Olen perustamassa verkkokauppaa,joka myy vaatteita.Haluaisin tietää,voinko tuoda itse maahan erästä vaatemerkkiä,jota myydään jo Suomessa ja jollain yrityksellä on sen merkin maahantuonti ja myyntioikeus.
Kysymys kuuluukin,voinko tuoda kyseistä merkkiä maahan itse ja myydä sitä verkkokaupassani ilman ,että otan viralliseen maahantuojaan yhteyttä.
Vaatteiden maahantuonti
5
2168
Vastaukset
- mahdollista...
Jos saat sopimuksen aikaiseksi vaatemerkin valmistajan kanssa niin miksei.
Maahantuojalla tosin on mahdollisuus saada tavaraa halvemmalla kuin mitä sinä saat. Maahantuoja tilaa tuotetta 10000 kpl sinä 100 kpl niin alennukset ovat eri luokkaa.- emppu04
Tarkoituksena ei ole ostaa valmistajalta suoraan vaan seuraavalta "välikädeltä".Hinnat edelleen "naurettavat" verrattuna siihen mitä tämän merkin vaatteet Suomessa maksavat.
Voinko käyttää tämän vaatemerkin logoa sivuilla jos myyn tätä tuotemerkkiä? - käytät
emppu04 kirjoitti:
Tarkoituksena ei ole ostaa valmistajalta suoraan vaan seuraavalta "välikädeltä".Hinnat edelleen "naurettavat" verrattuna siihen mitä tämän merkin vaatteet Suomessa maksavat.
Voinko käyttää tämän vaatemerkin logoa sivuilla jos myyn tätä tuotemerkkiä?ja myyt, vapaa liikkuvuus näes
- vaatealan yrittäjä
käytät kirjoitti:
ja myyt, vapaa liikkuvuus näes
Kannattaa soittaa patentti-ja rekisterihallitukseen ja kysyä sieltä neuvoja, muuten voi käydä huonosti. Pahimmassa tapauksessa voit joutua oikeuden eteen myyntiesi vuoksi. Mikäli edustus ajattelemallasi merkillä on jo jollain toisella on ehkä riskialtista tuoda niitä ellei kyse ole Outlett-tuotteista. Sinuna selvittäisin asian, näin ainakin itse tein ennen maahantuonnin aloitusta.
- Tarkista
Voi olla, että valmistaja ei hyväksy sitä, että myyt, vaikka saisit tavaraa toista kautta. He saattavat esim. kieltää tätä välikättä myymästä sinulle. Ja onko välikäden tavara aitoa? Jos kärähdät piraattien myynnistä, loppuu bisnes lyhyeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803