Kai se on niin et mihin tottuu niin siihen jämähtää.. heh..
En mä vaa saa oikee mitään tolkkua tästä "uudesta Huuhaasta"...
Jälleen voi sanoa..."vanhassa vara parempi"... ;)
Noh...harmi sinänsä..Niin mukava ku tääl oliki aina silloin tällöin "rupatella",niin kai se vaan väistämättä jää tämäkin palsta meikäläisen osalta aika vähiin...Ku mitää Ymmärrä :(
Mut lohdutukseksi itselleni huomaan että onhan täällä muitakin ,jotka ovat kuin pölkyllä päähän lyötyjä :)))
Ja niin se munkin näkö heikkenee..:DDD ei oikee tahdo nähdä ku toi tekstikin niin haalea.. :-/
Tää neiti ei tykkää ei.... :(
Siltikin ..ihanusta päivystä kaikille :)
Ihan tyhmää...
16
195
Vastaukset
- teksti
Ctrl ja
- sanomani,
laita viestien esitystapa ykköselle.
Ainakin minua auttoi.
.
.
.
. - Cynthia1
sanomani, kirjoitti:
laita viestien esitystapa ykköselle.
Ainakin minua auttoi.
.
.
.
.Suurennus onnistui ja esitystapakin nyt hiukan selvempi :)
Kiitos...Taidampa sittenkin poiketa täällä aika ajoin :)
ja vasta vähän ajan päästä päättää mitä mieltä on. Kyllähän sitä itselläkin välillä on tuota muutosvastarintaa.
- Cynthia1
Mä en kyl vaa yhtää tykkää muutoksista..."vanhat" on jotenki aina paljo turvallisempiikin ;DDD
Vaan eiköhän tämä tästä....aikanaan :)
Niin se viesti?? missääää``???
- Cynthia1
Moi vaan :)
En oo kerkiny viel...Kiirusta ollu ;)))
- the.mechanic
Kirjoituksen kokoa voit muuttaa, kun pidät CTRL (vasemmassa alakulmassa) "pohjassa" ja toisella sormella "näppäät" miinus näppäintä. Joka näppäyksellä kirjoitus tulee suuremmksi.
Tämä ainakin toimii englanninkielisellä näppäimistöllä suomenkielen asennuksella.
Ja enlanninkielen näppäimillä CTRL pohjaan ja Plus näppäin isontaa ja Miinus näppäin pienentää kirjaimiston. ( CTRL / ) ( CTRL / - )
Toivottavasti sait selvän selityksestä ! Riemukasta "surffailua" ...........- Cynthia1
ei tartte lähtee optikolle ;))) Nyt näkyy ja kunnolla :DDDD
- J.Dunbar
Vaan tottumiskysymys...ja tietysti hienosäätöö....palautteiden mukaisesti :o)
- Cynthia1
Tottuu tottuu....Säädellää säädellää...Hiljaa hyvää tulee,sanotaan :)
- impi-lempi
Älä anna periksi, opetella tässä täytyy itsekunkin...kyllä me tämä vielä opitaan, usko pois :)
- Cynthia1
Periksi ei anneta..perkl...HaHaaaa..
Nooh..ei se kyllä mua hirveesti vaivais,jos pois jo jäiskin...Ja onhan nuita palstoja,jos jossain haluu rupatella...
Tääl vaa ku tottu teihin joihinkin ihmisiin jo...Hö...taas tuo TOTTUU sana...Hitsi...Onko musta todellakin tullu jo vanha...ku millää meinaa tottumuksista päästä..:(
Ei vains...Kyl tää tästä.. :)))))
näköjään joutuu opettelemaan näitten ulkomaanelävien, siis Eniro/Aller yrityksen toiminnnasta.
Tuo aikaisempi viritys oli selvempi mutta viime yönä vaihdoin selaimen teksti-,väri- ja koko asetukset uusiksi niin nyt erottaa kirjaimetkin.
Kaipa tähänkin mukautuu, niinkuin kaikkeen muuhunkin, ja jos ei ni sit siirrytään satukirjojen lukuun, niitäkään ei enää muista ulkoa;
Et sillee meillä, entäs teillä.- Cynthia1
Eikä....ei vielä....Mä otan ne kyllä esiin vasta sitten,kun lastenlapset syntyy ja ovat sen ikäisiä että niille voin lukea :)))
Siihen asti mulle passaa kaikki satusedät- ja tädit,keitä täällä kirjoittelee ;)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491