Mikähän alppiruusuani vaivaa kun se ei kuki? Istutin toissakeväänä, jolloin se kukki hienosti, viime kesänä ei ja tuntuu ettei taaskaan. Muuten se on pirteä ja uusia lehtinuppuja runsaasti. Hapan maaperä on eduksi, sen tiedän ja vanhan kansan ohjeiden mukaan laitoin jo epätoivoissani piimää sen juurelle kasteluveden mukana.
Alppiruusu
Viherrastas2
3
384
Vastaukset
- apuja ongelmaan
Itse epäilen ettei alppiruususi ole saanut lannoitusta oikeaan aikaan. http://www.kotipuutarhuri.com/keskustelu/puutarha-ja-koristekasvit/alue_1042
- mie vaan
nuputhan muodostuu jo edellisenä vuotena eli onko niin että kasvilla on ollut tarpeeksi kosteutta ja muuten oivat olot tehdä nuppuja? Nuput myös kuivuvat keväällä helpommin kuin esim lehdet joten ne voivat jäädä siksi aukeamatta..
- ovatkin
Mitä tarkoitat noilla lehtinupuilla ? Ehkä ne juuri ovat niitä nuppuja, joilla se kukkii kesällä.Nuput ovat siinä lehtirykelmän keskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614