Tässä leikkimielinen testi...lähinnä kait tarkoitettu miehille, mutta voihan naisetkin koittaa ;O))
Kokeillaan, millain tämä uudistettu huuhaa toimii...
http://ranneliike.net/testit.php?alue=neitimatso&moodi=kysymykset
Mun vastaus oli :
Perushomo
Kaupungilla heteroidenkin homotutka hälyttää. Olet leimautunut, mutta et kuitenkaan polttomerkitty. Täytät vaatekaappiasi aina kun tilaisuus siihen tarjoutuu ja parturisikaan ei jöydy ansiostasi alityöllistetyksi. Kuitenkin tarpeen vaatiessa pystyt vetämään jopa jonkinlaista heteroroolia - ainakin äärimmäisen pakon edessä sukujuhlissa.
Oletko heteronoloinen ?? ;O))
18
204
Vastaukset
Homomaisia piirteitä Sinulla on, mutta joissain tilanteissa käyttäytymisesi saattaa olla varsin heteromaista. Aivan varmaa on kyllä, että vastaantuleva homo tajuaa että olet homo, mutta heteron tutka ei vielä taida riittää. Tietysti lipsahdukset käyttäytymisessäsi saattavat joskus - esimerkiksi firman pikkujouluissa - paljastaa karmean totuuden.
Mulla ei vaan oo niitä sellasia partakoneita kun mulla on ladyshave.- impi-lempi
Miks mä sitten olen perushomo ?? :O/
Kääk...mikä musta tekee sellaisen ?? Jaa, mutta, olenko mä niin naismainen ??...hmmm...;O)) impi-lempi kirjoitti:
Miks mä sitten olen perushomo ?? :O/
Kääk...mikä musta tekee sellaisen ?? Jaa, mutta, olenko mä niin naismainen ??...hmmm...;O))sellanen äijämäinen:)
- pata650
Olet selkeästi heteronolinen. Et toki pahinta laatua, mutta sulaudut hyvin "massaan",eikä se Sinua häiritse. Työkaverisi olettavat, että sinulla on vaimo ja ehkä lapsiakin - ellet ole kertonut näille karua totuutta. Vastaantuleva homokaan ei välttämättä tajua sinua homoksi. Joitain- ihan pienistäpiirteistä sen kyllä joku joskus huomaa jos silmä on hyvin harjaantunut...
Jaahas, että tällänen tulos :)- impi-lempi
Vai onko sittenkään ?? ;O)) Pystyt hämäämään ainakin ;O)
- fakeman.tre
Heteronoloinen
Olet selkeästi heteronoloinen. Et toki pahinta laatua, mutta sulaudut hyvin ´massaan´ eikä se Sinua häiritse. Työkaverisi olettavat että Sinulla on vaimo ja ehkä lapsiakin - ellet ole kertonut näille karua totuutta. Vastaantuleva homokaan ei välttämättä tajua Sinua homoksi. Joistain - ihan pienistä piirteistä sen kyllä joku joskus huomaa jos silmä on hyvin harjaantunut...
Prkl! Vai ei huomaa,, mää huitasen tollasta väittäjää käsilaukulla ;-DD- impi-lempi
Kerroppa tarkemmin käsilaukustasi ;O) Mitä pitää sisällään , minkälainen on jne.
*nauraa* - fakeman.tre
impi-lempi kirjoitti:
Kerroppa tarkemmin käsilaukustasi ;O) Mitä pitää sisällään , minkälainen on jne.
*nauraa*-jossa lukee "työkaluja" ;-D
- impi-lempi
fakeman.tre kirjoitti:
-jossa lukee "työkaluja" ;-D
voi saada pahaa jälkeä aikaseksi ;O) Olepas varovainen "käsilaukkusi " kanssa ;O)
- J.Dunbar
Tuloksesi on 115 pistettä
Macho mikä macho....siis naisten hakkaaja ja muu gangsteri :o)- impi-lempi
Et kai sä nyt tommonen ole, en usko :)
Vai macho olet ?? ;O) - J.Dunbar
impi-lempi kirjoitti:
Et kai sä nyt tommonen ole, en usko :)
Vai macho olet ?? ;O)Aika tavallinen olen :o)
http://www.youtube.com/watch?v=nQHoHW339aM&feature=related
Mä olisin hintti hehDDD JOTEN uskottava se on olen nainen rakastan laittamista saa laitella ruusuja kimppuja ja tykkään miettiä jopa 3tuntia mitä puen jos lähen jonnekin mutta näkyillään...
- impi-lempi
sittenhän meitä on kaksi ;O)) Se vaan todistaa, jotta me ollaan NAISIA ;O)
impi-lempi kirjoitti:
sittenhän meitä on kaksi ;O)) Se vaan todistaa, jotta me ollaan NAISIA ;O)
Että nyt on todistettu tääki juttu nih ja ne korkkarit on ykkösjuttu
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Että nyt on todistettu tääki juttu nih ja ne korkkarit on ykkösjuttu
ei mulla muuta enää olekaan, paitsi tietenkin lenkkarit ;O)
Homomaisia piirteitä Sinulla on, mutta joissain tilanteissa käyttäytymisesi saattaa olla varsin heteromaista. Aivan varmaa on kyllä, että vastaantuleva homo tajuaa että olet homo, mutta heteron tutka ei vielä taida riittää. Tietysti lipsahdukset käyttäytymisessäsi saattavat joskus - esimerkiksi firman pikkujouluissa - paljastaa karmean totuuden.
Pisteesi on 69- impi-lempi
Kauanpa sait pidettyä sen salassa !! ;O)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284