Miten autokoulun kesken lopettaminen tapahtuu? Mitä kaikkea minun pitää tehdä ja missä? Entä onko mitään mahdollisuutta saada rahat takaisin? Autokoulusta vain, poliisi ja muut tallaajat pitkööt rahansa.
Olen tullut siihen tulokseen että autoilu ei ole minulle eikä kyllä sovikkaan vakaamuksiini. Ainoa syy miksi lähdin autokouluun oli kun luvauduttiin maksamaan se.
Siis kysyn kokonaan lopettamista. En koulun vaihtoa tai "taukoa"
Autokoulun lopettaminen
6
2418
Vastaukset
- Kiki
Kuin sen että loeptat vaan siellä käymisen, kyllä luvat, kokeet yms. vanehnee/menee umpeen ihan itsestään.
Mutta taatusti jokin tulle tännekin öirsemään, ettei kannata lopettaa ja siihen malliin... - Maisteri Mäkimaa
että kävisi vaikka taksin kanssa.
Otat taksin paikassa A. Haluat sen kuljettavan sinut paikkaan B.
Perillä sanotkin ettet haluakaan mennä paikkaan B vaan takaisin paikkaan A ja paikassa A et suostu maksamaan matkastasi perusteena se ettet mennytkään paikkaan B.
Saadusta opetuksesta joudut maksamaan välittämättä vakaumuksestasi. - pois vaan
Ei siitä kortista mitään haittaa ole. Pystytpähän punnitsemaan vakaumustasikin paremmin kun olet nähnyt toisen puolen.
- kesken, mutta
Huolehdi, että he palauttavat jos ylimäärästä on maksettu. Eli jos oot ajanu vaan esim 10 ajokertaa mutta oot maksanut niistä täydestä 30 kerrasta, sulla on oikeus vaatia erotus takasi. Ja pyyä ehdottomasti sun kaikki maholliset paperit myös itsellesi, voit niitä jatkossa tarvita/käyttää kävi sit sun kortin ajamisessa kuin tahansa.
- Autokoulun työntekijä
Ei oppilaan tarvitse mitään "vaatia". Hän maksaa saadusta opetuksesta ja oppimateriaalista ja häipyy. Siinä se.
Annamme vaatimatta Opetus- ja tutkintotodistuksen, johon on merkitty saatu teoria- ja ajotuntimäärä. Saatammepa jopa antaa kopion opetuskortistakin, jossa näkyy MITKÄ teoriat ja ajotuntiaiheet on jo käyty.
Ei sen vakavampaa. Monet lopettaa autokoulun ja jatkavat vaikka kuuden vuoden kuluttua, kun itse haluavat ja vanhempien halu ei enää paina niskassa. - hinnasto esillä
Autokoulun työntekijä kirjoitti:
Ei oppilaan tarvitse mitään "vaatia". Hän maksaa saadusta opetuksesta ja oppimateriaalista ja häipyy. Siinä se.
Annamme vaatimatta Opetus- ja tutkintotodistuksen, johon on merkitty saatu teoria- ja ajotuntimäärä. Saatammepa jopa antaa kopion opetuskortistakin, jossa näkyy MITKÄ teoriat ja ajotuntiaiheet on jo käyty.
Ei sen vakavampaa. Monet lopettaa autokoulun ja jatkavat vaikka kuuden vuoden kuluttua, kun itse haluavat ja vanhempien halu ei enää paina niskassa.Näinhän se menee. Keskeyttämisiä on aina silloin tällöin mm. paikkakunnan tai maastamuuton vuoksi. Joitain pieniä toimistokuluja voi tulla, jotka on laskettu esim. pakettihintoihin.
Ps. ihmettelen suuresti alkuperäisen viestin sanomaa. Miksi ei kysytty suoraan omalta opettajalta näin yksinkertaista asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882