Hiukan kommentoin sitä että puhutaan Pyhästä Hengestä juopumisesta.Mielestäni se on aika varomatonta puhetta.Mutta katsotaan mitä Raamattu sanoo: 2.Tim 1:7" Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen." Herää kysymys miksi pitää puhua Hengestä juopumisesta kun kerran tuossa ei mainita että juopumuksen hengen? Apostolien tekojen 2 luvussa kun Pyhä Henki tulee opetuslapsiin niin jotkut arvelevat heidän olevan juovuksissa.Mitä Pietari sanoo? Ap 2:15"Eivät nämä ole juovuksissa,niinkuin te luulette, sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä." Lukekaa itse kokonaan 2luku katsokaa sanotaanko siinä että." Pietari sopersi juopuneena että:h-hei ku-kuule she-on shellanen juttu et-tä tä-tästä puhu-hutiin profeeetta Joeelin ka-kautta te nhau-lit-sitte Jee-suk-sen Nasa-retilaisen ja se oli s-he messias joshta puhhuttiin ja sh-iinä o-n ai-noa pellastumishen mahdollishuush. Ei sanota niin. On se kumma juttu että nykypäivänä kokeneilla Jumalan miehillä on harkinta kuin kuin vastauskoontulleilla 15vuotiailla.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527