Eikös muut osaa sokkeloiselle ja sekavalle palstalle?
Sekavuus voi johtua myös keskeneräisyydestä.
On hiljasta
19
169
Vastaukset 19
- Yks-tämmönen
ennenkuin tähän tottuu, mutta aikaa myöten siihen tottuu, vaikka olin kyllä tyytyväinen siihen vanhaan malliin.
- ...
Tai sitten kukaan ei enää jaksa lukea sinun roskaviestejä...
- olla...
sekava ja keskeneräinen.
- Yks-tämmönen
eivät näy kirjautuvan.
- Ei anna tämä uusi
Yks-tämmönen kirjoitti:
eivät näy kirjautuvan.
Kirjautua...?
Vai enkö osaa..
T.leahim Yks-tämmönen kirjoitti:
eivät näy kirjautuvan.
sillä porukalla ein ole ollut rationalisointikykyä.
Joka viesti sisältää valmiiksi neljä liian isoa valinta-lätkää alhaalla, jotka täyttävät lyhyissä viesteissä koko alueen sotkien asian.
Ois pienemmät riittäneet....eihän tässä sokeita olla.- Ei anna tämä uusi
Ei anna tämä uusi kirjoitti:
Kirjautua...?
Vai enkö osaa..
T.leahimt: Ei anna tämä uusi
- täällä.
Pe.ku kirjoitti:
sillä porukalla ein ole ollut rationalisointikykyä.
Joka viesti sisältää valmiiksi neljä liian isoa valinta-lätkää alhaalla, jotka täyttävät lyhyissä viesteissä koko alueen sotkien asian.
Ois pienemmät riittäneet....eihän tässä sokeita olla.Ai ettei olla sokeita? Sinä olet yksi pahimmin hengellisesti sokeista tällä palstalla. Ei ole Herra vielä avannut sinun silmiäsi tajuamaan uskonasioita...
olevan hiljaista. Niillähän olikin iso 'ennalleen asettaminen', kun foorumi oli niin kauan aikaa suljettuna! Pe.ku, taisit olla tällä palstalla remontin jälkeen ensimmäinen?!
kirjoittajatkin remontoitu?
Kuten näkyy niin näkyy poistetutkin viestit, ilmoituksena poistetusta viestistä.
Poistin kun oli paha kirjoitusvirhe.
- vaikealle
Näin alussa.
- sari73
---
- leahim
Onnasi viimeinkin!
Oudolta tosiaankin tuntuu
näin aluksi.- Ei anna tämä uusi
käytä sitten toisten nimimerkkiä
T. Ei anna tämä uusi
- Paka.Nainen
antaa oudon vaikutelman.
Layout on epäonnistunut, liian paljon tavaraam sotkuisen näköistä. * Nyt tämä on ihan toimiva, esm. esikatselu on kerralla esillä ja voi suoraan korjata ja senjälkeen heti lähettää.
* Tämä on parempi, kuin vanha foorumi.
* Hakemistossa on takana alaotsikot on helppo edetä, ja varmaan ilmenee muitkin hyviä puolia.
* Mutta sinähän oletkin ikuinen natisija, ja vikoilija!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531378- 85931
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus271682- 48553
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,179521" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110507