Kaatuneiden muistopäivä

on älyvapaa juhlapäivä

On hölmön hommaa tuo kaatuneitten kunnioittaminen. Ihmisten tappaminen maa-alueiden ja rahan takia on täysin älytöntä ajasta ja paikasta riippumatta. Näillä kunnioitus-päivillä ihannoidaan vanhoja rötöksiä ja pestään veteraaneja puhtaaksi Suomen sotarikoksista. Ikävimmillään nämä kinkerit saavat nuoretkin uskomaan, että kyllä ihmisten tappaminen on hyvä asia kun siitä saa marttyyrin sädekehän. Eikö olisi aika antaa ja pyytää anteeksi, niin voitaisiin unohtaa nämä vanhojen hölmöilyjen kunnioitukset? Yhtä idiootteja kaikki veteraanit ja heidän kunnioittajansa, sitä samaa materian perässä juoksevaa roskasakkia.

9

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiä ovatten kyllä

"On hölmön hommaa tuo kaatuneitten kunnioittaminen. Ihmisten tappaminen maa-alueiden ja rahan takia on täysin älytöntä ajasta ja paikasta riippumatta. Näillä kunnioitus-päivillä ihannoidaan vanhoja rötöksiä ja pestään veteraaneja puhtaaksi Suomen sotarikoksista. Ikävimmillään nämä kinkerit saavat nuoretkin uskomaan, että kyllä ihmisten tappaminen on hyvä asia kun siitä saa marttyyrin sädekehän. Eikö olisi aika antaa ja pyytää anteeksi, niin voitaisiin unohtaa nämä vanhojen hölmöilyjen kunnioitukset? Yhtä idiootteja kaikki veteraanit ja heidän kunnioittajansa, sitä samaa materian perässä juoksevaa roskasakkia." Veit sanat suustani.

• en kerro nimimerkkiä

Ruoskikaa itseänne! Aah! Sanokaa: "Minä olen valkoinen!" "Minä olen syyllinen!" Ja kaatakaa päälleni kuumaa steariinia! Aah! Ooh! Mutta vakavammin ottaen; tuollainen oman kansan puolesta taistelleiden väheksyminen on jokseenkin lapsellista. Nykypäivän suomalainen on vaan niin tottunut tulemaan valmiiseen pöytään, että luonnon jokseenkin armottomat realiteetit ovat täysin kadoksissa. Syö tai tule syödyksi, niin homma todellisuudessa toimii, eikä sitä totuutta pysty oikeasti muuttamaan millään keinotekoisilla ideologioilla. Mutta kuten tunnettua, tosiasioiden hyväksyminen vaatii aika vahvaa luonnetta ja sitä ei nykysuomalaiselta tahdo löytyä. On paljon helpompaa istua jauhaa jotain harhaista ideologista paskaa, kun samaan aikaan äiti tuo ruuan pöytään. Helppoa elämää, sopii heikoille.

• Hienosti sanottu
        en kerro nimimerkkiä kirjoitti:

Ruoskikaa itseänne! Aah! Sanokaa: "Minä olen valkoinen!" "Minä olen syyllinen!" Ja kaatakaa päälleni kuumaa steariinia! Aah! Ooh! Mutta vakavammin ottaen; tuollainen oman kansan puolesta taistelleiden väheksyminen on jokseenkin lapsellista. Nykypäivän suomalainen on vaan niin tottunut tulemaan valmiiseen pöytään, että luonnon jokseenkin armottomat realiteetit ovat täysin kadoksissa. Syö tai tule syödyksi, niin homma todellisuudessa toimii, eikä sitä totuutta pysty oikeasti muuttamaan millään keinotekoisilla ideologioilla. Mutta kuten tunnettua, tosiasioiden hyväksyminen vaatii aika vahvaa luonnetta ja sitä ei nykysuomalaiselta tahdo löytyä. On paljon helpompaa istua jauhaa jotain harhaista ideologista paskaa, kun samaan aikaan äiti tuo ruuan pöytään. Helppoa elämää, sopii heikoille.

"Ruoskikaa itseänne! Aah! Sanokaa: "Minä olen valkoinen!" "Minä olen syyllinen!" Ja kaatakaa päälleni kuumaa steariinia! Aah! Ooh! Mutta vakavammin ottaen; tuollainen oman kansan puolesta taistelleiden väheksyminen on jokseenkin lapsellista. Nykypäivän suomalainen on vaan niin tottunut tulemaan valmiiseen pöytään, että luonnon jokseenkin armottomat realiteetit ovat täysin kadoksissa. Syö tai tule syödyksi, niin homma todellisuudessa toimii, eikä sitä totuutta pysty oikeasti muuttamaan millään keinotekoisilla ideologioilla. Mutta kuten tunnettua, tosiasioiden hyväksyminen vaatii aika vahvaa luonnetta ja sitä ei nykysuomalaiselta tahdo löytyä. On paljon helpompaa istua jauhaa jotain harhaista ideologista paskaa, kun samaan aikaan äiti tuo ruuan pöytään. Helppoa elämää, sopii heikoille." -------- Ketjun avaaja luuli panevansa "nazeille" jauhot suuhun mutta sinä sanoitin viimeisen sanan eli totuuden, johon ei ole mitään lisättävää. Hienoa!

• Oi miten hienoja ihmisiä
        Hienosti sanottu kirjoitti:

"Ruoskikaa itseänne! Aah! Sanokaa: "Minä olen valkoinen!" "Minä olen syyllinen!" Ja kaatakaa päälleni kuumaa steariinia! Aah! Ooh! Mutta vakavammin ottaen; tuollainen oman kansan puolesta taistelleiden väheksyminen on jokseenkin lapsellista. Nykypäivän suomalainen on vaan niin tottunut tulemaan valmiiseen pöytään, että luonnon jokseenkin armottomat realiteetit ovat täysin kadoksissa. Syö tai tule syödyksi, niin homma todellisuudessa toimii, eikä sitä totuutta pysty oikeasti muuttamaan millään keinotekoisilla ideologioilla. Mutta kuten tunnettua, tosiasioiden hyväksyminen vaatii aika vahvaa luonnetta ja sitä ei nykysuomalaiselta tahdo löytyä. On paljon helpompaa istua jauhaa jotain harhaista ideologista paskaa, kun samaan aikaan äiti tuo ruuan pöytään. Helppoa elämää, sopii heikoille." -------- Ketjun avaaja luuli panevansa "nazeille" jauhot suuhun mutta sinä sanoitin viimeisen sanan eli totuuden, johon ei ole mitään lisättävää. Hienoa!

Mitä älyn jättiläisiä nämä kaksi viimeistä persu-isäänmaanystävää. Onko koirat jo valittu puolisoiksi? Ehkä järkkäätte seuraavaksi sodan vaikka Viroa vastaan, että saadaan lisää veteraaneja kunnioitettavaksi? Vain typeryys on näköjään rajatonta.

• Vete Raani
        Oi miten hienoja ihmisiä kirjoitti:

Mitä älyn jättiläisiä nämä kaksi viimeistä persu-isäänmaanystävää. Onko koirat jo valittu puolisoiksi? Ehkä järkkäätte seuraavaksi sodan vaikka Viroa vastaan, että saadaan lisää veteraaneja kunnioitettavaksi? Vain typeryys on näköjään rajatonta.

Lievästä fatalistisuudestaan huolimatta annetut vastaukset olivat jämptejä ja asiallisia. Äärivasemmiston kirjallisesti lahjakkaat voi laskea yhden käden sormilla. Katuja kyllä vallataan, turkisyrittäjiä kyllä terrorisoidaan ja ollaan hirmu aktiivisia sadoissa projekteissa joissa tavallinen kadunmies ei voi olla mukana vaikka tahtoisikin. Eihän nyt kukaan ole esittänyt virheellisiä -sanot typeriä- argumentteja vain ja ainoastaan siksi, että sinä sanot niin. Tuo veteraanien murhaajiksi sättiminen on vanha ja kulunut shokeerauskeino. hakaristi se olla pitää. Täräytät kunnon propellin vihreään maihinnousutakkiin niin yksityisautoilun, lihan syömisen, kansakuntien toimimisen olemassaolonsa puolesta ynnä muiden vitsausten vastustaminen saa ihan uutta särmää. Entä Che Guevara? Eikun niiiiiin... sehän sai sosialistisen vallankumouksen nimissä tappaa kuin kulkutauti "ku sil oli nii ylevä periaate" Ei sitä voi verrata suomalaiseen sotilaaseen.

• on kommunisteja
        Vete Raani kirjoitti:

Lievästä fatalistisuudestaan huolimatta annetut vastaukset olivat jämptejä ja asiallisia. Äärivasemmiston kirjallisesti lahjakkaat voi laskea yhden käden sormilla. Katuja kyllä vallataan, turkisyrittäjiä kyllä terrorisoidaan ja ollaan hirmu aktiivisia sadoissa projekteissa joissa tavallinen kadunmies ei voi olla mukana vaikka tahtoisikin. Eihän nyt kukaan ole esittänyt virheellisiä -sanot typeriä- argumentteja vain ja ainoastaan siksi, että sinä sanot niin. Tuo veteraanien murhaajiksi sättiminen on vanha ja kulunut shokeerauskeino. hakaristi se olla pitää. Täräytät kunnon propellin vihreään maihinnousutakkiin niin yksityisautoilun, lihan syömisen, kansakuntien toimimisen olemassaolonsa puolesta ynnä muiden vitsausten vastustaminen saa ihan uutta särmää. Entä Che Guevara? Eikun niiiiiin... sehän sai sosialistisen vallankumouksen nimissä tappaa kuin kulkutauti "ku sil oli nii ylevä periaate" Ei sitä voi verrata suomalaiseen sotilaaseen.

Hienoa logiikkaa. Kaikki kanssasi eri mieltä olevat ovat kommunisteja. Kyllä näin rakennetaan tasa-arvoista ja suvaitsevaista Suomea. Säälin sinua, hankkisit itsellesi elämän ja lopettaisit kadehtimasta mustien kookkaampia sukuelimiä.

• Anonyymi
        Hienosti sanottu kirjoitti:

Venäjällä on Stalinistit.

• Jooooooo

Sotiemme veteraanit!

• Anonyymi

Eihän tässä ketjussa puhuta mitään ruskeasta talosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe