...sitähän on jo maailmansivu varoiteltu että sen kannattamattomampaa harrastusta ei ole, laitetaanpas sitten juttu siitkin aiheesta: Älä koskaan väittele naisten kanssa!! Mies, älä koskaan väittele naisen kanssa - häviät varmasti! ELÄMÄNVIISAUS !! Eräs pariskunta meni lomalle järven rannalle, jossa tarvittiin kalastuslupa. Mies rakasti onkimista aamuvarhaisella ja nainen rakasti lukemista. Eräänä aamuna mies palasi parin tunnin kuluttua kalastamasta ja meni nokkaunille. Vaikka nainen ei tuntenut hyvin järveä, hän päätti lähteä soutelemaan veneellä. Soudeltuaan jonkin aikaa hän laski ankkurin ja alkoi lukea kirjaansa. Jonkun ajan kuluttua ilmestyi kalastuksenvartija hänen veneensä luo ja sanoi: -Päivää rouva... mitäs te olette tekemässä? -Luen, vastasi nainen - ajatellen että se oli itsestään selvää. - Olette alueella jossa on kalastus kielletty. - Mutta enhän minä kalasta! Ettekö näe? - Kyllä, mutta teillä on kaikki tarvikkeet mukana. - Teidän on seurattava minua, joudun sakottamaan teitä. - Jos sen teette, ilmoitan teidät poliisille väkisinmakaamisesta! sanoi nainen närkästyneenä. - Mutta... enhän minä ole edes koskenut teihin!! - Niin, mutta teillä on kaikki tarvikkeet mukana! Kertomuksen opetus: Älä väittele koskaan sellaisten naisten kanssa, jotka osaavat lukea. Tämä tarina on kaikille älykkäille naisille jotka tarvitsevat hymyn, ja kaikille miehille joiden ajattelet kestävän todellisuutta.
Väittelystä naisen kanssa...
28
811
Vastaukset
- tämäpä
vasta mukava juttu olikin. :D
- pirpzu
Turha siis tulla väitteleen, niiiin!
...mutta tasa-arvo velvoittaa,ja se toteutuu vasta sitten kun mies voi miehenä kyykyttää naisen väittelyssä ilman tunnontuskia, ja päinvastoin!
- imalamaika
tarinassahan tuli naisen viisaus... Ei kannata väitellä miehen kanssa! (... vaan laittaa jauhot suuhun heti alkuun.)
..Ja mikäs neropatti se siinä vauhdissa? Vai pitäisi miehelle heti pistää jauhot suuhun, ja miksi? Naisen tahtomiset ovat melkein poikkeuksetta sellaisia että kun saavat ne tahtonsa kiukuttelemalla läpi,ja toteavat lopulta ettei juttu olekaan mieleen, tehdään miehestä siihen ei-toivottuun lopputulokseen syyllinen... Sitähän mä vaan olen aina ihmetellyt, miksi naisille ei sovi sukupuoltenvälinen tasa-arvo, vaan halutaan alistetusta asemasta päästä alistajaksi Mä taidan perustaa miesten vapautusarmeijan...mitäs siihen sanot?
- imalamaika
Kadunmies kirjoitti:
..Ja mikäs neropatti se siinä vauhdissa? Vai pitäisi miehelle heti pistää jauhot suuhun, ja miksi? Naisen tahtomiset ovat melkein poikkeuksetta sellaisia että kun saavat ne tahtonsa kiukuttelemalla läpi,ja toteavat lopulta ettei juttu olekaan mieleen, tehdään miehestä siihen ei-toivottuun lopputulokseen syyllinen... Sitähän mä vaan olen aina ihmetellyt, miksi naisille ei sovi sukupuoltenvälinen tasa-arvo, vaan halutaan alistetusta asemasta päästä alistajaksi Mä taidan perustaa miesten vapautusarmeijan...mitäs siihen sanot?
nyt pysyisin sanojeni takana...? Jos miehen kanssa inttelemään käy, niin siitä ei tule loppua. Vielä vuodenkin päästä kuuluu: "Muuten siitä... Olit kyllä väärässä sen suhteen... Sää varmaan vieläkin vihottelet siitä kun..." Joten parempi jauhot suuhun kerralla, ettei jankutukseksi mene.
imalamaika kirjoitti:
nyt pysyisin sanojeni takana...? Jos miehen kanssa inttelemään käy, niin siitä ei tule loppua. Vielä vuodenkin päästä kuuluu: "Muuten siitä... Olit kyllä väärässä sen suhteen... Sää varmaan vieläkin vihottelet siitä kun..." Joten parempi jauhot suuhun kerralla, ettei jankutukseksi mene.
..hyväksyn selityksen ;)
Kadunmies kirjoitti:
"Sitähän mä vaan olen aina ihmetellyt, miksi naisille ei sovi sukupuoltenvälinen tasa-arvo, vaan halutaan alistetusta asemasta päästä alistajaksi" lainaus Kadunmieheltä. Ei oikein istu mulle väittely tasa-arvosta, mutta kiikaroin nämä sanat;D Mitäs se Kettunen oikein meinaa?
- saada jauhot
miehen suuhun on leipoa niistä jotakin erityisen hyvää. Tosin siinäkin on ehkä liikaa haastetta, koska maailman parhaat kokit ovat järjestään miehiä...
- imalamaika
saada jauhot kirjoitti:
miehen suuhun on leipoa niistä jotakin erityisen hyvää. Tosin siinäkin on ehkä liikaa haastetta, koska maailman parhaat kokit ovat järjestään miehiä...
olet söötti! Laittaisin sulle heti korvapuustin, kun vaan tietäisin minne.
- Tuonhan piti olla
imalamaika kirjoitti:
olet söötti! Laittaisin sulle heti korvapuustin, kun vaan tietäisin minne.
alun perinkin selvää kun kirjoitit sen omaan viestiisi.
- imalamaika
Tuonhan piti olla kirjoitti:
alun perinkin selvää kun kirjoitit sen omaan viestiisi.
nuuskamuikkuseni! Nyt sait mulle jauhot suuhun...
- naisellisin keinoin
imalamaika kirjoitti:
nuuskamuikkuseni! Nyt sait mulle jauhot suuhun...
vaan pitää joskus järjestää kunnon kaksintaistelu kaulimin aseistautuneina ja tuotokset syötetään sitten toisillemme kun taustalla soivat bulgarialaiset kansantanhut ilmabalalaikan säestyksellä.
Sekundanttini lähtee hanskoineen asialle, kunhan ehtii ja muistaa... - imalamaika
naisellisin keinoin kirjoitti:
vaan pitää joskus järjestää kunnon kaksintaistelu kaulimin aseistautuneina ja tuotokset syötetään sitten toisillemme kun taustalla soivat bulgarialaiset kansantanhut ilmabalalaikan säestyksellä.
Sekundanttini lähtee hanskoineen asialle, kunhan ehtii ja muistaa...Pumpernikkelini! Lupaat vaan...
- riskiä kerrakseen
imalamaika kirjoitti:
Pumpernikkelini! Lupaat vaan...
Monia pikaisesti annettuja lupauksia joutuu miettimään vielä vuosikymmenten päästä. Varsinkin jos ne erehtyy kovin kevytmielisesti pitämäänkin.
- on
riskiä kerrakseen kirjoitti:
Monia pikaisesti annettuja lupauksia joutuu miettimään vielä vuosikymmenten päästä. Varsinkin jos ne erehtyy kovin kevytmielisesti pitämäänkin.
niin kevytmielinen luonne ja pitkä muisti.
- nousee korkealle
on kirjoitti:
niin kevytmielinen luonne ja pitkä muisti.
ja näkee pitkälle, myös menneisyyteen.
- imalamaika
Kadunmies kirjoitti:
menneitä mä kelasin; luin vanhoja juttuja tarkemmin (kun ei uusiakaan juuri tarjolla ole), kun tuo Unijukka on tainnut jättää minut täysin rauhaan... Sinähän se oikea IMARTELIJA olet: "mikäs neropatti se siinä...", ihan kainoksi käyn tuollaisen tunnustuksen jälkeen! Miten mies voikaan tunnustaa naisen viisauden - ja niin kauniin sanakääntein :-)))
Ja tuosta miesten vapautusarmeijasta - mistäs miehet vapauden tarvitsisivat? En ymmärrä lainkaan...
- ninro
nuo miehetkin osaavat väittelyntaidon. Tasapuolisesti kummatkin niin naiset kuin miehetkin.
- BööSulle
sitä se hoki alkuvuodesta, alkavaan kesään päivään tähän :D Tein samoin, ymmärränsin ja huomena sitä samaa :) Ymmärrän ja ymmärrän... Kuin grilli makkara, mitäpä sitä grillaamaan, ku paketis lukee grilli makkara :))))))
- gitta5
Piristys :) no juu onhan noita monta juttua :) Voisin laittaa montakin jujua mut sensuuri veisi :D Vai veisikö??
- Masse-setä
Tosin. jos väittely katkuu kovin pitkään, niin voi aina sanoa, että antarktiselle ajatteli mieli. - No aioitko tapattaa itsesi kylmyyteen? - Enhän toki, vaan siihen pingviinien hajuun.
- Mese setä
Jos ei olisi tuota liittymismaksua, eikä salaisia velvotteita saati viruksia, niin olisi aika hieno juttu.
- dfsafdsafasdfdas
öö samalla perusteellahan mies voi syyttää naista väkisinmakaamisesta... ei ollu naikkosella järkeä päässä.. nojaa kyllähän nykyään pitää tv-lupakin maksaa vaikkei toosaa katsoiskaan, omistaminen riittää. hmm tästähän voi johtaa vaikka mitä mielenkiintoista.. miehet ja naiset ovat siitä samanlaisia, että molemmat ovat idiootteja. ero on siinä, että mies yleensä ymmärtää tyhmyytensä, naiset eivät edes tajua vajotessaan miesten tasolle.
- naisen kanssa
"Kertomuksen opetus: Älä väittele koskaan sellaisten naisten kanssa, jotka osaavat lukea."
On turhaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062972Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141827- 1361802
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491671Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641322- 931122
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841108- 581087
- 591077
- 67932