Oletko heteronoloinen ?? ;O))

impi-lempi

Tässä leikkimielinen testi...lähinnä kait tarkoitettu miehille, mutta voihan naisetkin koittaa ;O))
Kokeillaan, millain tämä uudistettu huuhaa toimii...

http://ranneliike.net/testit.php?alue=neitimatso&moodi=kysymykset

Mun vastaus oli :
Perushomo
Kaupungilla heteroidenkin homotutka hälyttää. Olet leimautunut, mutta et kuitenkaan polttomerkitty. Täytät vaatekaappiasi aina kun tilaisuus siihen tarjoutuu ja parturisikaan ei jöydy ansiostasi alityöllistetyksi. Kuitenkin tarpeen vaatiessa pystyt vetämään jopa jonkinlaista heteroroolia - ainakin äärimmäisen pakon edessä sukujuhlissa.

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homomaisia piirteitä Sinulla on, mutta joissain tilanteissa käyttäytymisesi saattaa olla varsin heteromaista. Aivan varmaa on kyllä, että vastaantuleva homo tajuaa että olet homo, mutta heteron tutka ei vielä taida riittää. Tietysti lipsahdukset käyttäytymisessäsi saattavat joskus - esimerkiksi firman pikkujouluissa - paljastaa karmean totuuden.

      Mulla ei vaan oo niitä sellasia partakoneita kun mulla on ladyshave.

      • impi-lempi

        Miks mä sitten olen perushomo ?? :O/
        Kääk...mikä musta tekee sellaisen ?? Jaa, mutta, olenko mä niin naismainen ??...hmmm...;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Miks mä sitten olen perushomo ?? :O/
        Kääk...mikä musta tekee sellaisen ?? Jaa, mutta, olenko mä niin naismainen ??...hmmm...;O))

        sellanen äijämäinen:)


    • pata650

      Olet selkeästi heteronolinen. Et toki pahinta laatua, mutta sulaudut hyvin "massaan",eikä se Sinua häiritse. Työkaverisi olettavat, että sinulla on vaimo ja ehkä lapsiakin - ellet ole kertonut näille karua totuutta. Vastaantuleva homokaan ei välttämättä tajua sinua homoksi. Joitain- ihan pienistäpiirteistä sen kyllä joku joskus huomaa jos silmä on hyvin harjaantunut...


      Jaahas, että tällänen tulos :)

      • impi-lempi

        Vai onko sittenkään ?? ;O)) Pystyt hämäämään ainakin ;O)


    • fakeman.tre

      Heteronoloinen
      Olet selkeästi heteronoloinen. Et toki pahinta laatua, mutta sulaudut hyvin ´massaan´ eikä se Sinua häiritse. Työkaverisi olettavat että Sinulla on vaimo ja ehkä lapsiakin - ellet ole kertonut näille karua totuutta. Vastaantuleva homokaan ei välttämättä tajua Sinua homoksi. Joistain - ihan pienistä piirteistä sen kyllä joku joskus huomaa jos silmä on hyvin harjaantunut...

      Prkl! Vai ei huomaa,, mää huitasen tollasta väittäjää käsilaukulla ;-DD

      • impi-lempi

        Kerroppa tarkemmin käsilaukustasi ;O) Mitä pitää sisällään , minkälainen on jne.

        *nauraa*


      • fakeman.tre
        impi-lempi kirjoitti:

        Kerroppa tarkemmin käsilaukustasi ;O) Mitä pitää sisällään , minkälainen on jne.

        *nauraa*

        -jossa lukee "työkaluja" ;-D


      • impi-lempi
        fakeman.tre kirjoitti:

        -jossa lukee "työkaluja" ;-D

        voi saada pahaa jälkeä aikaseksi ;O) Olepas varovainen "käsilaukkusi " kanssa ;O)


    • J.Dunbar

      Tuloksesi on 115 pistettä
      Macho mikä macho....siis naisten hakkaaja ja muu gangsteri :o)

      • impi-lempi

        Et kai sä nyt tommonen ole, en usko :)

        Vai macho olet ?? ;O)


      • J.Dunbar

    • Mä olisin hintti hehDDD JOTEN uskottava se on olen nainen rakastan laittamista saa laitella ruusuja kimppuja ja tykkään miettiä jopa 3tuntia mitä puen jos lähen jonnekin mutta näkyillään...

      • impi-lempi

        sittenhän meitä on kaksi ;O)) Se vaan todistaa, jotta me ollaan NAISIA ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        sittenhän meitä on kaksi ;O)) Se vaan todistaa, jotta me ollaan NAISIA ;O)

        Että nyt on todistettu tääki juttu nih ja ne korkkarit on ykkösjuttu


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Että nyt on todistettu tääki juttu nih ja ne korkkarit on ykkösjuttu

        ei mulla muuta enää olekaan, paitsi tietenkin lenkkarit ;O)


    • Homomaisia piirteitä Sinulla on, mutta joissain tilanteissa käyttäytymisesi saattaa olla varsin heteromaista. Aivan varmaa on kyllä, että vastaantuleva homo tajuaa että olet homo, mutta heteron tutka ei vielä taida riittää. Tietysti lipsahdukset käyttäytymisessäsi saattavat joskus - esimerkiksi firman pikkujouluissa - paljastaa karmean totuuden.
      Pisteesi on 69

      • impi-lempi

        Kauanpa sait pidettyä sen salassa !! ;O)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe