Ei kai kaikki ole vielä nukkumassa?

Kössönöm

Minulla on hirveä homma saada aamupäiväksi aikaseksi Tähtikselle sellainen haiku tai tankaruno, mitä hän pitää kauniina, mutta ei välttämättä tajua ollenkaan. Mitä minä teen? Onko idiksiä teemaksi?

11

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saag Paneer

Usko Jumalaan Kaikkivaltiaaseenko pelastaa pienen yksinäisen ihmisen kohtaamasta elämää?

• Kössönöm

Tavutus kohdallaan. Mutta ei tuota ole vaikea ymmärtää. Skarppaas nyt vähän.

• Kössönöm kirjoitti:

Mutta tulee mieleen yksi runo jonka näytteljä Esko Toivonen (alias eemeli) esitti joskus telkkarissa. Maailman lyhin runo: Syksy saa. Minä en.

• Kössönöm
        weccu kirjoitti:

Mutta tulee mieleen yksi runo jonka näytteljä Esko Toivonen (alias eemeli) esitti joskus telkkarissa. Maailman lyhin runo: Syksy saa. Minä en.

Tuo on mahtava! Että minä sitten tykkään runoista ja lauluntekijöistä joilla on ideoita ja taitoa toteuttaa ne. Jukka Virtanen on yksi parhaimmista sanoittajista. Tavutuksen mestari Junnu Vainion ohella.

• Saag Paneer
        Kössönöm kirjoitti:

toukokuun sade ihollani kylmällä katse taivaaseen pilven lailla katoaa tyhjänä, kuolevana

• Kössönöm
        Saag Paneer kirjoitti:

toukokuun sade ihollani kylmällä katse taivaaseen pilven lailla katoaa tyhjänä, kuolevana

kauan on paljon mutta kuinka kauan se kestää ja kärsii?

• Kössönöm
        Saag Paneer kirjoitti:

haluaisitko iltateetä skonssilla vai aamukahvin?

• Rannalla Ihanat vaaleat pilvet liukuvat taivaalla. Hiljaa ja lumoavasti laulaa ulappa. Aaltojen hyväilystä hiekka on väsynyt. Tulisit aivan hiljaa, tulisit juuri nyt. Saima Harmaja

• Kössönöm

Minulla on Saima Harmajan runokirja. Tuo on hänen kauneimpia runojaan. Tuossa ihan tuntee suolaisen meren tuoksun ja kaipauksen.

• Minä olen sitten nukkumassa, jos joku kysyy... Katsoin tänään sen yle-jutun niistä lestoista ja kun oikein innostun niin rapiat päälle eli sen Voimala-ohjelman kaupanpäälle! Jos en olisi luvannut katsoo, olisin heittänyt sen pois jo alkumetreillä,,,,, Se jäi 'kaikumaan' korviin kun ne mukelot toisti 'meille on kerrottu' ,,niinpä niin!! Siinä se! Pakko sukeltaa unosille ja heittää tuo ajattelu noista,,,ussssss... että saa unen.. apuva,,, -------------------------- "Vedestä juon kasvoni Muutun tuhansiksi renkaiksi ja virtaan pois" -------------------------- T. möökö vaan,,,

• Kössönöm

Menen nyt vähän kierroksilla kun runoja pyörii päässä. Se lestadiolaisjuttu teki minulle ainakin sen, että oli vaikea nukkua. Pikkutyttö keinussa keinuessaan sanoo, että jos ei usko jumalaan, niin joutuu tulijärveen. Kyllä teki pahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6586
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5493
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      126
      3465
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3457
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2435
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2145
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1866
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1852
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1406
    Aihe