Miten pelastaa ainakin yli 70-vuotias hyvin kaunis rusokuusama, kukat kirsikanpunaisia ja kukinta runsas vanhanakin ja ränkkänänäkin. Kasvaa Koillis-Lapissa ja on jotain vanhaa kantaa, jota en ole missään nähnyt. Pitäisi kanta saada jatkumaan! Ei lisäänny juurivesoista.
rusokuusama
2
2226
Vastaukset
- jos taivuttaisit
sen maahan ja laittaisi turpeen oksanpäälle kokeile, jotkut kasvit rupeaa kasvattamaan juurija oksaan.
- viherpeukku
Siemenestä voit lisätä sitä syksyllä suoraan ulos. Pistokkaitakin voi ottaa mihin aikaa kesää tahansa joten tuo ehdotettu keino multaamisesta voisi olla toimiva.
Pistokkaista tekisin sellaisia päälle kymmenen senttisiä, jotka tökkisin kasvuturpeeseen ja pitäisin kosteana. Pitäisi lähteä. Kannattaa kuitenkin laittaa vaikka parikymmentä pistokasta sillä niitä saa kyllä helposti isosta pensaasta. Voi laittaa ruukkuihin tai sitten tekee pienen taimistopenkin jonka peittää vaikka harsolla. Tokihan ne ruukutkin kannattaa alkuun peittää jollakin kosteuden pitämiseksi. Kannattaa aloittaa jo kesällä. Jos eivät ole loppukesäksi juurtuneet niin uutta sarjaa tuotantoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499