The Hills

Loana

Onko täällä muita jotka ovat yhtä hulluna sarjaan The Hills? Sarja kuvaa paljon sellaista elämää minkä näen omakseni muutaman vuoden kuluttua. Sarjaa on esitetty mtv:llä neljä kautta ja viidettä aletaan varmaankin kohta näyttämään. Itse olen tietenkin ajan tasalla ja katson Hillsin sivuilta aina tuoreimman jakson joka jenkeissä edellisenä iltana esitetty:) Vitosesta on nyt 7 jaksoa tullut,tänään tulee kahdeksas, enkä malta odottaa huomiseen että sen pääsee näkemään. Neloskauteen asti jokaikisen jakson olen katsonut n kolme kertaa..on se niin hyvä

5

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _DvF_

      Sopivaa viihdettä viikonloppuun! LA:ssa paistaa aina aurinko! Jaksot on vaan pyörineet jo niin kauan, että ne muistaa jo ulkoa.

      Käsitykseni mukaan viides kausi jäänee Hillsin viimeiseksi(?), yllättävän kauan sitä onkin tehty. Uusia jaksoja en ole katsonut, mutta kaipa ne kohta tulevat telkkaankin. Mikään hirveä fani en ole, vaikka kaikki jaksot onkin tullut siis nähtyä monesti. Mutta minulla ei ole mitään Hills krääsää (onko sellaista edes?) tai muuta sälää. Uudet jaksot ovat kuitenkin aina odotettuja!

      Omasta mielestäni tämä neljäs kausi on ollut huonoin, vai alanko vain olla yli-ikäinen tätä sarjaa katsomaan? :) Sääli, että Whitney lähti, hän oli mielestäni sarjan "järki" ja ehdoton lempparini! The Cityä en ole jaksanut tiiviisti kuitenkaan seurata. Se, että Audrina epäili LC:n ja Justin Bobbyn pelehtineen keskenään meni mielestäni jo vähän yli!

      Spenceristä en halua puhua... :P Mutta mielestäni LC otti Heidin ja Spencerin seurustelun ehkä liian vakavasti... Tietysti kavereista haluaa pitää huolta, mutta jos Heidi ei kerta Spencerin typeryyksistä välittänyt, niin LC olisi voinut antaa asian olla?

      Paras päätös sarjalle olisi tietysti se, että LC saisi Stephenin! :D

    • the hills fani

      olen samaa mieltä hills'istä.mutta kerrotko että missä ne on ne sivut joilta niitä jaksoi katot ja onks niis tekstit???

    • uusintoja katsonut

      """Sarja kuvaa paljon sellaista elämää minkä näen omakseni muutaman vuoden kuluttua."""

      älä! jo ton lauseen jälkeen meni usko, että oot tosissas....

      • aurinko*

        Tää Suomi on kateuden karu maa. Ethän voi tietää mitä eka kirjoittaja tarkalleen tarkoitti, mutta kateudella vastasit. HÖH

        Sarjasta tykkään ja Whitneystä joka lähti NY:n. Eikös se näy edelleen Cityssä? Heidiä ja Spenseriä on myös mukava seurata. Ihanan rakastuneita. Jostain luin etteivät olisi enää aviossa. Lienee väliaikaista vain tuo ero heidän kohdallaan jos aito rakkaus saa voittaa.

        Uusia jaksoja odotellessa....Hyvää Kesää kaikille!


    • The Hills

      Mutta en näe että se olisi mun elämä... :O en haluu olla mikään draamakuningatar...
      Et ootko ihan tosissas tuolla lauseelle "Minkä näen omakseni muuaman vuoden kuluttua"... !!!

      Joo mutta mistä katsot jaksot, ja täytyykö kirjautua sisään tai maksaako niiden katsominen??
      Onko tullut vasta eka jakso tätä kautta?? :( ku en nähnyytt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe