mikä öljy reduction reverse gear volvo penta utv 1,91:1:817567 vaihteistoon.
volvo penta
5
519
Vastaukset
Minkä moottorin yhteydessä "vaihteisto" on, tai on ollut.. Noin äkkiseltään välityssuhde on 1,91:1, sitten perässä vielä sarjanumero... Onko kyseessä merikytkin, vai sisäperävetolaite (en kylläkään heti muista vetolaitetta jossa olisi tuollainen välityssuhde)?
- äimänkä
aq115 vuosimalli 1976 sisäperämoottori. kytkin tai vetolaite tiiähäntä mikä oikeanimi numerot netistä löytyneetä piirustuksesta.
äimänkä kirjoitti:
aq115 vuosimalli 1976 sisäperämoottori. kytkin tai vetolaite tiiähäntä mikä oikeanimi numerot netistä löytyneetä piirustuksesta.
Mikäli kyseessä on 200-sarjan vetolaite (pitäisi olla tuossa vuosimallissa, mutta kun nuo moottorit tuppaavat nuortumaan vuosien saatossa), niin normaali moottoriöljy, mieluiten mineraaliöljy).
Mikäli 100-sarjan vetolaite (pakokaasut eivät poistu vetolaitteen kautta), niin sitten API GL-5 SAE 75W90 hypoidiöljy (mineraali).- vielä..
äimänkä kirjoitti:
olisit googlettanut, olisi löytynyt sopiva öljykin...
- äimänkä
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Mikäli kyseessä on 200-sarjan vetolaite (pitäisi olla tuossa vuosimallissa, mutta kun nuo moottorit tuppaavat nuortumaan vuosien saatossa), niin normaali moottoriöljy, mieluiten mineraaliöljy).
Mikäli 100-sarjan vetolaite (pakokaasut eivät poistu vetolaitteen kautta), niin sitten API GL-5 SAE 75W90 hypoidiöljy (mineraali).kiitos tiedoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297