Nimittäin kirosana "Jeholauta" jota jehovan todistajat käyttävät ei kuullosta hyvältä, mikä todistaa että jehova ei ole Jumalan nimi.
Vastaukset 3
- merkillisen
kummallista haluat väittää?
Jumalauta? Jeholauta? Jumal auta? Jumaluus auta? Baal auta? Juma lauta?...! Lauta? Jumala auta? Tässäkö paalu teoria? vai risti teoria?...! Vai ihan Käytännössä?...!
Kun aloin lukemaan ensimmäistä Uuden Maailman Käännöstä siellä oli kirouksia.
Luomiskertomuksesta lähtien totuudellisuus oli vain Jehovan palvojien asia.(?...!)
Pitää miettiä mitä tehdä Valtakuntien kanssa!...?...!
Jehovan Palvojat halusivat pitää totuudellisuutensa vaikka olisinkin ollut vastaan. (?) Olen välittänyt! kiinnostuksesta! kaikista Raamatun Jumalista, jumalista. Rakkaus on taas yksi sama tai eri asia!...(?) Ja se että saako elämässä oikeasti tehdäkin yhtä sun toista.(?)
"Niin sanottua Rakkautta" myydään myös kirpputorilla pilkkahintaan.
Helppoko on kirota ihmistä kuin Jumalaa?...! Onko näin?...!
Ihminen jopa sanoo ymmärtävänsä!
Miksi nykyjärjestelmällä on merkitystä? Miksi? Onko tulevaisuutta? Onko? Kenelle?
Miksi kirjoitit pienellä jehovan nimen ja jehovan todistajat nimen?...!- Anonyymi
Et ymmärrä sanan etymologiaa. Se kuuluu lausua: "Jehovauta!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921652
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4431168- 851108
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
- 65665
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171644Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642- 37638