Kannattaako Neon

Hei

Olisiko kokemuksia Neon 2002 2.0 automaatti peleistä? Suunnittelen ostoa, millaisia vikoja odotettavissa? Miten kestänyt kilometrejä? Joku mietti kuinkahan lämmitys toimii talvella, on kuitenki amerikkalainen?

Kokemuksia, mielipiteitä ?

35

3506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ei niissä hirveesti pitäs vikoja olla, ennen oli kannentiivisteet mut ei enää. Tiedän autoja joilla on ajettu ilman suurempia ongelmia 500 000 km ja ylikin. Talvella pitäs olla lämmin myös, huomattavasti parempi lämpiämään mitä monet autot nykyään, varsinkin dieselit.

    • lämpiää

      Ainoat "viat" ovat alatukivarren puslat, jäähdytin, joka voi hajota öljynlauhduttimen letkuista.... eikä siinä muuta vikaa olekkaan. Tietysti normaalit huollot. Eka iso huolto on 96000km, jota ei kannata missata. Yleensä senjälkeen tuleekin aika vastaan ja joudut vaihtamaan jakohihnan, vesipumpun (ei pakko)mutta kannattaa. Yleensä n.100000km ajetuissa on myös raidetangon päät menevät vaihtoon, mutta kestäväthän taas saman verran, samoinkuin nuo puslatkin. Itsellä 110000km ajettu, ja juuri vaihdettiin kaikki hihnat ja pumppu varmuuden vuoksi. Merkkihuoltoa kannattaa välttää, esim, AD-huolto tulee melkein puolet halvemmaksi. Ainakin oma neonini lämpiää paremmin ja nopeammin kuin yksikään omistamistani japanilaisista.

      • hese

        Kyllä voit Suvi huoletta ostaa neonin,itse ajoin melkein 200tkm.ilman minkäänlaisia vikoja,ja vm.oli juuri 2002.


    • kraisler.....

      04 neon ja 60000 km ilman vikoja. Tietysti kuluvia osia kuten lamppuja ja akun joutui vaihtamaan, eipä muuta. Ei muuta kun nauttimaan hyvästä autosta,mutta jälleen myyntiarvo on kehno, kun jengi tahtoo jotain korolloja ja soijapurkkeja :))) Eivät ymmärrä laadusta mitään. Itselläni on noita massakotteroita ollut ja kalliksi on tullut. Ajattelin pitää Neonin niin kauan kun kulkee :)

    • Kiitos tiedosta... lähden huomenna katsomaan yhtä yksilöä... katsotaas miten käy =)

    • pellesvensson

      Amerikan lada, , meksikossa tehty

      • ...joku...

        ...pellesvensson kirjoittaa.

        Oli ihan mahdottomasti kysyjälle hyötyä alykkäästä kommentistasi.

        Ei muuten ole yksikään 2002 mallinen Neon tehty Meksikossa (toisin kuin esim. VW Jetta) - jos sillä on jotain väliä.


      • Justinn
        ...joku... kirjoitti:

        ...pellesvensson kirjoittaa.

        Oli ihan mahdottomasti kysyjälle hyötyä alykkäästä kommentistasi.

        Ei muuten ole yksikään 2002 mallinen Neon tehty Meksikossa (toisin kuin esim. VW Jetta) - jos sillä on jotain väliä.

        Monia merkkejä tehdään nykyisin vähän siellä sun täällä, mutta esim. meksikolainen Neon ei ole Euroopan markkinoille suunnattu.


    • Kyllästynyt neonisti
      • whostheking? CHUCK!

        Neon on nopeampi kuin Chuck norris :)


    • omasta koslastani

      eli kuten edellä mainittu, nykiminen. Varaosat kalliita. Etuvalojen polttimoiden vaihto yhtä helvettiä. Jarrut vinkuu (vaikka ei ole palat loppu). Takaovien lukitus yleensä paskana. Vääntöä ei meinaa löytyä ellei lyö tallaa pohjaan (ohitustilanteet). Tyyppivikana jarruletkut, kannattaa vaihtaa maahantuojan piikkiin esim. Autokeskuksessa jos haluaa pitää ajon turvallisena. Tankkaaminen vaatii taitoa, pistoolia pidettävä tietyssä asennossa, tai pistooli "naksuu" jatkuvasti ja bensansyöttö katkeaa. Tietyt viat lähes pakko korjata Autokeskuksessa (etualatukivarsin takahelat, Turkulaiset liikkeet eivät osanneet vaihtaa, maksoi 350e, kiitti). Jakopään stefan rikkoutuminen yleistä, sotkee öljyt ja hajottaa pahimmassa tapauksessa laatikon. Öljyruuvin oikea vääntömomentti tarkka, tunnetussa autohuoltoliikkeessä väänsivät ripauksen liian tiukalle, jolloin ruuvi paskaksi ja valutti öljyä. Takaiskarit hajoavat kilometreihin nähden liian helposti, ak:ssa takapari vaihtoineen 630e, muissa liikkeissä n. 330e.

      Tähän hätään ei tule mieleen muuta.

      • sinulla ollut

        huonoa tuuria? Minulla on toinen 2gen Neon ajossa, edellinen oli -99 vuosi-
        mallia ja nykyinen -02. Kumpikaan ei ole nykinyt, eikä jarruletkuihinkaan ole
        tarvinnut koskea. Varaosat eivät ole kalliita(paitsi merkkiliikkeessä) Huollot
        teetän tutulla korjaamolla, jossa hinnat ovat inhimilliset. Ei se ole auton vika,
        jos Turussa on tumpeloita korjaamoita ja auton omistajia.(takaiskarit kestää
        n. 100 000 km ajon)


      • Näin taas
        sinulla ollut kirjoitti:

        huonoa tuuria? Minulla on toinen 2gen Neon ajossa, edellinen oli -99 vuosi-
        mallia ja nykyinen -02. Kumpikaan ei ole nykinyt, eikä jarruletkuihinkaan ole
        tarvinnut koskea. Varaosat eivät ole kalliita(paitsi merkkiliikkeessä) Huollot
        teetän tutulla korjaamolla, jossa hinnat ovat inhimilliset. Ei se ole auton vika,
        jos Turussa on tumpeloita korjaamoita ja auton omistajia.(takaiskarit kestää
        n. 100 000 km ajon)

        Olipa hyvä argumentti, "jarruletkuihinkaan ei ole tarvinnut koskea". No ei kai kukaan niihin pakotakaan koskemaan, jos on niin tyhmä ettei tajua korjata.


      • ei
        sinulla ollut kirjoitti:

        huonoa tuuria? Minulla on toinen 2gen Neon ajossa, edellinen oli -99 vuosi-
        mallia ja nykyinen -02. Kumpikaan ei ole nykinyt, eikä jarruletkuihinkaan ole
        tarvinnut koskea. Varaosat eivät ole kalliita(paitsi merkkiliikkeessä) Huollot
        teetän tutulla korjaamolla, jossa hinnat ovat inhimilliset. Ei se ole auton vika,
        jos Turussa on tumpeloita korjaamoita ja auton omistajia.(takaiskarit kestää
        n. 100 000 km ajon)

        ole tuttua korjaamoa, jossa hinnat ovat ihmilliset, joten tällä perusteella ei voi väittää etteikö neonin varaosat maksaisi. Ja on todellakin auton vika, jos huolto on niin helvetin vaikeaa, ettei normijuttuja saa vaihdettua.


      • Etuvalojen polttimoiden vaihdossa menee aikaa pari minuuttia. Esim: vaihto vasemmalla puolella tapahtuu näin: Irroita ilmaputsari kotelon kansi ja poista suodatin ja kotelo. Nyt näet polttimon kannan ja vaihto on simppeliä. (älä yritä vaihtaa polttimoa etupuolelta irroittamalla umpio)

        Tankkaaminen onnistuu helposti, käännät vain pistoolia oikeaan asentoon. Oikean tankkaus asennon oppii ensimmäisellä tankkaus kerralla. Sebringissä ja ynnä muissa tankkaustapahtuma on samanlainen.

        Alatukien helojen vaihtaminen ei ole avaruustekniikka ja jokainen osaava korjaamo suoriutuu niiden vaihdosta. USpartsilta saa tilattua kestävät puslat, mikäli niiden vaihto tulee eteen.

        Takaovien lukituksesta kuulin ensimmäisen kerran ja jarruletkujen vaihto on normaalia huoltoa, ei mikään tyyppivika.

        Tyyppivikana pitäisin jäähdyttäjän rikkoutumista, joka voi rikkoa vaihdelaatikon. ( jäähdytysneste ja öljy menee sekaisin) (toiset laittavat siksi autoonsa välijäähdyttimen, jolloin nesteet eivät pääse sekaisin)
        Tämä vika ilmenee vuosimalleissa 00-02.


    • JanKar

      Ei mitään vikoja ole ollut ....
      Neonin suurimmat viat on pallonivelissä (hylätään katsastuksessa) mutta meillä ei ole edes semmosta ollut ja on myöskin lämmin talvella .
      Vaihteistoon kannattaa vaihtaa öljyt ja suodin n 40 tkm välein vaikka jotkut sanookin ettei niitä tarvii vaihtaa mutta pidentää vaihteiston ikää.
      Rouva on ollut tosi tyytyväinen kun on helppo auto käsitellä.

      • jemu888

        Oma kokemus Crysler Neonista Vm03. Auto ostettii perheen 2 autoksi 2005 ja sillon sillä oli ajettu n.40tkm. Ensimmäisenä kertana auto pomppasi leimalta 2006 etupuslien takia ja ne vaihdettiin. Toisena vuonna auto pomppasi leimalta 2007 raidetangonpään takia joka vaihdettiin. Kolmantena vuonna 2008 meni suoraan läpitte. Tammikuussa 2009 hajosi kanpiakselin asentotunnistin joka maksoi autokeskuksella 142e. Nyt autolla ajettu 99tkm ja ei muuta ole tarvinnut korjailla tuona aikana. Onhan se aika mopo ja laatikko on vähän hidas. Kone pitää kylmänä järkyttävää kilinää mutta tasottuu kun lämpenee. Kauppakassina kiva- auto ja jos ei ole kiire tai tarve ajaa nopeesti isoo lujaa :)


      • Örröriö
        jemu888 kirjoitti:

        Oma kokemus Crysler Neonista Vm03. Auto ostettii perheen 2 autoksi 2005 ja sillon sillä oli ajettu n.40tkm. Ensimmäisenä kertana auto pomppasi leimalta 2006 etupuslien takia ja ne vaihdettiin. Toisena vuonna auto pomppasi leimalta 2007 raidetangonpään takia joka vaihdettiin. Kolmantena vuonna 2008 meni suoraan läpitte. Tammikuussa 2009 hajosi kanpiakselin asentotunnistin joka maksoi autokeskuksella 142e. Nyt autolla ajettu 99tkm ja ei muuta ole tarvinnut korjailla tuona aikana. Onhan se aika mopo ja laatikko on vähän hidas. Kone pitää kylmänä järkyttävää kilinää mutta tasottuu kun lämpenee. Kauppakassina kiva- auto ja jos ei ole kiire tai tarve ajaa nopeesti isoo lujaa :)

        Minkälaisia ongelmia toi asentotunnistimen rikkoutuminen saattaa aiheuttaa?


      • ...
        Örröriö kirjoitti:

        Minkälaisia ongelmia toi asentotunnistimen rikkoutuminen saattaa aiheuttaa?

        enää käyntiin. Ei siinä muuta


      • vanha ropari

        Automaati vaihteistoo ei turhaan kannata vaihtaa öljyjä useammin, kun huoltoohjeissa on sanottu, koska
        vaihteistoon saattaa mennä vaikka roska vaihdon yhteydessä, joka aiheittaa mahdollisesti vaihteen jumitumisen.
        Kyllä valmistaja pyrkii vaihdattamaan öljyt tiuhempaa, kuin olisi tarpeenkaan.
        Monet huoltoliikkeet eivät ymmärrä, että automaattivaihteistön öljynvaihto vaatii erityistä puhtautta.


    • ne on..

      Itselläni oli aikoinaan vm. 2000 neon, ajettu 45 tkm. Vikaa oli niin perkeleesti että oli pakko myydä se yhdelle Turkulaiselle vikoineen päivineen. Ihmettelen ettei tullut pistoolin kanssa perimään rahoja takaisin :P

      Mutta tässä minun Chrysler neon vm. 2000 vikalista:
      - Automaattilaatikossa vikaa, piti viedä ammattimiehelle korjattavaksi, hinta n. 1000e.
      - Ilmastointikanavissa jotain bakteerikasvustoa tms, haju aivan järkyttävä.
      - Takalampun välistä vuoti vettä takakoppaan, koko takatila aivan märkä kun se imeytyi verhoiluun.
      - Sähkövikoja paljon, mm. mittaristo lakkasi välillä toimimasta, samalla tuli moottorin vikavalo, tosin uudelleenkäynnistyksellä vikavalo poistui.
      - Hajotti ajovalopolttimoita.
      - Ominaisuuksiin kuului venttiilien nakutus kylmänä, väittivät oikealla öljyllä poistuvan, ei auttanut...
      - Vilkkuviiksessä kontaktihäiriötä, sumuvaloja ei voinut käyttää, uusi viiksi muistaakseni 400e työt.
      - Renkaiden kulmat päin vittua, kuluivat miten sattui.
      - Jarrut kitisi


      Oli jotain muutakin mutta en enää muista, myin auton 4 vuotta sitten! Toki osan vioista saisi suht helposti korjattua, mutta arvatkaapa huvittiko?

      Mutta älä ihmeessä osta, esim tuo mittariston sähkövikakin on aika yleinen. Nuo autot on täysiä susia. Jos ostit jo, niin otan osaa suruusi kun ensimmäiset viat ilmenee :)

      • prrp

        Kuulostaa aika pahasti maanantai-kappaleelta tai enemmänkin huonolta pidolta. Noi autot on sellasia että varsinkin laatikot saa paskaksi jos jättää huonolle huollolle, muuten pitäs pelata kun tikki. Kaikki tuttujen neonit on kyllä pelanneet hyvin, tukivarren puslia on menny kerran tai kaks 200 000 km sisään, eikä lamppujakaan juuri ole menny. Huono pitäminen on pahimpia mitä autolle voi tehä, 100 000 ajettu saattaa olla jo ihan täys paska jos sitä on revitetty ja ajeltu kuoppasia teitä laiminlyöty huoltoja jne varsinkin kun craisut on todella painavia kaikki. Omassa chryssessä ei ole palanu edes lamppuja 2 vuoden ja 50 tkm aikana..auto kokonaisuudessaan 150tkm ajettu ja on kun uusi, sisustuksiltaan, moottorilta, alustaltaan(ei ruostetta eikä väljyyksiä), maalipinnaltaan myös erinomainen. Sähkövikojakaan en juuri tiedä kellään, vähän kai jotain mittarivikoja välillä, itellä ei ole niitäkään.


      • hyvin pidettiin
        prrp kirjoitti:

        Kuulostaa aika pahasti maanantai-kappaleelta tai enemmänkin huonolta pidolta. Noi autot on sellasia että varsinkin laatikot saa paskaksi jos jättää huonolle huollolle, muuten pitäs pelata kun tikki. Kaikki tuttujen neonit on kyllä pelanneet hyvin, tukivarren puslia on menny kerran tai kaks 200 000 km sisään, eikä lamppujakaan juuri ole menny. Huono pitäminen on pahimpia mitä autolle voi tehä, 100 000 ajettu saattaa olla jo ihan täys paska jos sitä on revitetty ja ajeltu kuoppasia teitä laiminlyöty huoltoja jne varsinkin kun craisut on todella painavia kaikki. Omassa chryssessä ei ole palanu edes lamppuja 2 vuoden ja 50 tkm aikana..auto kokonaisuudessaan 150tkm ajettu ja on kun uusi, sisustuksiltaan, moottorilta, alustaltaan(ei ruostetta eikä väljyyksiä), maalipinnaltaan myös erinomainen. Sähkövikojakaan en juuri tiedä kellään, vähän kai jotain mittarivikoja välillä, itellä ei ole niitäkään.

        Taisi vaan olla maanantaikappale. Huollot kyllä teetin kuten pitikin. Ja tosiaan ei autolla ollut ajettu kuin n. 50 tkm kun laatikko piti viedä korjaukseen. Niin unohtui vielä mainita äskeisessä, että airbag valo paloi myös aina silloin tällöin... vian aiheuttaja ei tosin ollut kellojousi! Syytä ei löydetty. Kaverillani oli myös neon, siinä oli tosin vähemmän vikoja... jotain pientä sähkövikaa ja jotain öljyvuotoja vissiin vain. Yksilökohtaista. Mutta on näistä maanantaikappaleistakin tarpeeksi aikoinaan tullut luettua.


      • -si-
        hyvin pidettiin kirjoitti:

        Taisi vaan olla maanantaikappale. Huollot kyllä teetin kuten pitikin. Ja tosiaan ei autolla ollut ajettu kuin n. 50 tkm kun laatikko piti viedä korjaukseen. Niin unohtui vielä mainita äskeisessä, että airbag valo paloi myös aina silloin tällöin... vian aiheuttaja ei tosin ollut kellojousi! Syytä ei löydetty. Kaverillani oli myös neon, siinä oli tosin vähemmän vikoja... jotain pientä sähkövikaa ja jotain öljyvuotoja vissiin vain. Yksilökohtaista. Mutta on näistä maanantaikappaleistakin tarpeeksi aikoinaan tullut luettua.

        Voiko sen hiton laatikon huuhtelu tosiaan maksaa 1500€ ja ei ole mitään varmaa jääkö siihen vaan vasta sitten aletaan korjaamaan? Ja tätä huuhtelu-sanaa käytti sitten se merkkiliike. Neon 00 110tkm ja huollot tehty. Laatikon öljyt vaihdettu vuosi sitten.


      • laatikko_maksaa_vähemmän
        -si- kirjoitti:

        Voiko sen hiton laatikon huuhtelu tosiaan maksaa 1500€ ja ei ole mitään varmaa jääkö siihen vaan vasta sitten aletaan korjaamaan? Ja tätä huuhtelu-sanaa käytti sitten se merkkiliike. Neon 00 110tkm ja huollot tehty. Laatikon öljyt vaihdettu vuosi sitten.

        Juu, jos laatikko irrotetaan ja huuhdellaan aurajoessa.


      • Samithegreat
        laatikko_maksaa_vähemmän kirjoitti:

        Juu, jos laatikko irrotetaan ja huuhdellaan aurajoessa.

        Nyt itse uutena täällä palstalla huomanneena voi että helvetti, se riippuu hyvin pitkälle siitä kuinka autoa on huollettu aikaisemmin, voi persana sentään. Ihan sama minkä merkkinen on kyseessä ja varmasti löytyy vaikka mitä ihmeellisimpiä vikoja jos ei autoa huolleta asiallisesti vaan pelkästään ajellaan. Tuntuu että täällä on ihme pahvi porukkaa koolla? ns. yleiseti joku vanha pieru vastailee musta tuntuu menetelmällä.


      • kyse ei ole..
        Samithegreat kirjoitti:

        Nyt itse uutena täällä palstalla huomanneena voi että helvetti, se riippuu hyvin pitkälle siitä kuinka autoa on huollettu aikaisemmin, voi persana sentään. Ihan sama minkä merkkinen on kyseessä ja varmasti löytyy vaikka mitä ihmeellisimpiä vikoja jos ei autoa huolleta asiallisesti vaan pelkästään ajellaan. Tuntuu että täällä on ihme pahvi porukkaa koolla? ns. yleiseti joku vanha pieru vastailee musta tuntuu menetelmällä.

        Ei ole kyse siitä, ettei autoa olisi huollettu, kuten aiemmin sanoin. Auto vain oli yksinkertaisesti täysi susi, ja huollot oli kyllä tehty.


    • rosie5968

      oma neon käynnistyy aina ja mitään vikoja ei ole ollut, auto kiihtyy ja kulkee kiitettävästi. TodellaTodella huono asia on se että ei edes pitkä kuski näe missä auton keula ja perä loppuu auton muotoilun takia. hankaluttaa huomattavasti parkkeerausta.

    • krr

      ostakaa v ttu anjovis ja kone leipoo 100% alle 300th

    • itellä neon

      en suosittele. suuri kulutus ja epävarma vehje. kattele jotain japsia mieluummin.

      • 2,0 L kahvinkeitin

        Neon LX 2005. Etujarrulevyt vaihdettu takuuna 8500 km. Monitoimivalovilkkuviiksi vaihdettu 32000 km, maksoi n. 200 € töineen. Alatukivarsien puslat 34000 km.
        Huollot tehty ajallaan ja ruosteenestossuojattu 2 kertaa Finikor-liikkeessä.
        Äänieristystä paransin v. 2008. Pikilevyä ja pehmohuopaa noin 50 € ja muutama tunti töitä. Tuli hyvä.
        Siinä ne. Autolla on nyt ajettu 40.000 km. Hyvä käyttöauto


    • ye56y5eu

      " Joku mietti kuinkahan lämmitys toimii talvella, on kuitenki amerikkalainen? "

      Ei autoja tehdä vain Kalifornian mukaan. Missä on Kanada? Tärkeä markkina-alue sekin.

      • neon01

        Ole huoletta kyllä talvella lämpöä riittää, siitä pitää huolen 24 karaatin valurautainen loki, ittellä oli 4 vuotta 08-12 (vm 01 2.0 4aut.) ja hyvin tarkeni pakkasilla täällä oulussakin.


    • NEON PELITTÄÄ

      Erinomainen talviauto ja hyvä ajaa. Mulla on 04 Neon ja mittarissa jo n.350 tkm eikä mitään isompaa vikaa ole tullut, vain normaali huollot ja puunaukset niin hyvin pärjää. Vaimolla on Nissan Almera 1,5L 05 aj. 228 tkm, ja jos pitää näitä kahta verrata niin kyllä Neon vie Almerasta voiton mennen tullen. Almerassa ei vaan ole sitä henkeä mitä Jenkissä on, ja etenkin jos lähdetään pitemmälle matkalle niin alla on aina Neoni. Kyllä Neoni on aina valmis lähtöön, mutta Almera on ollut paljon korjaamolla etenkin sähkövikojen kanssa ja on se jo kahdesti tienvarteenkin jättänyt.

    • eitalviautoksi

      Ei kannata ehkä talviautoksi ottaa Neonia.

      Kosteus aiheuttaa noissa sähköongelmia.

      Kerran tuollainen oli jotenkin laittanut itsekseen sisävalot päälle.
      Toisella kertaa, joka kyllä on AIKA omituista: oli laittanut radion soimaan itse yöllä.
      Valojen itsekseen sytyttely on tavallista.

      Mutta tuo on jo vaativampaa jos laittaa radionkin soimaan itse.
      Oli huvittava auto tuo, se eli kuin omaa elämäänsä, välillä kuunteli itse radiota ja välkytteli valojaan :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe