hullu

tuplaus

pelikone kysyi eilen täyspotissa kun sain värisuoran 1,60e panoksella että "tuplaatko"?kiusaus vei voiton ja tuplasin 48e ja kone palkitsi sen jokerilla:)!en kyllä usein tota mene tekemään....arvaa hakkasiko sydän?

7

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankaltainen

      tilanne paffilla. 4€ paukulla iso värisuora 1000€. kone kysyi tuplataanko. kiusaus vei siinäkin voiton. ja niinhän siinä kävi että voiton vei myös paffi. kone sai nelosen, minä sain kolmosen. pai pai tuusa, paffi pitää susta huolen!

    • .Kampela2

      joulu aikaisin tänä vuonna.Yleensä kone isommissa voitoissa loihtii itselleen mustan seiskan tai muuten vain poksahtaa.

    • pokerissa texas holdém olen hävinnyt kuningas värillä ässä värille joskus 3000€ näppäimistön ja hiiren. Kyllä sen verran harmitti, että meni ne säpäleiksi. On tollainen potti sitten toki voitettukin tosin omahassa. Texasissa ei ole tannut tulla yhtä yksittäisessa jaossa suurinta tappiota koskaan takasin.

      • .kampela2

        texasis olin kyl melkein tonnin voitol paffilt silt päivält...pöydäs risti 4,6&8 ja pari roskakorttia nelosten ja täydenkäden mahdollisuutta ei ollut.Itsel ristiässä ja pienempi risti.saletti voitto...vaan ei,fisul risti5&7,joku 300 ja hilut oli potti.shokissa laitoin texas-sulun 4 viikoks.


      • ATRIK PANTONIUS
        .kampela2 kirjoitti:

        texasis olin kyl melkein tonnin voitol paffilt silt päivält...pöydäs risti 4,6&8 ja pari roskakorttia nelosten ja täydenkäden mahdollisuutta ei ollut.Itsel ristiässä ja pienempi risti.saletti voitto...vaan ei,fisul risti5&7,joku 300 ja hilut oli potti.shokissa laitoin texas-sulun 4 viikoks.

        kerran hävis fixed lim ompussa värisuoralla isomalle mutta suurin plo,ssa jossa pikkuisen vajaa 400 taalaa a,a,a,10,10 täkärillä 10 nelosille kun vihu veti 1 outtisen riverillä paf silloin vitutti.


      • tyhmyyttä jos

        jos antaa toiselle rahat ilman nutteja.


      • idi oot-
        tyhmyyttä jos kirjoitti:

        jos antaa toiselle rahat ilman nutteja.

        ti. et sillei..hei!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe