Matt 24:23-24"Jos joku silloin sanoo teille:Katso täällä on Kristus tai tuolla älkää uskoko.Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä,niin että he eksyttävät jos mahdollista valitutkin." Huomioitavaa tässä se että Jeesus ei sano onko vai eikö mahdollista.Vaan että jos.Luulen että voimme vaikuttaa siihen kummin on. Matt 7.15-23 siinä yksi porukka vetoaa siihen että mm.profetoitiin Jeesuksen nimessä mutta Jeesus sanoo ettei ole koskaan tuntenut ja käskee mennä pois. Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä. Jotkut uskovat ikäänkuin tuntevat ottavan tien ja elämän muttei totuutta.Yksi uskonveljeni kertoi että hänelle oli yksi uskova sanonut minä olen uskossa minussa ei ole syntiä.Mieli ikäänkuin blokkaa pois kaiken negatiivisen itsestään. Ei käy että jätetään totuus ulkopuolelle.Voimme vaikka pyytää että Jumala Pyhän Hengen kautta näyttäisi meille totuuden itsestämme.
Matteuksen valossa
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184