Telenoveloita internetissä?

en espanjol, claro

Löytyyks miltään nettisivulta espanjankielisiä, mieluiten tietysti etelä-amerikkalaisia telenoveloita? En oo pitkään aikaan mitään niist nähny, vierotusoireet alkaa olla kovat; nyt ei oo varaa mitään Tuhkimotarinan DVD:täkään hankkia.

Tolla Daily Motion-sivustolla oon käyny kattomassa clippejä Tuhkiksesta,vähän helpottaa, mut siis oisko mitään muuta?

Kiitos jo etukäteen ihanista vastauksista!

18

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telenovelafani

      Kyllähän niitä löytyy mutta ne pitää ladata tietokoneelle ensin ;) Ja tietysti ilman englannin-suomen tai espanjan tekstityksiä :D Itse olen katsonut jo 105 jaksoa La niña de mis ojosia :D Kysyisin ensin kysymystä, näyttelijöillä ei taida olla väliä? :D

    • TN-katselija

      Mene Telemundon sivuille www.telemundo.com ja valitse sieltä "Novelas". Sinne tulee jaksoja sitä mukaa, kun niitä esitetään Jenkeissä. Mutta arkistoissa on vain ehkä parikymmentä uusinta jaksoa. Juuri alkaneita/alkavia telenoveloita, joista näkee siis jaksoja alusta lähtien ovat Los Victorinos, Mas sabe el Diablo ja Niños ricos pobres padres.

      • missään tekstityksillä?

        Tiedän melko varmasti vastauksen omaan kysymykseeni, mutta olisiko missään päin nettiä telenovelia enkkuteksteillä? Itse en ole harmikseni törmännyt, ja tuo espanja kun ei ota sujuakseen ;


      • telenovelafani
        missään tekstityksillä? kirjoitti:

        Tiedän melko varmasti vastauksen omaan kysymykseeni, mutta olisiko missään päin nettiä telenovelia enkkuteksteillä? Itse en ole harmikseni törmännyt, ja tuo espanja kun ei ota sujuakseen ;

        Itse en ole törmännyt netissä englanniksi tekstitettyihin telenovelien jaksoihin :( Kaikki ovat vain espanjaksi ilman minkäänlaista tekstitystä. Itse olen oppinut espanjaa yrittäessäni suomentaa telenovelien jaksoja ;)


      • tuhkista seurannu
        missään tekstityksillä? kirjoitti:

        Tiedän melko varmasti vastauksen omaan kysymykseeni, mutta olisiko missään päin nettiä telenovelia enkkuteksteillä? Itse en ole harmikseni törmännyt, ja tuo espanja kun ei ota sujuakseen ;

        Cailla-te ! Eli turpa kiinni ! No, se oli niitä lausahduksia joita Olimpian suusta kuulu melkein joka jaksossa kun seurailu Tuhkimotarinaa...Sen sarjan myötä alotin taas parisen vuotta sitte monen vuoden takaset epsanjan kielen opintoni - Sarjaa kattellessani kirjotin jopa vajaalle 10 liuskalle lauseita joita bongailin roolihenkilöiden suusta ja ilokseni huomasin kuinka paljon sain selvää heidän pitkistäkin virkkeistään, tosin tekstitys autto olennaisesti.
        Innostuin sitte oikeen hakemaan e:n kieliopin ja oppikirjan kirjastosta.
        Olen sitte tässä parin vuoden ajan espanjaa harrastellu, liian epäintensiivisesti tosin, kun "on niin paljon muuta" (tekari), mut olen huomannu että kyllä sitä vaan aina enemmän ja enemmän ymmärtää - Nyt en oo oikeen mitään novelaa seuraillu, Paratiisin porteilla tuli/tuleeko vielä ? niin myöhään etten jaksanu kattoo, ja tosi ankeeltakin se vaikutti....

        Mutta pointtini on siis tää: espanjaa kyllä oppii ymmärtämään kun sitä harrastaa, vaikka ens alkuun kuulostaa ettei siit pälätyksestä tajuu mitään.
        Jos oot kiinnostunu siitä kielestä ja espanjan- tai et.amerikkalaisesta kulttuurista niin suosittelen lämpimästi että mene ihmeessä esim työväenopiston kurssille, se on tosi antosaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe