Kun voisi lopettaa jatkuvan kaljanlipittämisen, kiroilun ja äksyilyn, laihduttaa parikymmentä kiloa ja saada takaisin sen positiivisen ja valoisan elämänasenteen, mikä itsellä oli joskus parikymmentä vuotta sitten vielä, kun olin nuori uskovainen. On päässyt ote elämästä lipeämään. Voisi tehdä parannuksen, jos osaisi ja ymmärtäisi, ja alkaa elää puhdasta elämää vapaana kaiken maailman sidoksista. Voisi nousta kuin Feenix-lintu tuhkasta ja ryhtyä maallikkosaarnaajaksi, jonka kokouksissa ihmisiä tulisi uskoon.
Tehdä parannus ja ryhtyä
2
612
Vastaukset
- Nasse setä
Vaikka olo onkin vaikea ja hapan,. Ehkäpä ihmeemmin tästä johdosta ei tunnu kovin makealta, vaan lähinnäkin happamalta.
Olen muuten löytänyt LIDLIN. Sieltä saa pakastepizzaa tosi halvalla. Asia varmaan korjautuu tuota pikaa, koska se on ruumiille epäterveellistä, mutta onneksi sen jälkeen siellä on K-kauppojen never-lasting-kenkiä myynnissä. - atlatl
Meikällä tuo kaljanlipitys onneksi rajoittuu kaupungissa asuessa perjantai-iltoihin.
Vaan kun menen maalle kesäksi,niin mitenkähän käynee???
Saattaa olla,ettei laatikko kauaa kestä...
Paino on noussut ja kunto rapistunut.
Maallelähdön etu onkin juuri tuossa.
Paino laskee kun joutuu kylille ajamaan 4 kilsaa ja toisen tietty takas.
Uskovaiseksi en ryhdy,säälittävää,että vielä nykyaikana ihmiset palvoo ristillä kidutettua hahmoa.
Ennemmin palaan tätä edeltäneeseen aikaan ja palvon Vanhoja jumalia rummutellen.
Asennetta voi opetella ja mielentilaa treenata.
Äksyilykin on rooli,jonka vetää päälle halutessaan.
Ei se ole aito mielentila.
Hae syitä äksyilyyn ja yritä kääntää ne positiiviseksi ajatteluksi.
Elämme vain kerran,siitä on tehtävä se ainoa oikea rooli,jossa viihtyy.
Onnistuuhan se näyttelijöiltäkin.
Ja mitä me olemme; Näyttelijöitä elämän näyttämöllä.
Vedä roolisi niin että Suuri Kriittikkokin kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886