, ENNENKUIN ADVENTISTIT PALAUYTTAVAT HÄNET TOTUUDEN TIELLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951821
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481170- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1931130- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11864- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711