Keksikää miulle lempinimi!

I hate my name

Huoh, mulla on todella tylsää tänään ja päätin piristää päivääni miettimällä itselleni lempinimeä. En vaan keksi yhtään mitään!

Nimeni on siis Katja. Vihaan omaa nimeäni ja olen aina halunnut uuden nimen. Lempinimi voisi tuoda kivan piristyksen elämääni :)

Mutta voiko aikuisena enää ottaa käyttöön lempinimeä? Olen kuullut, että kaikkien lempinimet ovat olleet käytössä ihan lapsesta saakka. Oppisivatko tutut enää kutsumaan minua jollain eri nimellä.. Olenko tuomittu aina olemaan pelkkä tylsä "Katja" ? :(

Hmm, tulipas hieman outo postaus :D

20

3114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne huimat lentäjät

Olen nimittäin nimittelyasian elinikäinen jäsen, jäsen no:12
      Ehdotan uudeksi nimeksesi Kati Miekansa'a.

• Kadi, Katjuska, Kastanja, Katti :)

• I hate my name

Kastanja ja Katti on oikeen kivoja! Lisää lisää kiitos :)

• ...tuli mieleen Miuku.

• Katinkka tai Kata?

• Putkivalo

Katsu, Katjuska, mutta kuules tiedätkö mikä minusta on tosi nätti nimi... Katja! :))

• huumetrokarin imagoa sä tolle Katjalle oikein yrität luoda? *ihmettelee syvästi*

(KAT on Afrikassa viljeltävä huumekasvi)

PS Eikä tää ketun "parannettu" systeemi edes anna copypastata enää :((

• I still hate my name

Kiitos! Tuo pelasti mun päivän :) Tosi harvoin saan kuulla nimeäni kehuttavan. Liekö koskaan? Paitsi nyt joskus äiti kehuu, mutta sitä ei lasketa ;)

Kaveri itseasiassa eilen ehdotti tuota Katsua. Se on ihan kiva myös. Katjuska tosin on kaikkein kamalin :D

• I hate my name
        norMix kirjoitti:

huumetrokarin imagoa sä tolle Katjalle oikein yrität luoda? *ihmettelee syvästi*

Piti tuo äskeinen postaus kirjoittaa edelliselle kirjoittajalle.
        Itse en kyllä tuosta KAT:ista edes ole koskaan kuullut. Kiva tietää tuokin

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

huumetrokarin imagoa sä tolle Katjalle oikein yrität luoda? *ihmettelee syvästi*

Sitten perin sulta maksun herneen irrottamisesta :))))

Ja mistäs tiiät kuinka huumaava Katja on?

PS. Ei voi niin, mutta veto-pudotus toimii, tämä on yhtä melonta-harjoittelua..

• I hate my name

Katiska on ihan loistava :D Vähä ehkä liian pitkä tosin, mutta tuo pitää huomioida huumorimielessä. Thanks!

• norMix evk

• norMix evk
        Putkivalo kirjoitti:

Sitten perin sulta maksun herneen irrottamisesta :))))

Ja mistäs tiiät kuinka huumaava Katja on?

PS. Ei voi niin, mutta veto-pudotus toimii, tämä on yhtä melonta-harjoittelua..

ketjulapiollas ja katotaan, putooko herne hänen huumaavuutensa nähtyäni! :)

• Pörrääjä

Katja, jos olisi omani, niin tuskin siitä mitään muunnelmaa haluaisin käyttää. Yhden kirjaimen pois pudottamalla tulee Kata, joka on ihan kiva nimi, vaikkakaan ei niin kaunis kuin Katja.

• Damaskox

Toki voi aikuisillekin lempinimiä keksiä.

Kati, karkki, katjuska, kanttarelli...muuta en keksi.

• I hate my name

Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Monta hyvää tuli laitettua ylös :)

Karkki oli erittäin kiva, kuten myös tuo Cat. Varmasti noista jonkun otan käyttööni.

Hyvää kesää kaikille!

• Puhurix

jonka tunnen on saanu lempinimen Katku.

• Tuli mieleen katjusha, mutta sehän on libanonilaisten käyttämä ohjus. Ei hyvä.
      Katjakka olisi pirteä.. Katju ehkä vanhanaikainen..

Katinka? Missä Miska Petruska..? Mites se...? :-)

• Kiitos

Moi! :)) Minunkin nimi on Katja ja minäkään en pidä nimestäni:( kun luin näitä lempinimi ehdotuksia ja silmääni pisti lempinimi Cat se olisi aika hyvä. Olen halunnut helposti lausuttavan englannin kielisen lempinimen ja tuo on juuri täydelinen. Minua on kutsuttu myös Katjuska, Kahvi , Kati ja muita vastaavia nimiä. Kiitos ehdotuksista :))

• Kaikku on hyvä lempinimi ,.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2253
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1916
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      106
      1897
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1634
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      143
      1196
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      24
      1072
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe