Onko Jaana Saarisen (Maarit Salinin) poika salkkareissa , joka näyttelee Sampoa,joku Sampsa?.Luin jostain tämmÖistä.
Maarit Salin
8
1563
Vastaukset
- sampon näyttelijän
äiti on se nainen, joka näyttelee Helenaa.
- Rosan äiti
"Helenaa" näyttelevä nainen on tietääkseni Rosa Meriläisen äiti,ei kai Sampo ole Rosan veli?
- '''
Sampoa näyttelevä Sampsa Tuomala on Jaana Saarisen(Maarit Salin)poika.
- kyselijä vielä
''' kirjoitti:
Sampoa näyttelevä Sampsa Tuomala on Jaana Saarisen(Maarit Salin)poika.
Kiitos tiedosta,en olisi osannut yhdistää, eivät kyllä mielestäni ole yhtään samannäköisiä,mutta siis äiti ja poika on kyseessä.
- kotikadun
Rosan äiti kirjoitti:
"Helenaa" näyttelevä nainen on tietääkseni Rosa Meriläisen äiti,ei kai Sampo ole Rosan veli?
Rosa Meriläisen äiti on Kotikadun Eeva Mäkimaa eli Lena Meriläinen.
- Rösa
kotikadun kirjoitti:
Lena on Rösan täti,anteeksi vaan.
- PERKEl
kotikadun kirjoitti:
Maaritin poika on SAmpoOO ja roosa merilääsen äitee on se juoppo vararikollinen HELLLLLLu
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin tunnsiotan Sampsan MaariTTIn eli Jaana Saarisen poijaksi. Silloin kun het hymyilevät viekkaasti. lumpsusilmäturbohuulia kumpikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894