En tiedä mihin osioon tämä kuuluisi. Kysyn nyt täällä.
Kertokaas mulle mistä saan puhelinnumeron joka on salainen?
Kysymys on isästäni, jota en ole nähnyt 8 vuoteen. Hänen uusi vaimonsa katkaisi välimme, kun olin 15 vuotias. Pikkuveljelleni hän uskotteli että isämme on kuollut. En usko tuohon.
Hän asuu Salossa ja heillä on kenneli. Tälle hänen vaimolleen en halua soittaa.
Ideoita otetaan vastaan.
Kiitos.
Apua kaipaisin
7
544
Vastaukset
- mä
Eipäs tuota salaista numeroa taida saada tietoon muuta kun poliisi... Oliskos sulla mahdollisuus mennä käymään siellä Salossa? Jos saan udella, niin miksi hänen vaimonsa katkaisi välinne ja miten?
Tässä asiassa auttaa ilomielin viranomaiset, mm poliisi, maistraatti tai kirkkoherranvirasto, ym. Isäsi uusi puoliso on äärettömän julma, jos tarinasi on totta. itse kertoisin tarinan poliisille varmin keino saada asia/ mahdollinen kuolema selville. -Olethan vielä perillinenkin.
- pipsa*
oman kuntasi lastenvalvojaan vaikka olisit aikuinen niin uskoisin että saat jotain apua sieltä.
- Harmistunut
Hei
Ihan ensin jos tiedät sen kennelin nimen, mitä isäsi pyörittää, hänellä varmasti on kotisivut tai jokin numero jossain. Kannattaa siis ensin yrittää sitä kautta. Laittaa vaikka sähköpostia, että on kiinnostunut jostain koirasta ja jos isäsi siihen vastaa niin sovit tapaamisen.
Jos ei sitä kautta niin kannattaa vain mennä käymään.
Itse etsin erään henkilön käsiini muista syistä, kuitenkaan uskaltamatta ottaa yhetyttä. Eli ole vain rohkea. Hän on isäsi ja varmasti vuosien varrella kaivannut sinua. Ja jos uusi nainen on sellainen narsisti/manipuloiva ihminen niin älä lannistu, vaikka hän olisi aivopessyt isäsi ja saisit alkuun tylyn vastaanoton. Isäsi varmasti tahtoo nähdä kuinka hänen tyttärensä ja poikansa ovat kasvaneet:)
Paljon voimia! - suoraan
osoiterekisterikeskukseen,jonka nro muistaakseni 060001000 Sitä kautta itse löysin heti etsimäni henkilön.
- snowdonia
Väestörekisterikeskuksen sivuilla on muistaakseni joku osoitehaku-palvelu. Sieltä saa kai muutkin tiedot. Ainoa mikä pitää tietää niin on henkilön koko nimi ja syntymäaika. Kaupungin voi toki myös mainita. Palvelu maksaa muutaman euron ja sen voi tehdä vaikka sähköpostin kautta. Kannattaa kokeilla sitäkin.
Ja kuten joku tässä jo mainitsikin niin luulis että kennelin kautta löytyis yhteystietojakin. - Dani#
Laitoin mielenkiinnosta googlen hakuun sanat : kennel salo
Sieltä tulin salossa olevia kenneleitä yhteystietoineen jonkinkin verran.
Auttaisiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9411978Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1079066Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1255041- 1014248
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384177Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei814164Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73943Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113719Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403613Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323585