Onko kellään tietoa tai vinkkejä mistä voisi johtua tai mikä on paise joka nousee ihon alle heti klitoriksen viereen aina yhdynnän tai itse tyydytyksen jälkeen?
Se on kosketus arka ja laskeutuu n. vuorokauden kuluessa. Onko kellään samankaltaisia oireita?
Tauteja ei ole,testeissä käynyt hiljattain.
klitoriksen viereen nouseva ihonalainen patti
10
2151
Vastaukset
- sinulta.....
testattiin? Kun kirjoitat ettei tauteja ole.
- ...
klamydia ja kondylooma. Nämä testattiin ihan muista syistä kuin tuosta paiseesta. Lääkärissä kävin toisesta syystä enkä tuolloin muistanut ottaa paisetta puheeksi, sillä se tosiaan tulee vain aktin jälkeen.
- testattu
... kirjoitti:
klamydia ja kondylooma. Nämä testattiin ihan muista syistä kuin tuosta paiseesta. Lääkärissä kävin toisesta syystä enkä tuolloin muistanut ottaa paisetta puheeksi, sillä se tosiaan tulee vain aktin jälkeen.
kokonaista YKSI kappaletta sukupuolitauteja, eli klamydia. Kirjoitit monikossa al.viestissä. Eli sinulta ei siis ole tutkittu esim. herpestä.
- testattu
testattu kirjoitti:
kokonaista YKSI kappaletta sukupuolitauteja, eli klamydia. Kirjoitit monikossa al.viestissä. Eli sinulta ei siis ole tutkittu esim. herpestä.
sillä se ei kuulemma ollut todennäköistä. Tosin jos olisin muistanut ottaa paiseen puheeksi niin olisi varmaan sen testannut. Mutta epäilen silti ettei kyse ole mistään taudeista. Jos olisi niin varmaankin oireet olisivat muutoin esillä kuin vain aktin jälkeen. Toisekseen tämä oire on ollut minulla niin kauan kuin muistan aloittaneeni itseni tutkimisen, eli ei ole ilmaantunut ihan lähiaikoina vaan on ollut aina. Nyt vasta aikuisiällä se on ruvennut mietityttämään enemmän.
- diipadaapa12345
testattu kirjoitti:
En usko että on siis herpes.
Sukupuoliherpeksen oireina alapäähän ilmestyy jopa kymmenittäin pieniä, nesteen täyttämiä rakkuloita mitkä yleensä näkee ihan selkeästi. Ne eivät lähde noin vain vuorokaudessa pois. Ja alapää on yleensä TODELLA kipeä, hyvä kun istumaan pystyy. Korkea kuume saattaa myös nousta.
nimim. kokemusta on - laboraattori
... kirjoitti:
Millähän testillä sinulta testattiin kondylooma? Kondyloomaa kun ei normaalisti testata julkisella puolella laisinkaan testin monimutkaisuuden vuoksi ja siksi että testi on hyvin kallis.
Ja jos sinulta on testattu ko. testit, niin tiesitkö, että maailmassa on noiden testien lisäksi kymmeniä ja kymmeniä sukupuoliteitse leviäviä tauteja. Joten miten voit sanoa, ettei sinulla voi olla sukupuolitautia? - aikaisemmin..
laboraattori kirjoitti:
Millähän testillä sinulta testattiin kondylooma? Kondyloomaa kun ei normaalisti testata julkisella puolella laisinkaan testin monimutkaisuuden vuoksi ja siksi että testi on hyvin kallis.
Ja jos sinulta on testattu ko. testit, niin tiesitkö, että maailmassa on noiden testien lisäksi kymmeniä ja kymmeniä sukupuoliteitse leviäviä tauteja. Joten miten voit sanoa, ettei sinulla voi olla sukupuolitautia?..mainitsin,niin tämä ns ongelma/oire on ollut minulla niin kauan kun muistan itseäni ruvenneen tutkimaan,eli ennen kuin olen kenenkään kanssa ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä ja siitä syystä uskon ja tiedän ettei ole kyse sukupuolitaudista. Ja myös se, että kyseinen kyhmy ilmenee vain ja ainoastaan aktin jälkeen ja häviää vuorokaudessa,eikä se vaivaa koskaan muulloin eikä mitään muuta oireita ole. Ne testit mitä minulle lääkärin tutkinnan jälkeen tehtiin niin ei liity tähän ongelmaan,joten niitä ei nyt kannata miettiä,sillä siltä osin kaikki kunnossa. Itse olen tullut siihen tulokseen,että kyhmy on vaaraton eikä merkkinä mistään taudista,mikä lie ihon alla sitten ärtyykin niin se tulee kitkasta tms. Ajattelin vain että jos sattuu kellään samankaltaisia kokemuksia olevan tai tietää asiasta jotain niin olisi kiva kuulla.
- en minä
laboraattori kirjoitti:
Ja jos sinulta on testattu ko. testit, niin tiesitkö, että maailmassa on noiden testien lisäksi kymmeniä ja kymmeniä sukupuoliteitse leviäviä tauteja. Joten miten voit sanoa, ettei sinulla voi olla sukupuolitautia?niin tyhmä ole kuin jotkut vastanneet tässä luulee,en kaipaa tuollaisen sävyisiä neuvoja ja viestejä,varsinkaan kun on henkilökohtaisesta asiasta kyse joka hieman myös hävettää,sinä ammattilaisena luulisi osaavan käsitellä "asiakkaita" hienotunteisesti tälläisten asioiden kanssa.
Itse olen hoitoalalla töissä ja tiedän kyllä myös kuinka monia tauteja voi sukupuoliteitse levitä ja muutoinkin. - laboraattori
en minä kirjoitti:
niin tyhmä ole kuin jotkut vastanneet tässä luulee,en kaipaa tuollaisen sävyisiä neuvoja ja viestejä,varsinkaan kun on henkilökohtaisesta asiasta kyse joka hieman myös hävettää,sinä ammattilaisena luulisi osaavan käsitellä "asiakkaita" hienotunteisesti tälläisten asioiden kanssa.
Itse olen hoitoalalla töissä ja tiedän kyllä myös kuinka monia tauteja voi sukupuoliteitse levitä ja muutoinkin.Anteeksi, jos viestini loukkasi. Minua vain hämmästyttää, että ihmiset väittävät ettei heillä voi mitään tautia olla, vaikka kaikkia ei ole edes testattu.
En minäkään voi väittää, etteikö minulla voisi olla kondyloomaa tai herpestä, tai jotain harvinaisempaa. Papassa olen käynyt 1-2 vuoden välein, ikinä ei ole mitään hpv:n aiheuttamia solumuutoksia ollut. Ikinä ei ole mikään oireillut. Nuoruuden hurjina vuosina tuli käytyä sukupuolitautitesteissä 1/2-1 vuoden välein. Mitään ei koskaan ollut. Nyt olen parisuhteessa, mutten silti voi sanoa satavarmasti, etteikö jotain voisi olla, vaikka suhteen alussa sekä mieheni että minä kävimme molemmat testeissä (klamydia, tippuri, hiv) ja minulta otettiin noi samat hepatiitit ja kuppa raskausaikana.
- olla...
se vois olla myös jonkilainen laskimotyrä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181