Moikka kaikille, Istutin pihaamme muutaman n. metrin korkuisen pylvästuijan syksyllä, ja ne talvehtivat mielestäni oikein hyvin ja suojattuina selvisivät keväästäkin. Nyt olen huomannu niiden alimpien oksien mustuvan ja siitä seuraavien muuttuvan vaaleiksi... Onkohan myyrät tehneet tuhojaan, vai olenko jotenkin muuten kohdellut niitä väärin (koira merkkaa niitä joskus tms.) Antakaas kommenttia, mitä pitäisi tehdä, ennenkuin mulla on kokonaan mustia tuijankäppänöitä pihassani.
Pylvästuija mustuu alhaalta - mikä avuksi
isä-67
2
2967
Vastaukset
- se syy
Hävitä koira, niin tuijasi elää.
- Uhri olen myös.
Minulla on lähellä katua pylvästuija. No naapurin vähä-älyinen emäntä siihen kusetti isoa koiraansa, taisi olla bernhardilainen, ja sehän tappoi siitä alaoksat. Että mielellään todella koira pois talosta ja tuija menestyy. Ja havut yleensä eivät kestä koiran kusta. Enkä minä edes nähdä enää niitä otuksia. Onneksi se rakki kuoli käärmeen puremaan. Sori vaan koirien ystävät. Olen hieman Oinosen kanssa samaa mieltä tästä maailman menosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847