Toivotan vain....

Cynthia1

Hyvää päivää itse kullekkin. :)) Elämässä kerääntyy risukasoja..ja kun se kasa on oikein suuri,niin ystävät lohduttavat ..."paistaa se aurinko sunkin risukasaan ennenpitkää".. Usein sitä on niin menettänyt uskonsa,että ajattelee,et ei se kyllä mun kasaan paista ikinä :( Mutta mutta....ihminen on erehtyväinen.. :) Kaikkea yllättävää voikin sattua ;)) Mulla..se risukasa on edelleen suuri..mutta näen jo auringon säteet..Ei se ihan kokonaan ole "perille asti" päässy paistamaan,mutta sen verran kuitenkin,että lämmittää niin mukavasti :)) Mä usein oon linkittäny kaipuu-aiheisia kipaleita..Jospa nyt laittaísin hiukan iloisempaa musaa :)) Nautitaan kesän(kin) lämmöstä,eiks jee??? :)) Tarja..ollu aina yks mun suosikki artisteista :) http://www.youtube.com/watch?v=hM-IODJvexY&feature=related Tarja Lunnas - Naurus sun,Katseesi sun -

13

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      hyvää päivän jatkoo sullekki!

      • Cynthia1

        tai nyt jo pitäisi iltaa toivottaa..Samapa tuo... Iloinen mieli ja hymy herkässä..Kiva :)


    • selviää sisulla ja oksa kerrallaan. Ne pienet auringon pilkahdukset oksien seassa antaa tunteen että sieltä pääsee pois, ei aina heti mutta siinä välillä voi aina miettiä muita iloisia asioita. Ja ne oksathan ovat jo kuivia joten ne on helppo polttaa sitten jälkikäteen. http://www.youtube.com/watch?v=ot3cVY1JESQ Ai niin, meinasi unohtua, päivä on tosiaan kaunis ja sen voi luokitella myös hyväksi.

      • Cynthia1

        huomio... :)) Ne risut voikin polttaa... Jospa polttaisi ne juhannuksena :D


    • Akkametso69
      • Cynthia1

        Juu...päivä ollu mitä mainioin ja illasta tulee vieläkin mainiompi... Joskus mennään lujaa alaspäin mut nyt kyllä suunta on oikea...Ylöspäin mennään ja lujaa...JEEEE... ;)))


    • kalaturk

      Tulin vaa kertomaa et risukasast pääsee eroon kätevästi oksasilppuril ja ei muuta ku tulta perään...mut täytyy kattoo varoiks mistä päi tuulee ;o)

      • Cynthia1

        tai sitten kerää ne yhteen kasaan ja tekee juhannuskokon....sekin kun on kuitenkin tulossa :) Ai mut se tuuli...hmm...*miettii* ;)


    • Aurinko heloittaa ,kaaanista..

      • Cynthia1

        niin tuo tekee...Mäkin ollu polvipökät ja hihaton paita pääl koko päivän..Lämmintä :))


    • sun_kanssa
      • Cynthia1

    • impi-lempi

      Ihanaa, että näet jo valoa tunnelin päässä :) Hyvän biisin laitoit :)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4710
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2824
    3. 134
      1727
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      207
      1410
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1166
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe