"5 Moos 23:18 Älä tuo portonpalkkaa äläkä koiranpalkkaa Herran, sinun Jumalasi, huoneeseen..." Onx tos kyse puruluista vai koirankexeistä vai mistä? /..\ O
"Koiranpalkka"? :O
6
388
Vastaukset
- Akkad
Deut. 23:19 You shall not bring a harlot's hire or the exchange for a dog to the House of HASHEM, your God. (Artscroll Tanach) Koiran kaupasta/vaihtokaupasta kyse.
...jos oon myyny koiran ja saanu siitä sadan euron setelin, niin en saa tuua sitä seteliä pyhäkköön vaan se pittää jättää pokelle tai sitten ensin pankissa rikkoo vaikka kahex viiskymppisex...:O
- Akkad
KTS kirjoitti:
...jos oon myyny koiran ja saanu siitä sadan euron setelin, niin en saa tuua sitä seteliä pyhäkköön vaan se pittää jättää pokelle tai sitten ensin pankissa rikkoo vaikka kahex viiskymppisex...:O
Just niin. mechir kelev - maksu koirasta.
- vaihtorahoista sitten
KTS kirjoitti:
tietää vai onko taas kyse vaan "uskosta" vailla totuutta?
vaihtorahoista sitten kirjoitti:
tietää vai onko taas kyse vaan "uskosta" vailla totuutta?
...sellast "pestyä" rahaa kun ovat käyneet yhden sallitun vaihtovarvin lävitse...
- mitä Maddoffi
KTS kirjoitti:
...sellast "pestyä" rahaa kun ovat käyneet yhden sallitun vaihtovarvin lävitse...
harrasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975