synnyin vuonna 75 juhannuksena...kaikki siihen asti menikin kunnes pikkuveljeni syntyi78.minua ei huomioitu samoin ja olin todella katkera,en silloin ymmärtänyt että pieni lapsi tarvitsee äitiään.perheemme eli mukavasti, isälläni oli firma ja äiti oli kanssamme.isälläni hehkeytyi alkoholi ongelma,pieksi äitini kun olimme "mukamas"nukkumassa.vuodet vieri ja kasvoimme...tapasin "niitä"oikeita..mukamas,kunnes eräs hakkasi musta paskat pihalle,en silloin tiennyt olevani raskaana.maailmani meinasi siihen paikkaan romahtaa.meni luottamus miehiin vähäksi aikaa.kunnes tapasin nykyisen mieheni...oli kaikin puolin komea,tumma...ainut paha siinä miehessä oli että hän käytti henkistäväkivaltaa...mikään ei kelvannut,ei mikään.kunnes huomasin olevani raskaana taas...äijä potki mut ulos..asunnostamme.petti mua mun parhaan ystäväni kanssa,unohtaakseen minut ja sen"äpärän"!mutta kyllä elämä jälleen hymyilee..pitkästä aikaa,aloitin koulun ja saan siitä hyvän ammatin.
minun tarinani
2
1119
Vastaukset
- m38
ett saat ammatin, sekä löydät "hänet"! Eiköhän ois sinunkin aika saada todellista rakkautta osaksesi, toivon ainaskin niin puolestasi!!
Kyllä se viel paistaa...aurinkokin, elämääsi! - Nosse
Niin, vikahan on tunnetusti joko tai!
Mutta ei tietenkään koskaan sekä-että?
Tai saatikka että joku hakisi itselleen
isänkorviketta? Vikahan voi tietysti olla
vaikka minussa, mutta ei teissä? Yksi
ratkaisu olisi, jos vikaa ei olisi kessään,
niin ei tarvitsisi haeskella syyllisiä, ja
voisi keskittyä siihen onneen?
No niin...pieni itseensä meneminenkin voi
joskus auttaa. Kannattaa nyt olla vähän
varovainen jatkossa, jossei välttämättä halua
aina turpiinsa. Turpiin EI tunnetusti tule
silloin kun pysyy poissa semmoisesta seurasta,
jossa voi tulla turpiin! Jos se edellyttää
totaalista muurin sisälle linnottautumista,
niin olkoon niin! Ei ainakan tule turpiin!
Terveisin: "No moikka vaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734